در پاندای کونگ فو کار 4 بازگشت تای لانگ از مرگ چگونه رقم خواهد خورد؟

در پاندای کونگ فو کار 4 بازگشت تای لانگ از مرگ چگونه رقم می خورد؟

اگر از علاقمندان به پاندای کونگ فو کار هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” در پاندای کونگ فو کار 4 بازگشت تای لانگ از مرگ چگونه رقم می خورد؟ ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ

همانطور که در تریلر پاندای کونگ فو کار 4 مشاهده کردیم؛ در انیمیشن پاندا کونگ فو کار ۴، «تای لانگ» (Tai Lung) دشمن «پو» (Po) در فیلم اول، ظاهرا از مرگ باز می گردد! این انیمیشن که قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود، تعداد زیادی از شخصیت های قدیمی و دوست داشتنی این سری، از استاد «شیفو» (Shifu) گرفته تا دوستان پو را باز گردانده و «جنگجوی اژدها» جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد. از طرف دیگر، اعلام شد که شرور این نسخه موجودی به نام «کمیلین» (The Chameleon) یا «آفتاب پرست» خواهد بود که ظاهرا می تواند شرورهای آشنای این سری مانند تای لانگ را بازگرداند.

این توانایی عجیب شرور جدید داستان، در اولین تریلر انیمیشن نیز مشخص شد زیرا در آن شاهد بازگشت تای لانگ بودیم! این شرور کونگ فو کاری ماهر بود که در اولین نسخه این سری ظاهر شده و دشمن قدری برای پو به حساب می آمد. با این حال، در نقطه اوج داستان و در طی مبارزه اش با پو، به نظر می رسید وی در نهایت کشته و از این سری کنار گذاشته شد. حال تایید شدن مسئله بازگشت تای لانگ سوالاتی را مطرح می کند که این شرور چگونه از مرگ بازگشته است؟

مشاهده  ویدئو تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ!

تای لانگ در انیمیشن پاندا کونگ فو کار ۴ از دنیای ارواح بازگشته است!

در پاندای کونگ فو کار 4 بازگشت تای لانگ از مرگ چگونه رقم خواهد خورد؟

به نظر می رسد اولین تریلر پاندا کونگ فو کار 4 حدوداً نشان می دهد که چگونه تای لانگ بعد از 16 سال از مرگ بازگشته و دوباره به میدان بازگشته است. در تریلر نشان داده می شود که تای لانگ از دروازه ای مربوط به دنیایی دیگر به که نظر می رسد آفتاب پرست آن را باز کرده، گذر کرده و وارد دنیای اصلی می شود. رنگ دنیایی که تای لانگ از آن می آید مایل به زرد است که البته این اطلاعاتی خاصی به ما نمی دهد اما اگر یادتان باشد، در پاندا کونگ فو کار 3 این رنگ اصلی دنیای ارواح بود!

از طرف دیگر، خود آفتاب پرست نیز «عصای خرد» (Staff of Wisdom) را در این لحظه در دست داشته که در قسمت های قبلی گفته شده بود به نوعی با دنیای ارواح در ارتباط است.

این جزئیات کوچک نشان می دهند که تای لانگ در پاندا کونگ فو کار 4 از دنیای ارواح باز می گردد! البته در نسخه اول سرنوشت این شرور هیچگاه به طور قطع مشخص نشد اما در نسخه سوم، متوجه شدیم که ضربه ای که پو به تای لانگ وارد کرد، باعث می شود افراد به دنیای ارواح منتقل شوند. اگر یادتان باشد، بعد از اجرای این حرکت پو روی تای لانگ، انفجاری به رنگ زرد نیز رخ داد که ظاهراً تاییدی بر همین موضوع و منتقل شدن تای لانگ به دنیای ارواح است. با این حال، در نسخه چهارم، شخصیت تای لانگ باری دیگر باز می گردد تا انتقام خود را بگیرد!

مشاهده  تای لانگ : بازگشت اسطوره به پاندای کونگ فو کار + ویدئو

آیا تای لانگ قدرت های کونگ فو خود را در انیمیشن پاندا کونگ فو کار 4 از دست می دهد؟

در پاندای کونگ فو کار 4 بازگشت تای لانگ از مرگ چگونه رقم خواهد خورد؟

به نظر می رسد بازگشت تای لانگ به دنیای اصلی، چندان هم بی دردسر نبوده و عوارضی برایش به دنبال دارد. در تریلر پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ اشاره می شود که پس از بازگشت تای لانگ به زندگی، آفتاب پرست قدرت و مهارت های وی در کونگ فو را برای خود دزدیده و این باعث می شود تای لانگ ضعیف تر یا حتی بدون هیچ قدرتی باشد! با از بین رفتن قدرت و مهارت های تای لانگ در کونگ فو، این احتمال وجود دارد که وی از نو شروع به تمرین برای بازیابی توانایی هایش نماید.

خود این مسئله نیز می تواند به نوعی رستگاری برای شخصیت تای لانگ بوده و شاید باعث شود یک بار برای همیشه دست از خودخواهی بردارد و از شروری بد ذات، به شخصیتی خوب و دوست داشتنی تبدیل شود. به هر حال، باید ببینیم نویسندگان انیمیشن چه سرنوشتی برای شخصیت تای لانگ معروف در نظر دارند.

ممنون که با مقاله ” در پاندای کونگ فو کار 4 بازگشت تای لانگ از مرگ چگونه رقم خواهد خورد؟ ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب تای لانگ حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x