تصویر شاخص بررسی تریلر دوم مرد عنکبوتی

بررسی موشکافانه تریلر دوم “مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست”

بنر تلگرام
 

سر انجام تریلر فیلم “مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست” بازگشت شروران فیلم های توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را نشان می دهد . با ما در ادامه همراه باشید تا به شما مدارک و شواهد موجود در این تریلر را نشان دهیم .

تصویر شاخص بررسی تریلر دوم مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” سومین بازی انفرادی قهرمان مارول تام هالند است و به شدت به عنوان یک ماجراجویی مورد توجه قرار گرفته است.

فیلم سه گانه آینده دنیای سینمایی مارول توسط جان واتس کارگردانی می شود، کارگردانی که دو اثر انفرادی اول” بازگشت به خانه و دور از خانه” را نیز کارگردانی کرده بود. در کنار هالند، زندایا، ژاکوب باتالون، جان فاورو و ماریسا تومی، بازیگران اصلی فرنچایز تایید شده‌اند که بازگشته‌اند.

راهی به خانه نیست ” همچنین بازگشت بندیکت کامبربچ به دنیای سینمایی مارول را در نقش دکتر استرنج به نمایش می‌گذارد و اولین تریلر تایید می‌کند که استاد هنرهای جادویی و ماورایی به پیتر پارکر در بحران هویتش پس از وقایع دور از خانه و لورفتن پیتر کمک خواهد کرد.

زمانی که استرنج آماده انجام طلسمی می شود که همه فراموش کنند پیتر همان مرد عنکبوتی است استرنج توضیح میدهد که بعد از طلسم هیچ کس مرد عنکبوتی بودن اورا به یاد نمی آورد.در یک اتفاق تصادفی پیتر در طول انجام طلسم استرنج، از ترس این که MJ هم مرد عنکبوتی بودن اورا فراموش کند ،دریچه جهان های موازی را ناخواسته بازکرده، بنابراین شرورانی از فیلم‌های مرد عنکبوتی قبلی مانند دکتر اختاپوس و گرین گابلین آزاد می‌شوند.

تاکنون، بازاریابی “راهی به خانه نیست ” صرفاً بر روی تبهکاران فیلم از مولتی‌ورس متمرکز بوده است، بدون اینکه نشان دهد توبی مگوایر و مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد در این فیلم ظاهر خواهند شد. علاوه بر این، بحث پیرامون این فیلم حول تریلر آن متمرکز شده است، و بسیاری از طرفداران تئوری های خود را در مورد آنچه در قسمت بعدی فیلم وجود دارد به اشتراک می گذارند.

البته تصاویر موجود در این تریلر با تصاویری که قبلا از فیلم لو رفته بود کاملا مطابقت دارد (تصاویر زیر) که … قضاوت با خودتان!

از طرفی پست جدید جیمی فاکس (بازیگر الکترو) که در ادامه از هشتگ “دنبال کردن (شکار) عنکبوت ها” استفاده کرده است نیز تایید دیگری از حضور 3 مرد عنکبوتی در فیلم است !

 

اکنون، تریلر رسما از راه رسیده است و از نگاه‌های تازه‌ای به گروه ستاره‌ای “راهی به خانه نیست ” و خط داستانی اسرارآمیز آن پرده‌برداری می‌کند.

تریلر “راهی به خانه نیست ” شرورهای چندجهانی (مولتی ورس) را آشکار می کند

سونی پیکچرز رسما دومین تریلر فیلم “راهی به خانه نیست ” را منتشر کرد که بازگشت چندین شرور از سه گانه مرد عنکبوتی توبی مگوایر و مجموعه مرد عنکبوتی شگفت انگیز اندرو گارفیلد را به نمایش می گذارد.

تریلر به طور کامل طراحی به روزشده گرین گابلین ویلم دفو را از مرد عنکبوتی محصول سال 2002 نشان می داد:

گرین گابلین
نگاهی کامل تر به لباس ارتقا یافته ی گرین گابلین با شنل بنفش و عینک!

الکترو با بازی جیمی فاکس با استایلی متفاوت از مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 نیز در تریلر جدید بازمی گردد:

الکترو

شات سقوط ام جی زندایا ادای احترام واضحی به مرگ تاسف بار گوئن استیسی از اما استون در جریان مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 است:

سقوط
 

تریلر موارد بیشتری از آلفرد مولینا، دکتر استرنج و مولتی‌ورس را نشان می‌دهد

صحنه نبرد

آخرین تریلر فیلم “راهی به خانه نیست ” پاسخ هایی را ارائه کرد و در عین حال سوالاتی را نیز در این راه مطرح کرد.

این فیلم بیشتر ضربات داستانی فیلم، تعاملات جالب شخصیت ها و سکانس های اکشن هیجان انگیز را نشان می دهد. در حالی که شایعه‌های طولانی بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را نشان نمی‌دهد، دیدن بازگشت شخصیت‌های شرور مربوطه آنها برای افزایش انتظار برای فیلم کافی است.

مشاهده  میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)

به غیر ازدکتر اختاپوس، تریلر حضور گرین گابلین، مرد شنی، الکتروو مارمولک (لیزارد) را تایید کرد و در مجموع پنج شرور را معرفی کرد که در مقابل مرد عنکبوتی تام هالند قرار خواهند گرفت. مشخص نیست که آیا ششمین عضو برای تکمیل خط شش خبیث وجود خواهد داشت یا خیر، اما این احتمال وجود دارد که تعداد افراد شرور نهایی شود تا سونی و مارول استودیو بتوانند با نسخه دنیای سینمایی مارول خود از تیم به سمت پایین حرکت کنند.

بر اساس آنچه فاش شده است، به نظر می رسد پیتر، ام جی و ند در طول فیلم با هم خواهند بود تا این آشفتگی جهان های موازی را حل کنند و استرنج پشتیبان آن ها خواهد بود. همچنین دیدن تعامل دکتر اختاپوس با سه نفر اصلی بسیار جذاب است، و جالب است بدانید که آیا شخصیت شرور داستان پس زمینه خود را در دنیای مرد عنکبوتی مگوایر فاش خواهد کرد یا خیر.

از نگاهی گسترده به مبارزه پل بین دکتر اختاپوس و مرد عنکبوتی گرفته تا صحنه مبارزه مجسمه آزادی که بقیه شروران مولتی‌ورس را درگیر می‌کند، به نظر می‌رسد “راهی به خانه نیست ” یک ماجراجویی جذاب برای مرد عنکبوتی با بازی تام هالند باشد.

آیا تریلر “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” فقط سرنوشت عمه می را لو میدهد و حاکی از مرگ اوست؟

زن عمو می

در واقع، چند صحنه از تریلر ممکن است مرگ بالقوه یک شخصیت اصلی فیلم را لو داده باشد. و مطمئنا این شخصیت M.J زندایا نیست.

آیا این فیلم آخرین حضور عمه می است؟

پیتر در حال نجات

پس از اینکه دکتر استرنج می‌گوید «این سرنوشت آن‌ها است»، تریلر پیتر را نشان می‌دهد که در حال گرفتن یکی از بمب‌های گرین گابلین است.

پیتر در حال نجات 2

بلافاصله پس از آن عکس ، پیتر، تقریباً در دسترس بمب، درست در حالی که روشن می شود و در شرف انفجار است، نشان داده می شود.

انفجار

سپس، تریلر یک وسیله نقلیه را در حال انفجار در خارج از ساختمانی نشان داد که قبلاً ون های خبری در آن نزدیکی پارک شده بود. بلافاصله پس از آن انفجار دیگری در ورودی همان ساختمان رخ می دهد که سایه بان آن سقوط می کند.

چند عکس بعد، عمه می در حال دویدن با حالتی تیره روی صورتش در مکانی با همان نوری که پیتر سعی کرد بمب گابلین را بگیرد دیده می شود. البته یک جسم سبز رنگ نیز در دستش است که مشخص نیست چیست!

 

آیا عمه می زنده می ماند؟

تریلر اصلی فیلم زمانی به این احتمال اشاره کرد که هپی هوگان را نشان می داد که اعتراف کرده است که عاشق عمه پیتر می باشد و صحنه انفجار را با حالتی شوکه شده می گیرد.

با این حال، این تنها نشانه‌ای نبود که می‌توانست از این سه قسمت جان سالم به در ببرد. اخیرا، تام هالند به طرفداران هشدار داد که این فیلم مرد عنکبوتی “تاریک” و “غمگین” خواهد بود. این خبر با ادعای اسکوپپر معروف دانیل ریچمن همراه شد که پیتر در فیلم باید رنج بکشد و هرکسی را که دوست دارد از دست بدهد.”

هم در کمیک ها و هم در دیگر فرانچایزهای فیلم مرد عنکبوتی، پیتر عمو بن خود را از دست می دهد. شاید در سه گانه مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول، پیتر نه تنها مربی خود تونی استارک، بلکه عمه می خود را نیز از دست بدهد؟

حضور ویلیام دفو در نقش جذاب ترین شرور فیلم یعنی گرین گابلین نقطه اوج این فیلم خواهد بود

ویلیام دفو

اولین تریلر فیلم تنها به بازگشت ویلم دافو در نقش نورمن آزبورن با تصویر بمبی از مرد عنکبوتی سال 2002 اشاره کرد که روی پل منفجر شد. رقیب اصلی لایو اکشن اسپایدی نیز در اولین پوستر رسمی فیلم به شکل کامل ظاهر شد، اگرچه او در تصویردر پشت تام هالند و بسیار کوچک بود.

مشاهده  از لوکی تا ونوم! 10 دفعه که مرد عنکبوتی با دشمنانش متحد شد!

با این تریلر جدید، طرفداران اولین شات کامل خود از دافو را در حالی که او در کنار شروران و قهرمانان هر نسل از فیلم‌های مرد عنکبوتی بازگشته است، می بینند. این فیلم گرین گابلین را نشان می‌دهد که هم ماسک ترسناک کلاسیک خود را به نمایش می‌گذارد و هم بمب‌های گابلین را پرتاب می‌کند، او بخشی از کانون توجه کمپین بازاریابی فیلم را نیز به خود اختصاص می‌دهد.

با در نظر گرفتن وضعیت دافو به عنوان یکی از پیشگامان فیلم‌های لایو اکشن مارول، بازگشت او پس از کمک به معرفی مرد عنکبوتی به فیلم‌ها در نزدیک به دو دهه پیش، به سرعت بر همه تأثیر می‌گذارد.

نقل قول‌های تام هالند تأیید می‌کند که دافو چقدر آسان برای این نقش به شخصیت بازگشته است و نشان می‌دهد که این کهنه‌کار فیلم‌های کمیک چقدر در اولین فیلم ابرقهرمانی‌شان با هم کار می‌کردند. به نظر می‌رسد که هر دو بازیگر با قهرمان و شرور مربوطه خود روی صفحه در صدر بازی‌های خود قرار دارند، و با اینکه بیش از یک ماه تا اولین نمایش فیلم فرصت هست ، این مبارزه در حال تبدیل شدن به یک مبارزه بزرگ برای اعصار مختلف است.

تریلر فیلم نظریه فناوری مرد آهنی را تایید می کند

دکتر اختاپوس

در تریلر دوم دکتر اختاپوس در حال ربودن فناوری نانو از لباس عنکبوتی آهنین پیتر پارکر دیده شد.

در یک شات از دکتر اختاپوس،تریلر ذرات قرمز فناوری نانو را نشان می دهد که روی بازوهای مکانیکی او می خزند و فلز را تقویت می کنند.

دکتر اختاپوس 2

نانو ذرات از پنجه بازو به سمت پایین بدنه دستگاه حرکت می کنند. اگرچه مشخص نیست ترکیب بازوهای دکتر اختاپوس و فناوری مرد آهنی چه تاثیری بر سطوح قدرتاوتو اکتاویس خواهد داشت، اما منطقی است که فرض کنیم برای قهرمانان معنای خوبی ندارد.

دکتر اختاپوس 3

بازوهای اکتاویوس، پیتر پارکر را محکم در برابر یکی از تیرهای تکیه گاه پل که در هر دو تریلر دیده می شود، در حالی که لباس عنکبوت آهنی از بدن پیتر خارج می شود، می پیچد.

دکتر اختاپوس 4

لباس مرد عنکبوتی به سرعت از بدن پیتر جدا می شود و دکتر اختاپوس متوجه می شود که او پیتر پارکری متفاوت از آنچه در دنیای مرد عنکبوتی سم ریمی می شناخت است.

دکتر اختاپوس 5

وقتی دکتر اختاپوس دوباره در زیرزمین دکتر استرنج ظاهر می شود، به نظر می رسد که بازوهای اختاپوس او به طور کامل توسط فناوری مرد آهنی تونی استارک پشتیبانی می شود.

دکتر اختاپوس 6

حال طبق شایعات ممکن است دکتر در این فیلم به کمک پیتر و تیمش بیاید تا بتوانند در مقابل شروران دیگر مقاوت کنند.آیا این جزو نقشه تیم 6 خبیث است یا دکتر در پی جبران اتفاقاتی است که در حضور قبلی خود در فیلم مرد عنکبوتی انجام داد ؟

 

چرا رنگ الکترو در این فیلم زرد شده است ؟

الکترو 1

با وجود اینکه دکتر اختاپوس گفته است که داستانش با غرق شدن او در رودخانه در مردعنکبوتی 2 آغاز می شود، هنوز هیچ کس نمی داند که گرین گابلین – که قبل از ظهور دکتر در دنباله سه گانه ریمی درگذشت، چگونه هنوز زنده است.

الکترو 2

با این حال، این تنها سوالی نیست که طرفداران را مجبور می کند سر خود را بخوارونند. همچنین تغییراتی که در بقیه شخصیت های شرور، به ویژه الکترو وجود دارد. اما اکنون، ممکن است پاسخی برای آن وجود داشته باشد.

آیا الکترو قبلاً در در حال تکامل بود؟

در سال 2014 در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2، فاکس نقش مهندس برق اسکورت – و طرفدار مرد عنکبوتی – را بازی کرد که در اثر یک حادثه ناشی از کار، تبدیل به یک باتری الکتریکی انسانی با قدرت الکتریکی شد.

در این فیلم، الکترو به رنگ آبی درخشان و تقریباً نیمه شفاف بود که از تکان های آبی برق علیه مرد عنکبوتی و هرکسی که با او مخالفت می کرد استفاده می کرد. با این حال، وقتی فاکس قبول کرد که شخصیتش برای این فیلم بازگردد،این بار،تغییر رنگ الکترو به رنگ زرد ، طرفداران را بیشتر غافلگیر کرد.

مشاهده  کپی ‎های بی ‎نقص! 10 نفر از جالب ترین کلون‎ ها در دنیای کمیک ‎های مارول

در تبلیغات فیلم طرفداران پیچشهای الکترومغناطیسی زرد رنگ الکترو را دیده‌اند. و در تریلر جدید، او به وضوح قابل مشاهده است و ظاهراً انسانی است با ظاهری که بیشتر مطابق با الکترو از کمیک های مارول است. اما هنوز سوال اینجاست که چگونه و چرا شخصیت شرور فاکس برای اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول تغییر رنگ داده است.

در حالی که برخی از تئوری‌ها نشان می‌دهند که شرورها می‌توانند از انواع بعدهای فرنچایزهای قبلی باشند، چیز دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفت.

علی‌رغم اینکه الکترو در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ غالباً آبی بود، او هر از گاهی رنگ‌های دیگری را به‌ویژه در نیمه دوم فیلم نشان می‌داد.

یکی از بهترین نمونه‌های این موضوع زمانی است که هری آزبورن الکترون را از موسسه ریونکرافت بیرون می‌کند. الکترو با تغذیه از الکتریسیته به یک نسخه قوی‌تر – و در نهایت دارک‌تر – از خود پس از حادثه تبدیل می‌شود که بارهای زرد و نارنجی در او سوسو می‌زند.

الکترو 3

نمونه دیگری از رنگ های زرد و نارنجی الکترو را می توان در آخرین نبرد او در برابر اسپایدی مشاهده کرد، جایی که به نظر می رسد شخصیت او حتی بیشتر تکامل یافته است.

الکترو 4

آخرین موردی که از الکترو در فیلم می بینیم زمانی است که مرد عنکبوتی و گوئن استیسی با نیروی شبکه برق الکترومغناطیسی شهر نیویورک او را شکست می دهند. به اندازه کافی جالب توجه است که این قدرت اتفاقاً زرد و نارنجی بود.

الکترو 5

اگرچه تصمیم مارول و سونی برای تغییر رنگ الکترو شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، ممکن است این بخشی از توضیح نحوه بازگشت او باشد.

حتی اگر مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 به طور ضمنی اشاره کرد که الکترو توسط یک منبع قدرت بزرگ شکست خورده است، شاید او فقط به آن منبع قوی تر تبدیل شده است. از این گذشته، او قبلاً می توانست به عنوان انرژی خالص عمل کند، که بعداً به شکل جامدتری از خود منتهی شد.

همچنین، تریلر دوم عمدتاً او را در نزدیکی خطوط برق و شبکه‌های برق نشان می‌داد، جایی که او در اولین فیلم خود شروع کرد و ظاهراً به پایان رسید.

 

حتی ما در این تریلر شاهد تغییراتی در ظاهر جدید و قدیم مردشنی بودیم که مکمل تئوری تکامل شرورهاست!

صحنه نبرد
مرد شنی

تا به الان شخصیت لیزارد (مارمولک) فقط در درگیری آخر و دسته جمعی حضور داشته و مانور زیادی روی بزرگ جلوه دادن او نداشته اند اما در صحنه ای فعلا مشغول درگیری با یک نیروی نامرعی هست که یحتمل در حال درگیری با یکی از مرد عنکبوتی های قدیم یا به طور دقیق تر با اندرو گارفیلد است – چون قطعا کسی از باد کتک نمی خوره 🙂

با این حال، به جرات می توان گفت که با نزدیک شدن به اولین نمایش “راهی به خانه نیستبه تاریخ انتشار آن در 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400) ، شگفتی های بیشتری در راه است.

یحتمل ادامه خواهد داشت…

 

خیلی از هواداران معتقدند دو تصویر زیر در تریلر ، از مرد عنکبوتی تام هالند نیست و نه تنها این چهره احتمالا چهره ی یک مرد عنکبوتی دیگر است بلکه حتی احتمالا آن دست نیز ، دست یک مرد عنکبوتی دیگر است .

البته قبلا مارول سابقه ی حذف صحنه های مهم از تریلر را نیز داشته است !

نظر شما چیه ؟! همین الآن پایین این صفحه نظراتتون رو باهامون به اشتراک بذارید !

 

 

بیش تر بخوانید

10 دفعه که مرد عنکبوتی با دشمنانش متحد شد!

از لوکی تا ونوم! 10 دفعه که مرد عنکبوتی با دشمنانش متحد شد!

اگر از علاقمندان به کمیک مارول هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
امین
2 سال قبل

خیلی دقیق و کامل بود ممنون

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x