آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول

همه چیز راجع به گروه ایلومیناتی مارول

اگر از علاقمندان به کمیک مارول هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول

چه کسانی عضو ایلومیناتی مارول هستند؟

گروه ایلومیناتی مارول ، توسط نویسنده برایان مایکل بندیت و طراح استیو مک نیون در کمیک های جدید انتقام جویان به وجود آمدند ولی بیشتر فعالیت گروه ایلومیناتی مارول ، در دوره نویسندگی جاناتان هیکمن در کمیک های انتقام جویان بود و در کمیک های جنگ مخفی یا سیکرت وار به اوج خود رسیدند که احتمالا برترین کراس اور کمیک های مارول تا به حال است.

در کمیک های مارول ، ایلومیناتی برای این تشکیل شدند تا در دنیا آنچه که باید ، اتفاق بیافتد و از قدرتمند‌ترین ابر قهرمانان تشکیل شده تا با اراده خودشان بر مشکلات سیاره رسیدگی کنند. در کمیک های مارول عبارت قدرتمند‌ترین ، فقط به قدرت فیزیکی اشاره ندارد بلکه بیشتر به قدرت های ذهنی و فردی اطلاق می‌شود.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” گروه ایلومیناتی “

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول

اعضای گروه ایلومیناتی مارول ، متشکل از باهوش‌ترین افراد دنیا و رهبران ملت ها و ابر قهرمانان هستند . دکتر استرنج ، جادوگر اعظم زمین نیز در بیشتر اوقات جایگاهی در میان شورا دارد و عضو دیگری مانند هیولا (بیست) -از اعضای مردان ایکس– بعد از مرگ پروفسور ، جانشین او می‌شود. کاپیتان آمریکا از این گروه بیرون رانده شد و این شورا از ذهن او پاک شد زیرا او قسم خورده بود که جلوی تصمیمات غیر اخلاقی آنها را می‌گیرد.

تونی استارک، اعضای این گروه ایلومیناتی مارول را اینگونه انتخاب کرد : نیمور از آتلانتیس ، بلک بولت از ناانسان ها ، رید ریچاردز از چهار شگفت انگیز ، پروفسور چارلز اگزاویر از مردان ایکس و دکتر استرنج جادوگر اعظم . آنها در واکاندا ، محل زندگی پلنگ سیاه، قرار ملاقات گذاشتند و تونی استارک امیدوار بود تا بتواند پیشرفته ترین شهر جهان را راضی کند تا به درخواست هایش گوش کند و همچنین او میخواست پادشاه تی‌چالا به عنوان یک عضو ، در این گروه ایلومیناتی مارول حضور داشته باشد.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” مرد آهنی (تونی استارک) “

این ایده مرد آهنی بود که افرادی که رهبر گروه های متفاوت هستند، بتوانند با هم یک گروه بسیار پیشرفته را تشکیل دهند .

او معتقد بود گروه های ایلومیناتی ، انتقام جویان ، مردان ایکس ، نا‌انسان ها و آتلانتیسی ها میتوانند جلوی هرگونه بحرانی را بگیرند اما هیچکس نمیتوانست این رویای استارک را تصور کند.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” بلک بولت ( رهبر نا‌انسان‌ ها) “

این اشخاص یک هفته بعد از حمله کلی اسکرال ها، با تماس تونی استارک، دور هم جمع شدند. مرد آهنی به این نتیجه رسیده بود که همه گروه ها از این حمله آگاهی داشتند و به نظرش آنها  می‌توانستند با کمک هم از وقوع این اتفاق جلوگیری کنند.

او میگفت از وقتی که نژاد های فضایی، قهرمانان را به عنوان مدافعان زمین دیده اند، ما هم باید همان‌گونه رفتار کنیم و به عنوان یک گروه واحد عمل کنیم . این ایده، نخست با اشتیاق بسیار کمی دنبال شد. نیمور گفت که آنها حتی توانایی کنترل گروه های  خودشان هم به طور کامل ندارند و برای کارهای بزرگتر، ناتوان خواهند بود. رید ریچاردز و دکتر استرنج هم این بحث را ادامه دادند و‌ همچنین نیمور اشاره کرد هرکدام از گروه ها راز های بسیاری دارند و حاضر نیستند که آنها را برای کسی فاش کنند.

مشاهده  دانلود انیمیشن سریالی انتقام جویان "The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes" زیرنویس فارسی

همه با این گروه موافق بودند بجز پلنگ سیاه که میگفت دلیل اینکه اسکرال ها به راحتی توانستند مردم را علیه ابر قهرمان ها کنند این بود که مردم میترسیدند که اگر ابر‌قهرمان ها بخواهند کنترل امور زمین را به تنهایی به دست بگیرند چه اتفاقی خواهد افتاد. یکسال میگذشت که گروه چندین بار دور هم جمع شدند تا درباره مسائل با یکدیگر صحبت کنند. هیچ کس درمورد مکان مخفی آنها اطلاع نداشت، نه دوستان انتقام‌جوی استارک ، نه شاگردان پروفسور ایکس و نه خانواده رید ریچاردز.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” پلنگ سیاه “

پس از اتمام بحث ها، آنها قبول کردند تا در موارد خیلی مهم کنار هم جمع شوند و اطلاعاتشان را به اشتراک بگذارند. به اصرار نیمور این جلسات کاملا مخفیانه برگزار میشد.

کارهای اداری گروه را پروفسور اگزاویر انجام میداد و همینطور از قابلیت های ذهنی خود استفاده می‌کرد تا اگر کسی به گروه خیانت کرد، مطلع شود.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” پروفسور چارلز اگزاویر “

گروه ایلومیناتی مارول به دنیای اسکرال ها سفر کردند. این گروه در مقابل اسکرال ها ظاهر شدند و میخواستند به آنها در خصوص مداخله مجدد در امور زمین هشدار دهند اما نقشه آنها به‌هم خورد و گروه دستگیر شدند. اسکرال ها اسیران خود را از لحاظ فیزیولوژی، ژنتیک، فناوری و…  تجزیه و تحلیل کردند و اطلاعاتی را از رفتار آنها به دست آوردند، تا اینکه مرد آهنی توانست فرار کند. اسکرال ها شروع کردند به استفاده از داده هایی که از گروه، جمع آوری شده بود.

سپس با ساختن یک کلون از رید ریچاردز ، آنها توانستند برای ابرانسان‌های زمین غیرقابل شناسایی شوند و ناشناس بمانند.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” کلون اسکرال ها “

گروه ایلومیناتی مارول، بدون تغییر باقی مانده بود تا زمانی که آنها به خاطر خطرات بسیاری که هالک داشت به تبعید او از زمین رای دادند. ماریا هیل، به دلیل خسارات اخیر هالک به لاس وگاس، با مرد آهنی ملاقات کرد .

هیل به مرد آهنی گوشزد کرد که :

درست است که او و بقیه قهرمانان سعی کرده‌اند به هالک کمک کنند اما در نهایت، آنها مقصر جنایت‌های او هستند، زیرا قادر به متوقف کردن هالک بودند اما به دلیل اینکه با او دوست بودند، همچین کاری را انجام ندادند.

مرد آهنی راه حلی را برای مشکل هالک به گروه ایلومیناتی مارول ارائه کرد ، او پیشنهاد داد که هالک را به فضا و سیاره‌ای غیر مسکونی بفرستند که در آن زندگی کند. تنها نیمور، با این طرح مخالفت کرد. او معتقد بود که آنها حق ندارند متحد خودشان را از خانه‌اش بیرون کنند و آنها را متهم کرد که برای درمان بروس بنر به اندازه کافی تلاش نمی کنند. چهار عضو دیگر به طرح تونی استارک رای مثبت دادند و نیمور با عصبانیت گروه را ترک کرد. هنگام خروجش به آنها گفت که پلنگ سیاه درست میگفته و سپس پیش بینی کرد که هالک برای انتقامی سخت باز میگردد!

پس از این اتفاق ، گروه ایلومیناتی مارول تصمیم گرفتند تا دیگر با یکدیگر ملاقات نکنند.( این داستان در کمیک انتقام جویان جدید سال ۲۰۰۶ آمده است )

تصمیم تبعید هالک ، گروه را در لبه از هم پاشیدن قرار داده بود. آنها قرار بود معنی واقعی حرف هالک را ، زمانی که می‌گوید :

تو اصلا دوست نداری من رو وقتی عصبی هستم ببینی

صراحتا متوجه شوند!!

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” هالک “

هالک به زمین برگشت و به تمام مقامات زمین دستور داد تا اعضای گروه ایلومیناتی را به او  تحویل بدهند و چه کسی جرأت نه گفتن به هالک را داشت؟!

مشاهده  دانلود کمیک ددپول دنیای مارول را می کشد! (فارسی و کامل)

غول سبز رنگ به مردم شهر نیویورک ، ۲۴ ساعت مهلت داد تا شهر را قبل از اینکه هالک جنگ جهانی را شروع کند ، تخلیه کنند. نیمور تنها فردی بود که به تبعید نشدن هالک رای داده بود پس از این مهلکه، جان سالم به در برد .

هالک اعضای گروه ایلومیناتی را مجبور کرد تا با یکدیگر در باغ مدیسون بجنگند اما قبل از اینکه همدیگر را بکشند آنها را متوقف می‌کرد. هالک باخود فکر می‌کرد با اینکار پیامی به جهان می‌رساند اما این کارش باعث لو رفتن گروه ایلومیناتی شد. ( همه این اتفاقات در کمیک های جنگ جهانی هالک ۲۰۰۷ اتفاق افتاد ) سپس بعد از گذشت چند سال، هالک تغییر کرد و دارای دانش زیادی شد سپس خودش نیز به گروه ایلومیناتی مارول پیوست.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” نیمور (پادشاه آتلانتیس) “

خیلی زود خواننده ها متوجه شدند که هر یک از اعضای گروه ایلومیناتی مارول ، مالک یکی از سنگ های ابدیت هستند. نخست رید ریچاردز ، معتقد بود برای نابود کردن سنگ ها باید از خود سنگ ها استفاده کرد اما در کمیک ها برخلاف فیلم های مارول چنین اتفاقی ممکن نیست و به همین دلیل، گروه ایلومیناتی مارول تصمیم گرفت که هر یک از اعضای تیم ، یکی از سنگ ها را بردارد و آن را بدون اینکه بقیه اعضا بدانند، جایی مخفی کند و از آن محافظت کند. ( این داستان در کمیک انتقام‌جویان جدید سال ۲۰۰۷ اتفاق افتاد )

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” سنگ های بی نهایت “

داستان شکل گیری گروه ایلومیناتی مارول

گروه ایلومیناتی مارول بجز تونی استارک، پس از درگیری با چند تن از قدرتمندترین ابرانسان های زمین، با بیاندر روبرو شدند. آنها به اشتباه فکر می‌کردند که بیاندر یک ناانسان دارای ژن X است که قرار گرفتن در معرض مه های تِریگن به او قدرت هایی خداگونه می‌دهد . بلک بولت ، به عنوان پادشاهِ بیاندر، او را متقاعد کرد که در تبعید به بعد دیگری برود. به نظر می رسد که کارایی ایلومیناتی در این موضوع تقریباً هیچ بوده، زیرا بعداً مشخص شد که بیاندر در واقع فرزند یک گونه فرابعدی و قدرتمند است نه یک جهش یافته ناانسانی.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” بیاندر “

علیرغم اینکه مرد آهنی پس از آخرین ملاقاتشان تصمیم به ملاقات دیگر نداشت، ایلومیناتی را فراخواند تا آنها را با قانون ثبت ابرانسان ها آشنا کند.این قانون که در دولت آمریکا صورت می‌گرفت، ابرانسان های مستقل را ثبت می‌کرد و هیچ هدفی جز کنترل بیشتر آنها نداشت. تونی استارک سعی کرد باقی اعضای گروه را راضی کند تا گروه خودشان را پشتیبان این طرح اعلام کنند.او گفت که رویدادهای اخیر باعث ایجاد سوءظن عمومی علیه همه افراد و گروه‌های قدرتمند شده است و یک حرکت اشتباه از طرف یک قهرمان فاجعه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

اما اگر این قانون تصویب می شد، قطعا جنگی بین قهرمانان ایجاد می‌شد و خسارت های جبران ناشدنی را  به بار می آورد. برای جلوگیری از آن، مرد آهنی ایده خود را در مورد یک هیئت نماینده از ابرقهرمانان تکرار کرد و از گروه خواست که برای جلوگیری از یک فاجعه، طرفدار ثبت نام باشند. نیمور این موضوع را رد کرد زیرا هیچ ربطی به آتلانتیس نداشت. دکتر استرنج و بلک بولت هم با طرح موافق نبودند و فقط آقای شگفت انگیز با تونی استارک موافق بود. همانطور که پلنگ سیاه پیش بینی کرده بود، ایلومیناتی اکنون در یک لحظه بحرانی از هم پاشیده شده بودند زیرا آنها نمی توانستند بر سر راه حل به توافق برسند.

مشاهده  رتبه بندی 8 شخصیت با بیش ترین سن در دنیای دی سی
آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” رید ریچاردز ( آقای شگفت انگیز) “

در نتیجه، پیش‌بینی مرد آهنی به حقیقت پیوست و «جنگ داخلی» بین ابرقهرمانان صورت گرفت.

ایلومیناتی در طول جنگ داخلی بعدی هرگز ملاقات نکردند یا به عنوان یک گروه عمل نکردند اما مرد آهنی و آقای شگفت انگیز، دو نفر از اعضای برجسته موافق ثبت نام شدند و از نزدیک با دولت ایالات متحده و شیلد همکاری کردند. دکتر استرنج نیز از درگیری دوری کرد اگرچه بعد از پیوستن به گروه  انتقام‌جویان جدید ، اعتراف کرد که از عدم مشارکت خود پشیمان است.

پس از آن، او به گروه ضد ثبت نام انتقام‌جویان جدید پیوست که بدون ثبت نام به فعالیت های خود ادامه دادند . بلک بولت و باقی غیر انسان ها نیز از درگیری دور ماندند، اما جنگ سرد خود را با ایالات متحده در نتیجه یک درگیری متفاوت آغاز کردند. نیمور هم فقط تا جایی درگیر بود که منافع خودش تامین می‌شد . این شامل انتقام مرگ پسر عموی خود در تراژدی استمفورد نیز می‌شد. پروفسور اگزاویر هم در طول این درگیری روی زمین نبود.

آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول
” دکتر استرنج ( جادوگر اعظم) “

تهیه شده توسط ادمین های بی نهایت خصوصا ملیکای عزیز 🙏🏻

ممنون که با مقاله ” آشنایی با گروه ایلومیناتی مارول ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

دانلود کمیک جنگ داخلی 2 Civil War II (فارسی و کامل)

دانلود کمیک جنگ داخلی 2 Civil War II (فارسی و کامل)

اگر از علاقمندان به کمیک های مارول هستید با بینکو همراه باشید تا با هم …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x