دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

اگر از علاقمندان به دانلود کمیک های دی سی هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل) ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

دانلود کمیک dceased دیسیزد یکی از مجموعه‌های جذاب DC است که در سال‌های اخیر منتشر شده و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. داستان‌های دانلود کمیک dceased دیسیزد یا همان زامبی های دی سی (کامل) در دنیای اصلی دیسی جریان ندارند و می‌توان گفت به نوعی مثل کمیک‌های “Elseworlds” هستند که در دنیای متفاوتی جریان دارند.

این مجموعه دانلود کمیک dceased در ابتدا نگرانی عده‌ای را برانگیخت چون موضوع آن، تبدیل شدن قهرمان‌ها به موجوداتی مانند زامبی تقریباً (زامبی های دی سی) تکراری بود. حتی مارول هم در کمیک مارول زامبی “Marvel Zombies” موضوع مشابهی را مورد بررسی قرار داده بود. اما خوشبختانه بعد از انتشار، دیسیزد و زامبی های دی سی (کامل) توانست نظر همه را جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های دی سی تبدیل شود.

نویسنده این دانلود کمیک dceased ، تام تیلور، با دیسیزد و زامبی های دی سی (کامل) توانست ثابت کند که در کار خود بسیار ماهر است و می‌تواند از داستانی که کسی انتظارش را ندارد، یک واقعه آخرالزمانی جذاب و تاثیرگذار بسازد.

دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

دانلود کمیک زامبی های دی سی

دی‌سیزد (دانلود کمیک dceased) یکی از مجموعه‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای کمیک است که به تازگی به زبان فارسی منتشر شده است. این مجموعه دانلود کمیک DCeased فارسی به صورت کامل در مورد یک واقعه آخرالزمانی در دنیای دی‌سی است که با ظهور یک ویروس بسیار خطرناک، قهرمان‌های دی‌سی تبدیل به زامبی می‌شوند. داستان کمیک DCeased به وسیله نویسنده تام تیلور و هنرمندان تریفور هارروود و ستفانو گیانی بیان شده است.

در این داستان دانلود کمیک DCeased فارسی ، ویروسی در جهان شیوع می‌یابد، باعث تغییر قهرمان‌های دی‌سی می‌شود و آنها را به زامبی‌های خونخوار تبدیل می‌کند. حالا باید گروهی از بازماندگان، از جمله بتمن، سوپرمن، واندروومن و فلش، به دنبال راهی برای مقابله با این ویروس و نجات بشریت بگردند. اگر علاقه‌مند هستید که این دانلود کمیک DCeased فارسی و هیجان‌انگیز را انجام دهید، می‌توانید از لینک های زیر برای دانلود زامبی های دی سی (کامل) استفاده کنید.

مشاهده  سریع ترین دونده های دنیای کمیک چه کسانی هستند؟

با دانلود و خواندن کمیک DCeased فارسی، می‌توانید به دنیایی جذاب و تاریک وارد شوید که قهرمانان دی‌سی با تهدیدی بی‌سابقه روبرو هستند. از کمیک زامبی های دی سی (کامل) لذت ببرید و در سفری پرماجراجویانه به مبارزه با زامبی‌های دی‌سی بپردازید! قبل از دانلود کمیک DCeased فارسی ، بهتر است با ترتیب خواندن زامبی های دی سی نیز آشنا شوید تا تمام و کمال از این کمیک فارسی لذت ببرید.

ترتیب خواندن کمیک های DCEASED / زامبی های دی سی فارسی

دانلود کمیک dceased، دنیای دیسیزد یا همان زامبی های دی سی (کامل) شامل چهار سری اصلی و یک کمیک تک جلدی است که خواندن آنها بسیار راحت است و حتی بدون نیاز به رعایت ترتیب خاصی می‌توان هر سری را کامل خواند و سپس به سری بعدی برویم. اگر می‌خواهید به این صورت وارد دنیای دیسیزد شوید، می‌توانید آنها را به ترتیب زیر بخوانید:

DCeased
DCeased: Unkillables
DCeased: Hope at World’s End
DCeased: Dead Planet

اما اگر می‌خواهید تمام چهار سری دانلود کمیک dceased را همزمان پیش ببرید و همراه آنها بشوید، می‌توانید از لیست خواندن دانلود کمیک DCeased فارسی زیر استفاده کنید:

DCeased #1
DCeased #2
DCeased: The Unkillables #1 دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل) در اینجا شما حق انتخاب دارید که ابتدا جلد اول سری Unkillables را بخوانید یا آن را نگه دارید و بعد از جلد ششم سری اصلی یعنی DCeased آن را بخوانید.

DCeased
DCeased: Unkillables
DCeased: Hope at World’s End
DCeased: Dead Planet

اگر می‌خواهید همه چهار سری دانلود کمیک dceased را به صورت همزمان بخوانید و در دنیای DCeased شرکت کنید، می‌توانید از لیست خواندن زیر استفاده کنید:

DCeased #1
DCeased #2
DCeased: The Unkillables#1
DCeased: Hope at World’s End #1

مشاهده  دانلود کمیک فارسی "A-Babies VS X-Babies" (کامل)

با این روش، شما می‌توانید سری Unkillables را پس از خواندن جلد ششم سری اصلی یعنی DCeased بخوانید، چون این سری کوتاه سه قسمتی بعد از رویدادهای اصلی رخ می‌دهد.

دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

لینک های دانلود کمیک دیسیزد DCeased فارسی

امیدوارم که این اطلاعات دانلود کمیک DCeased فارسی به شما کمک کند تا به خواندن دنیای مهیج DCeased یا همان کمیک زامبی های دی سی (کامل) بپردازید. هر چند سری کمیک های DCeased به نوعی مرتبط هستند، اما می‌توانید از روشی که بیان شد برای خواندن کمیک زامبی های دی سی استفاده کنید و لذت ببرید. دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

دانلود کمیک DCEASED فارسی

خلاصه داستان این دانلود کمیک DCEASED فارسی : در این کامیک دارک ساید با استفاده از جعبه مادر و سایبورگ از طریق فضای مجازی یک ویروس را بین اهالی زمین پخش می کند که باعث وحشی شدن مردم و حمله آنها به یکدیگر میشوند.در این دانلود کمیک dceased بعضی از ابر قهرمان ها مانند نایت وینگ و بتمن دچار این بیماری میشن و تقریبا کلیه اعضای بت فمیلی از بین میرن.

 جلد 1  جلد 2  جلد 3  جلد 4  جلد 5  جلد 6

دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

دانلود کمیک Dceased Dead Planet

خلاصه داستان دانلود کمیک Dceased Dead Planet : پس از گذشت 5 سال از اون حادثه ای که برای کره زمین توسط سایبورگ ایجاد شد،اون تمام توانش رو برای ارسال یک پیام ذخیره میکنه تا دوباره ابرقهرمان هارو به زمین بکشونه،انسان های باقی مانده زمین رو ترک کردن و لیگ توسط دیمین و سوپربوی مدیریت میشه تا اینکه پیام سایبورگ به دستشون میرسه و اونا تصمیم می گیرند.

 جلد 1  جلد 2  جلد 3  جلد 4 جلد 5  جلد 6  جلد 7

دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل)

دانلود کمیک دیسیزد : نامیرا ها

خلاصه دانلود کمیک دیسیزد، نامیرا ها : هنگامیکه قهرمانان در حال مبارزه با ویروس ضدزندگی بودند و جهان رو به پایان بود، شرورها چه میکردند؟ دث استورک و رد هود، سرسخت ترین شرور و ضدقهرمان در دنیای دیسی، بدون هیچ رحمی در دنیای در حال مرگ و پر از زامبی بدنبال نجات تنها چیز گرانبها بر روی زمین هستند… زندگی!

مشاهده  دانلود کمیک جنگ های پنهان فارسی "Secret Wars" (کامل)

 جلد 1  جلد 2  جلد 3

نمی دانید چطور کمیک بخوانید ؟ لینک های زیر مخصوص شماست:

دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در اندروید دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در کامپیوتر دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در IOS

ممنون که با مقاله ” دانلود کمیک DCeased فارسی | زامبی های دی سی (کامل) ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب زامبی های دی سی حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

اگر از علاقمندان به کمیک دی سی و رابین هستید با بینکو همراه باشید تا …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x