فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

اگر از علاقمندان به کمیک دی سی و رابین هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین های بتمن ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

رابین های بتمن

همه می‎دانند که رابین، همکار و همراه معروف بتمن است که اکثر ماموریت های خطرناک را با هم انجام می دهند. شاید بعضی ها بدانند که رابین عضو تیم «تین تایتانز» (Teen Titans) شده و مدتی را در آن جا نیز سپری کرد. با این حال، شاید خیلی ها ندانند که رابین «دیک گریسون» (Dick Grayson) تنها رابین بتمن نیست و رابین های دیگری نیز وجود داشتند. در این مطلب به بررسی رابین های بتمن می پردازیم.

در خط زمانی اصلی دنیای کمیک های شرکت دی سی، چندین و چند رابین مختلف وجود داشته است. همگی رابین ها به نحوی منحصر به فرد بوده و همگی آنان، بعد از مدت زیادی همکار بتمن بودن و تمرین کردن با او، خود هویت هایی جداگانه انتخاب کرده و تبدیل به قهرمان هایی توانا و دوست داشتنی شدند. بعضی از آنان نیز تیم هایی برای خود تاسیس کرده و با سایر قهرمان ها همکاری کردند. به هر حال، این موضوعی ثابت شده است که همگی رابین های بتمن میراثی ارزشمند از خود به جای گذاشتند. به همین دلیل، در این مقاله به بررسی همه این رابین ها پرداخته و سرنوشتشان را برای شما بازگو می کنیم.

1- رابین دیک گریسون

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور این رابین در کمیک: Detective Comics #38 محصول سال 1940
  • خلق شده توسط: بیل فینگر (Bill Finger)، باب کین (Bob Kane) و جری رابینسون (Jerry Robinson)

در شروع رابین های بتمن، دیک گریسون اولین و معروفترین رابین بتمن بود. او عضوی از یک خانواده آکروبات بود که همراه با یک سیرک فعالیت کرده و نمایش هایی دیدنی از خود نشان می دادند. این خانواده به «گریسون های پرنده» (Flying Graysons) معروف بودند که دیک نیز وقتی بزرگ شد، حرکات آکروباتیک خود را شروع کرده و نمایش هایی در سیرک برگذار کرد. متاسفانه خانواده وی در طی صانحه دلخراشی جلوی چشمان دیک فوت کردند. «بروس وین» (Bruce Wayne) بعد از فهمیدن این موضوع، وی را به عنوان فرزنده خوانده خود انتخاب کرده و به او کار مبارزه با جرم و جنایت را یاد داد و در زمینه های مختلف وی را تعلیم داد.

بعد از مدتی، رابین تیم های مختلفی با افرادی که همسن خودش بودند تاسیس نمود. وی به قهرمان های دیگری چون «کید فلش» (Kid Flash)، آکوالد (Aqualad) و واندر گرل (Wonder Girl) پیوست و اولین تیم تین تایتانز را پایه گذاری نمود. گریسون از سن کم تبدیل به یک رابین ماهر شد و این هویت را تا دوران نوجوانی اش برای خود حفظ کرد.

نایتوینگ (Nightwing)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور در کمیک: Tales of the Teen Titans #44 محصول سال 1984
  • خلق شده توسط: مارو ولفمن (Marv Wolfman) و جورج په رز (George Pérez)

در ادامه رابین های بتمن، در طول زمان، دیک گریسون کم کم متوجه شد که خودش به تنهایی نیز می تواند فعالیت کند و قهرمانی توانا و قدرتمند باشد. پس از یک جر و بحث با بتمن، وی تصمیم گرفت که دیگر از رابین بودن کناره گیری کرده و به روش خودش با جرم و جنایت مبارزه کند. به همین دلیل، لقب نایتوینگ را برای خود برگزید. او به شهر «بلادهیون» (Blüdhaven) رفت و تصمیم گرفت تبدیل به قهرمان آنجا شده و این شهر را از جرم و جنایت پاک کند.

نایتوینگ علاوه بر توانایی های بدنی و مهارت های فوق العاده، نشان داد که می تواند رهبری توانمند و دانا نیز باشد که سایر قهرمانان به دید احترام زیاد به وی و عملکردش می نگریستند. پس از تبدیل شدن به نایتوینگ، دیک گریسون همچنان با بتمن در ارتباط بود و بارها به شهر «گاتهام» (Gotham) برگشت تا به پدر ناتنی اش کمک کند. علاوه بر آن، وی ارتباطش را با سایر قهرمانان نیز حفظ کرده و تبدیل به رئیس گروه تین تایتانز شد.


2- رابین جیسون تاد (Jason Todd)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور این رابین در کمیک: Batman #366 محصول سال 1983
  • خلق شده توسط: داگ مونچ (Doug Moench) و دان نیوتون (Don Newton)

در ادامه رابین های بتمن، جیسون تاد تبدیل به دومین یتیمی شد که ماسک رابین را به تن کرده و به تعلیمات بتمن تن داد. برخلاف دیک گریسون، جیسون کمی متفاوت بوده و شخصیتی شرورانه تر داشت. به همین دلیل، وی ثابت کرد که پسری دردساز است که حتی بتمن نیز به سختی می تواند کنترلش کند. گریسون بعضی اوقات معتقد بود که اعمال بتمن بسیار خشن هستند و سر این موضوع با وی بحث می کرد اما جیسون برخلاف وی، باور داشت که بتمن با خلافکاران مدارا کرده و به اندازه لازم آنان را مجازات نمی کند!

متاسفانه خوانندگان کمیک در آن زمان، علاقه چندانی به رابین جیسون تاد و این که سعی داشت جای دیک گریسون را پر کند نداشتند. به همین دلیل، شرکت دی سی تصمیم گرفت به نظر خوانندگان توجه کرده و یک رای گیری برگزار کرد. در این رای گیری، خوانندگان به کشته شدن یا زنده ماندن جیسون تاد در یک کمیکی که هنوز منتشر نشده بود، رای می دادند. حداکثر طرفداران رای به کشته شدن این شخصیت دادند و نتیجه آن کمیک معروف و دلخراش Death in the Family بود. در این کمیک، رابین جیسون تاد به طرز وحشیانه ای توسط «جوکر» (The Joker) به قتل می رسد.

رد هود (Red Hood)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور در کمیک: Batman #635 محصول سال 2005
  • خلق شده توسط: جاد وینیک (Judd Winick) و داگ مهنکه (Doug Mahnke)
مشاهده  همه چیز راجع به گروه ایلومیناتی مارول

در ادامه رابین های بتمن، تقریباً 20 سال بعد از کشته شدنش، جیسون تاد دوباره به دنیای کمیک های دی سی بازگشت. «راس ال گول» (Ra’s al Ghul) جسد وی را از قبر در آورده و به «چاه لازاروس» (Lazarus Pit) برد تا این رابین کشته شده را به زندگی بازگرداند! پس از زنده شدن، تاد مدت ها تمرین های سفت و سختی به دور از شهر گاتهام انجام داده و در نهایت به این شهر بازگشت. وی لقب رد هود را که در گذشته توسط خود جوکر انتخاب شده بود برای خود برگزید.

رابین جیسون تاد در قامت رد هود تبدیل به یک ضد قهرمان بی رحم و خشن شد. همانطور که می دانید بتمن هرگز از اسلحه و امثال آن استفاده نکرد اما رد هود به راحتی از سلاح های کشنده مختلف استفاده کرده و روش هایی بی رحمانه برای کشتن داشت. علی رغم تمامی بحث ها و نظرات متفاوت دو طرف، رد هود در نهایت عضوی از خانواده بتمن شد و در کنار آنان، به مبارزه با جرم و جنایت پرداخت. جیسون تاد یکی از نامحبوب ترین شخصیت های دی سی بود اما وقتی در قامت رد هود بازگشت، محبوبیت وی به طرز عیجبی بالا رفته و در حال حاضر یکی از شخصیت های مهم کمیک های دی سی است.


3- رابین تیم دریک (Tim Drake)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور این رابین در کمیک: Batman #457 محصول سال 1990
  • خلق شده توسط: الن گرانت (Alan Grant) و نورم بری فاگل (Norm Breyfogle)

در ادامه رابین های بتمن، چند سال پس از مرگ ترسناک و بی رحمانه رابین جیسون تاد، شرکت دی سی رابین جدیدی به نام رابین «تیم دریک» را معرفی نمود. دریک از خانواده ای ثروتمند بوده و هم هوش بسیار بالایی داشت و هم یک ورزشکار توانا و موفق بود. به همین دلیل می توان گفت که شباهت های زیادی به خود بروس وین داشت. این رابین یکی از طرفداران پر و پا قرص بتمن و رابین بود و به دقت ماجراجویی های آنان را در اخبار دنبال می کرد. وی متوجه شده بود که پس از کشته شدن جیسون تاد، بتمن تغییر کرده و خشونت و بی پروایی وی بیشتر از قبل شده بود.

رابین تیم دریک با استفاده از اطلاعاتی که در مورد مهارت ها و نحوه کار خانواده گریسون های پرنده داشت، توانست بفهمد که اولین رابین بتمن دیک گریسون بوده است! پس از آن، وی متوجه شد که بروس وین همان بتمن است. تیم دریک به سراغ گریسون رفته و سعی کرد وی را قانع کند تا دوباره هویت رابین را برای خود برگزیند. گریسون این پیشنهاد را قبول نکرد اما بتمن خود تیم دریک را پذیرفته و با توجه به هوش و مهارت هایش، قبول کرد که وی را به عنوان رابین سوم تعلیم دهد.

رد رابین (Red Robin)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور در کمیک: Robin #181 محصول سال 2009
  • خلق شده توسط: فابیان نیکیزا (Fabian Nicieza) و فردی ای ویلیامز دوم (Freddie E. Williams II)

در ادامه رابین های بتمن، پس از فارغ شدن از تمرینات، تیم دریک سال های سال به عنوان رابین به بتمن خدمت کرد. وی هم تنها و هم با همراهی بتمن کارهای قهرمانانه انجام داده و با جرم و جنایت مبارزه می کرد. وی در دورانی رهبر تیم هایی چون «یانگ جاستیس» (Young Justice) و تین تایتانز نیز بوده است. با این حال، وقتی در طی رویداد Final Crisis به نظر می رسید که بروس وین کشته شده است، همه چیز برای تیم دریک تغییر کرد. بعد از این اتفاق، دیگ کریسون تبدیل به بتمن شد و به جای تیم دریک، از دیمین وین (Damian Wayne) خواست که تبدیل به رابین شود.

بدین ترتیب، تیم دریک تصمیم گرفت تبدیل به رد رابین شده و تنها و به صورت شخصی فعالیت کند. هدف او جستجو برای پیدا کردن بروس وین بود. دریک در طول تحقیقاتش با «لیگ قاتلین» (League of Assassins) نیز مواجه شده و در نهایت موفق شد که راس ال گول را قانع کند که دیک گریسون را به عنوان بتمن جدید بپذیرد. بعدها وی دوباره نقش رابین را برای خود برگزید و به مبارزه با جرم و جنایت در کنار بتمن ادامه داد.


4- رابین استفانی براون (Stephanie Brown)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور این رابین در کمیک: Robin #126 محصول سال 2004
  • خلق شده توسط: بیل ویلینگهام (Bill Willingham) و دامیون اسکات (Damion Scott)

در ادامه رابین های بتمن، استفانی براون دختر جنایتکاری به نام «کلومستر» (Cluemaster) بود. وی تصمیم گرفت که نقشه های پدرش مبنی بر انجام جنایت های مختلف را نقش بر آب کند و به همین دلیل، لباسی برای خود طراحی کرده و لقب «اسپویلر» (Spoiler) را برگزید. وی در طی این دوران چند بار با تیم دریک همکاری کرده و این دو به خوبی با هم آشنا شدند. وقتی تیم دریک از رابین بودن استعفا داد تا مدتی را با پدرش وقت بگذراند، استفانی تبدیل به رابین جدید شد.

متاسفانه استفانی نتوانست برای مدت زیادی به عنوان چهارمین رابین فعالیت کند. وی چندین بار از دستورات بتمن سرپیچی کرده و در نهایت بتمن مجبور شد او را اخراج کند. حال که استفانی اخراج شده بود، قصد داشت به نوعی خودش را به بتمن ثابت کند و در این راه، به طرز ناخواسته باعث شروع جنگی بین گروه ‎های گانگستری بزرگ در گاتهام شد. این مسئله باعث مرگ ظاهری وی به دست «بلک ماسک» (Black Mask) شد. البته استفانی در واقع کشته نشد بلکه مرگ او توسط دکتر «لزلی تامپکینز» (Leslie Thompkins) جعل شده و وی موفق شد استفانی را در سلامت کامل از گاتهام خارج کند.

مشاهده  10 نسخه معرکه از بتمن، شوالیه تاریکی دی سی!

بتگرل (Batgirl)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور در کمیک: Batgirl #1 محصول سال 2009
  • خلق شده توسط: برایان کیو میلر (Bryan Q. Miller) و لی گاربت (Lee Garbett)

در ادامه رابین های بتمن، وقتی استفانی براون پس از چندین سال به گاتهام برگشت، با «کساندرا کین» (Cassandra Cain) که در آن زمان بتگرل بود، دوست شد. کین که دیگر نمیخواست بتگرل بماند، این هویت را رها کرد. پس از این اتفاق، «باربارا گوردون» (Baraba Gordon) یا همان بتگرل اصلی، این نقش را به استفانی پیشنهاد کرد. استفانی برای مدت زیادی نقش بتگرل را داشته و اسم و رسمی برای خود پیدا کرد. باربارا گوردون نیز از پشت صحنه در ماموریت‎ها و کارهای قهرمانانه‎اش به استفانی کمک می‎کرد.

در طی مدت حضورش در خانواده بتمن، استفانی هم با تیم دریک و هم با کساندرا کین رابطه نزدیک و بسیار خوبی داشت. بعد از وقایعی که در رویداد کمیک Flashpoint رخ داد و ریبوت دنیای دی سی تحت عنوان New 52، استفانی براون دوباره به نقش اسپویلر بازگشت. پس از مدتی، دوباره با کساندرا کین و باربارا گوردون همکاری کرده و به نقش بتگرل بازگشت و در کنار این دو، ماجراجویی های قهرمانانه زیادی انجام داد.


5- رابین دیمین وین (Damian Wayne)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور این رابین در کمیک: Batman & Robin #1 محصول سال 2009
  • خلق شده توسط: گرنت موریسون (Grant Morrison) و فرانک کوایتلی (Frank Quitely)

در ادامه رابین های بتمن، دیمین وین فرزند بروس وین و «تالیا ال گول» (Talia al Ghul) است. بروس از وجود وی خبر نداشت تا زمانی که تالیا شخصاً به سراغش آمده و کار مراقبت از دیمین را به وی سپرد. دیمین که توسط لیگ قاتلان و تحت نظر مادر و پدر بزرگش خشنش تعلیم داده شده بود، فردی خشن بوده و هیچ اخلاقیات خاصی برای خود نداشت.

با وجود مشکلاتی که دیمین داشت، بروس وین از وی ناامید نشد و با تعلیم دادن و آموختن راه و روشش به وی، دیمین در مدت زمان کمی تبدیل به یک رابین ماهر و توانا شد. پس از مرگ ظاهری بتمن در طی رویداد Final Crisis، دیمین به عنوان رابین به بتمن دیک گریسون خدمت کرد. وقتی بروس بازگشته و دوباره تبدیل به بتمن شد، این بار دیمین در کنار او به عنوان رابین به مبارزه با جرم و جنایت پرداخت. او در نهایت خانواده بتمن را ترک کرد تا مسیر و راه خودش را پیدا کند اما لقب رابین را حفظ کرد زیرا باور داشت که این لقب، تنها مناسب وارث واقعی بتمن است!

بتمن

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور در کمیک: Batman #666 محصول سال 2007
  • خلق شده توسط: گرنت موریسون و اندی کیوبرت (Andy Kubert)

در ادامه رابین های بتمن، در خط زمانی حال حاضر شرکت دی سی، دیمین وین همچنان نقش رابین را برعهده دارد. با این وجود، در کمیکی به نام Batman of Babylon که توسط گرنت موریسون و اندی کیوبرت خلق شد، طرفداران شاهد آینده ‎ای بودند که در آن، دیمین تبدیل به بتمن شده بود. این آینده، یکی از آینده های احتمالی و بسیار تاریک شهر گاتهام بود. در این دنیا، دیک گریسون کشته شده و دیمین نیز در راستای مخالفت هایی شدید با پدرش، هویت بتمن را برای خود برگزید.

او لباس بتمن را به شیوه خودش بازطراحی کرده و تغییراتی در آن به وجود آورد. از طرف دیگر، روش مبارزه وی نیز خشن بوده و به نوعی بود که قطعاً باعث مخالفت بروس وین می شد. وی در نهایت با «دکتر هرت» (Doctor Hurt) معامله کرده و به قدرت هایی شیطانی دست پیدا کرد که باعث شدند عمری طولانی داشته باشد! در دنیای Batman 666، دیمین حتی بتمن آینده که «تری مک گینیس» (Terry McGinnis) را بزرگ کرده و تعلیم داد!


6- رابین دوک توماس (Duke Thomas)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور این رابین در کمیک: We Are Robin #1 محصول سال 2015
  • خلق شده توسط: لی برمیهیو (Lee Bermejo) و کاری راندولف (Khary Randolph)

در ادامه رابین های بتمن، بروس وین هرگز به طور رسمی هویت رابین را به دوک توماس اهدا نکرد اما فردی دیگر در داخل خانواده بتمن، این کار را مخفیانه انجام داد! در طی خط داستانی Endgame و حمله جوکر، پدر و مادر دوک کشته شده و وی تصمیم گرفت که در خیابان ها با جرم و جنایت مبارزه کند. این موضوع باعث شد که «آلفرد» (Alfred) به طور مخفیانه لباس زرهی رابین و موتور سیکلتی قدرتمند را به دوک توماس اهدا کند و او را به یک رابین غیر رسمی تبدیل نماید.

دوک توماس به گروه دیگری از کودکان ماهر و توانای خیابانی پیوست که همگی توسط آلفرد انتخاب شده بودند تا با خطرات و جرم و جنایت خیابانی در گاتهام مبارزه کنند. متاسفانه این نقشه آلفرد شکست خورد و برخی از این رابین ها توسط پلیس دستگیر شدند. بعد از این اتفاقات، دوک توماس هویت رابین را رها کرد اما باز هم به بروس وین کمک کرد. در طی خط داستانی Superheavy وی کمک شایانی به بتمن برای شکست دادن «مستر بلوم» (Mister Bloom) و پس گرفتن گاتهام از وی کرد.

سیگنال (The Signal)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور در کمیک: Batman and the Signal #1 محصول سال 2018
  • خلق شده توسط: اسکات اسنایدر (Scott Snyder) و تونی پاتریک (Tony Patrick)

در ادامه رابین های بتمن، پس از رفتن دیمین وین و تصمیم به تنهایی کار کردن، بتمن به دوک توماس پیشنهاد داد که به عنوان همکار با هم کار کنند. با این وجود، دوک توماس برای قبول کردن نقش رابین مردد بود. خوشبختانه بتمن نظر دیگری داشت. وی مدتی بود که روی هویتی جدید کار کرده و قصد اضافه کردن قهرمانی جدید به گاتهام را داشت. بدین ترتیب، بروس به دوک تجهیزاتی که ساخته را نشان داد و او تبدیل به قهرمانی به نام سیگنال شد.

مشاهده  بررسی موشکافانه تریلر دوم "مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست"

این شخصیت از نوری که شبانگاه بر فراز گاتهام پخش شده و نماد بتمن را درون خود داشت الهام گرفت. بدین ترتیب، سیگنال به نوعی تبدیل به مامور بتمن شد و وظیفه وی مبارزه با جنایت کاران در طول روز بود. وقتی دوک توماس فهمید که بیشتر از یک انسان عادی است و قدرت هایی فرا انسانی مانند ناپدید شدن دارد، بیش از پیش به نقش سیگنال کمک کرده و قهرمانی تواناتر و برجسته تر شد.


7- رابین کری کلی (Carrie Kelley)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور این رابین در کمیک: Batman: The Dark Knight Returns #2 محصول سال 1986
  • خلق شده توسط: فرانک میلر (Frank Miller) و کلاوس جانسون (Klaus Janson)

در ادامه رابین های بتمن، در آینده ای احتمالی از آینده های پیش بینی شده برای شهر گاتهام که در داستان The Dark Knight Returns به قلم فرنک میلر به تصویر کشیده شد، بتمن از بازنشستگی خارج شده و مجبور به مبارزه با مجرمان جدید و تعدادی از مجرمان قدیمی گشت. بازگشت بتمن الهام بخش بزرگی برای کری کلی جوان بود تا خود لباس رابین را برای خودش ساخته و در کنار او، به مبارزه با جرم و جنایت ملحق شود. او بتمن را پس از یک حمله همه جانبه از طرف گروه گانگستری جهش یافته ها نجات داد و بدین ترتیب، بتمن راضی شد که وی عضوی از تیمش باشد.

به عنوان یک رابین جدید برای این بتمن پیر، کری کلی به وی در متوقف کردن شرورهایی ماند جوکر و «دو چهره» (Two-Face) قبل از مبارزه بزرگش با «سوپرمن» (Superman)، کمک‎های زیادی کرد. وی همچنین الهام بخش بتمن شد تا نقشه ها و تاکتیک هایش برای نجات گاتهام را تغییر داده و بهتر کند. در نهایت وقتی بتمن تصمیم گرفت دوباره بازنشت شود، کری کلی گروهی از مبارزین مختلف را تعلیم داد و تا جای وی را گرفته و با جرم و جنایت مبارزه کنند.

بتوومن (Batwoman)

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

  • اولین حضور در کمیک: Dark Knight III: The Master Race #9 محصول سال 2017
  • خلق شده توسط: فرانک میلر، برایان آزارلو (Brian Azzarello)، اندی کیوبرت و کلاوس جانسون

در ادامه رابین های بتمن، همانطور که حدس می زنید، قطعاً بروس وین حاضر نشد برای مدتی طولانی بازنشسته بماند و دوباره همراه با کری کلی به عنوان رابین، به نقش بتمن بازگشت. با این وجود، کری میراث رابین را رها کرده و تصمیم گرفت چندین لقب دیگر را امتحان کرده و میراث های متعددی از خود بر جای بگذارد. در خط داستانی The Dark Knight Strikes Back کری کلی تبدیل به «کتگرل» (Catgirl) می شود تا با نسخه ای دیک گریسون، رابین اول که توسط جوکر تغییر داده شده بود، مبارزه کند.

در داستان Dark Knight III: The Master Race #9 که به قلم فرانک میلر نگاشته شد، کری کلی لقب بتوومن را برای خود برگزید. وقتی که «کریپتونی» (Kryptonians) هایی که اهل شهر کاندور (Kandor) بودند دوباره توانستند به زندگی بازگردند، به زمین حمله کرده و بتمن را به قتل رساندند. در نهایت، وی دوباره احیا شده و به زندگی بازگشت. بدین ترتیب، کری کلی به عنوان بتوومن در کنار او به مبارزه با جرم و جنایت پرداخت. پس از این نیز، در خط داستانی Dark Knight Returns: The Golden Child که باز هم به قلم فرانک میلر نگاشته شده،  با «لارا» (Lara) که در آن زمان «سوپرگرل» (Supergirl) بود متحد شده و به هم کمک های زیادی کردند.

ممنون که با مقاله ” فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب رابین حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

چه کسی پیروزی مبارزه بتمن و کاپیتان آمریکا خواهد بود؟

چه کسی پیروز مبارزه بتمن و کاپیتان آمریکا خواهد بود؟

اگر از علاقمندان به کمیک هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x