بررسی دانلود فیلم های مارول به ترتیب

دانلود فیلم های مارول به ترتیب (کامل)

اگر از علاقمندان به دانلود فیلم های مارول هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی “دانلود فیلم های مارول به ترتیب” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

ترتیب دیدن فیلم های مارول

فیلم‌های مارول معمولاً بر اساس شخصیت‌های کمیکی مارول ساخته شده‌اند. این فیلم‌ها در دنیای موازی مارول که به‌عنوان “مارول سینماتیک یونیورس “(MCU) شناخته می‌شود، قرار دارند. ترتیب دیدن فیلم های مارول ، شامل فیلم‌های اصلی، فیلم‌های انفرادی شخصیت‌ها و فیلم‌های تیمی است. ترتیب دیدن فیلم های مارول می‌تواند موضوعی پیچیده باشد، زیرا داستان‌ها و شخصیت‌ها در طول زمان با یکدیگر تعامل دارند.

در نهایت، ترتیب دیدن فیلم های مارول به عهده شماست و می‌توانید بر اساس علاقه شخصی و ترجیحات خودتان تصمیم بگیرید. اما اگر می‌خواهید داستان‌ها و شخصیت‌ها را بهتر درک کنید، بهتر است که فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت را تماشا کنید. با ما همراه باشید تا با این ترتیب فیلم های مارول آشنا بشوید.

برای مشاهده ترتیب فیلم های مارول و مارول استودیوز فیلم تولیدشده با بینکو همراه باشید.

مارول استودیوز فیلم تولیدشده

دانلود فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت (Marvel) از موضوعات محبوب بین طرفداران فیلم‌ها و علاقمندان به داستان‌های ابرقهرمانان است. فراهم آوردن متنی درباره دانلود فیلم های مارول می‌تواند به شما به عنوان یک راهنمایی کلی برای شروع خدمت کند.

البته که باید توجه داشت که شرکت مارول در سال های اخیر سریال های مختلفی را هم منتشر کرده است که اکثر آن ها در دنیای اصلی MCU جریان دارد و برای فهمیدن داستان فیلم های مارول، حتما باید دانلود سریال های مارول به ترتیب را هم انجام دهید.

بررسی دانلود فیلم های مارول به ترتیب

دانلود فیلم های مارول به ترتیب

قبل از هر چیز، باید توجه داشته باشید که قانونی بودن دسترسی و دانلود فیلم‌ها بسیار مهم است. ارائه‌دهندگان معتبر و قانونی مثل سینمای خانگی و پلتفرم‌های استریمینگ مثل Netflix، Disney+ و Amazon Prime Video دانلود فیلم های مارول را برای استفاده قانونی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این پلتفرم‌ها معمولاً اشتراک ماهیانه یا سالیانه ارائه می‌دهند که با پرداخت هزینه مشترکین می‌توانند به محتوای متنوع از جمله فیلم های مارول دسترسی پیدا کنند.

البته که دانلود فیلم های مارول به ترتیب را از طریق سایت های ایرانی نیز می توانید تهیه کنید که بینکو نیز به زودی این امکان مارول استودیوز فیلم تولیدشده را فراهم خواهد کرد.

نظرسنجی کمیک بازها: طرفدار مارول هستید یا دی سی؟
1166 votes · 1166 answers

فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت

برای فهمیدن این موضوع باید به سال انتشار این فیلم‌ها توجه بسیاری داشته باشیم. چرا که هر فیلم در زمان مشخص خود منتشر شده است. در ادامه مقاله ترتیب فیلم های مارول ، بر اساس تاریخ انتشار آورده شده است:

بررسی دانلود فیلم های مارول به ترتیب

  1. Iron Man (2008): به سراغ اولین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. این فیلم به کارگردانی جان فاورو و با بازی رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک ساخته شده است. داستان فیلم درباره یک مخترع نابغه به نام تونی استارک است که به‌عنوان یک تاجر سلاح معروف است. اما پس از یک حادثه، او به یک قهرمان برای مبارزه با خطرات جهانی تبدیل می‌شود.
  2. The Incredible Hulk (2008): دومین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، این فیلم به کارگردانی لوئیس لتریر و با بازی ادوارد نورتون در نقش بروس بنر ساخته شده است. داستان فیلم درباره دانشمندی به نام بروس بنر است که پس از تجربهٔ یک حادثهٔ ناگوار، به هالک تبدیل می‌شود. او در تلاش است تا از قدرت‌های خود استفاده کند و درعین‌حال آن‌ها را تحت کنترل خود داشته باشد. با ادامه ترتیب فیلم های مارول همراه بینکو باشید.
  3. Iron Man 2 (2010): به سراغ سومین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. فیلم “Iron Man 2” در سال 2010 منتشر شد و ادامه‌ای بر فیلم اول “Iron Man” است. در این فیلم، تونی استارک با تهدیدهای جدیدی مواجه می‌شود، از جمله دشمنان جدید!
  4. Thor (2011)برویم سراغ چهارمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، این فیلم به کارگردانی کنت براناگ و با بازی کریس همسورث در نقش تور ساخته شده است. داستان فیلم درباره یک خدای رعدوبرق به نام تور است که به زمین فرستاده می‌شود و در آنجا با مشکلات و تهدیدهایی مواجه می‌شود.
  5. Captain America: The First Avenger (2011): پنجمین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، این فیلم به کارگردانی جو جانستون و با بازی کریس اوانز در نقش استیو راجرز ساخته شده است. داستان فیلم درباره یک سرباز ضعیف و نیرومند به نام استیو راجرز است که به‌عنوان یک سوپرقهرمان تبدیل می‌شود و در جنگ جهانی دوم در برابر نازی‌ها می‌جنگد.
  6. The Avengers (2012): به سراغ ششمین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. این فیلم به کارگردانی جاس ویدن و با بازی گروهی از ستارگان شامل رابرت داونی جونیور، کریس اوانز، کریس همسورث و مارک رافالو ساخته شده است. داستان فیلم درباره تیمی از ابرقهرمانان شامل آیرون من، کاپیتان آمریکا، تور، هالک و بلک ویدو است که برای مبارزه با تهدیدات جهانی با یکدیگر متحد می‌شوند.
  7. Captain Marvel (2019): برویم سراغ هفتمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، فیلم “کپتن مارول” در سال 2019 منتشر شد و داستان آن درباره نیکول کارول دنورس، یک خلبان نیروی هوایی است که پس از تبدیل‌شدن به یک ابرقهرمان با توانایی‌های فوق‌العاده، به مبارزه با تهدیدهای فضایی می‌پردازد. او با کمک سازمان شیلد و نیک فیوری، به دنبال کشف حقیقت درباره گذشته‌اش و نجات جهان است.
  8. Iron Man 3 (2013): هشتمین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، فیلم “Iron Man 3” در سال 2013 منتشر شد و ادامه‌ای بر داستان‌های قبلی “Iron Man” است. در این فیلم، تونی استارک با یک دشمن قدرتمند به نام ماندارین مواجه می‌شود که زندگی و عزم او را به چالش می‌کشد.
  9. Thor: The Dark World (2013): به سراغ نهمین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. فیلم “Thor: The Dark World” در سال 2013 منتشر شد و ادامه‌ای بر داستان فیلم اول “Thor” است. در این فیلم، تور با تهدیدات جدیدی مواجه می‌شود، از جمله یک نیروی شیطانی به نام مالکیث که قصد دارد جهان را به تاراج ببرد.
  10. Captain America: The Winter Soldier (2014): برویم سراغ دهمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، فیلم “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی” در سال 2014 منتشر شد و ادامه‌ای بر داستان فیلم اول “کاپیتان آمریکا” است. در این فیلم، استیو راجرز با یک دشمن قدرتمند به نام سرباز زمستانی مواجه می‌شود.
  11. Guardians Of Galaxy (2014): برویم سراغ یازدهمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، فیلم “نگهبانان کهکشان” یک فیلم ابرقهرمانی است که در سال 2014 منتشر شد. داستان فیلم درباره یک گروه از قهرمانان فضایی است که با هم متحد می‌شوند تا از یک تهدید کهکشانی بزرگ دفاع کنند.
  12. Avengers: Age Of Ultran (2015): دوازدهمین اثر از ترتیب فیلم های مارول ، فیلم “Avengers: Age of Ultron” در سال 2015 منتشر شد و ادامه‌ای بر داستان فیلم اول “Avengers” است. در این فیلم، تیم ابرقهرمانان با یک هوش مصنوعی خبیث به نام الترون مواجه می‌شود که قصد دارد بشریت را نابود کند.
  13. Ant-Man (2015) : سیزدهمین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، فیلم “Ant-Man” در سال 2015 منتشر شد و داستان آن درباره یک سارق حرفه‌ای به نام اسکات لنگ است که توانایی تغییر اندازه دارد. او با کمک دکتر هنک پیم و دخترش هوپ ون داین به مأموریتی می‌رود تا از یک فناوری خطرناک در برابر جهان محافظت کند.
  14. Captain America: Civil War (2016)چهاردهمین اثر از ترتیب فیلم های مارول ، فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” در سال 2016 منتشر شد و ادامه‌ای بر داستان فیلم “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی” است. در این فیلم، کاپیتان آمریکا و آیرون من با یکدیگر درگیر می‌شوند و تیم ابرقهرمانان به دو گروه متقابل تقسیم می‌شود.
  15. Black Widow (2021): برویم سراغ پانزدهمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، فیلم “بلک ویدو” یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که در سال 2021 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی کیت شورتلند و با بازی اسکارلت جوهانسون در نقش اصلی فیلم ساخته شده است. داستان فیلم درباره ناتاشا رومانوف که به‌عنوان بلک ویدو شناخته می‌شود، است که به دنبال رویدادهایی از گذشته‌اش می‌گردد و با خطراتی مواجه می‌شود.
  16. Doctor Strange (2016): به سراغ شانزدهمین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. فیلم “دکتر استرنج” در سال 2016 منتشر شد و داستان آن درباره یک جراح ماهر به نام استیون استرنج است که پس از تجربه‌ای تراژیک، به یک جادوگر قدرتمند تبدیل می‌شود. او در دنیای چندبعدی و جادویی به نام “کامارتاژ” آموزش می‌بیند و قدرت‌های خود را برای مقابله با تهدیدهای فراطبیعی به کار می‌گیرد.
  17. Guardians Of The Galaxy Vol.2 (2017): هفدهمین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، فیلم “نگهبانان کهکشان حجم 2” در سال 2017 منتشر شد و ادامه‌ای بر داستان فیلم اول “نگهبانان کهکشان” است. در این فیلم، گروه نگهبانان کهکشان با ماجراهای جدیدی روبرو می‌شوند و به دنبال رازهای گذشته خود می‌گردند.
  18. Spider-Man: Homecoming (2017): برویم سراغ هجدهمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، فیلم “اسپایدرمن: بازگشت به خانه” در سال 2017 منتشر شد و داستان آن درباره نوجوانی به نام پیتر پارکر است که توانایی‌های عنکبوتی را داراست و تصمیم می‌گیرد به‌عنوان اسپایدرمن عدالت را حفظ کند. او با تهدیداتی مانند والترز و تامسون و با کمک تونی استارک، به مبارزه با جرم و جنایت در شهرش می‌پردازد.
  19. Thor: Ragnarok (2017): به سراغ نوزدهمین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. فیلم “تور: راگناروک” در سال 2017 منتشر شد و داستان آن درباره ماجراهای تور، خدای رعد، در مقابله با تهدیدهای جدیدی است. او با هلا، خواهرش و با کمک هالک و لوکی، به مبارزه با دشمنان قدیمی و جدید خود می‌پردازد.
  20. Black Panther (2018): بیستمین اثر از ترتیب فیلم های مارول ، فیلم “پلنگ سیاه” در سال 2018 منتشر شد و داستان آن درباره زمانی است که بلک پنثر پس از مرگ پدرش، تشالا، وارث تاج‌وتخت و پلنگ سیاه واکاندا می‌شود. او با مواجهه با تهدیدهای داخلی و خارجی، باید برای حفظ تاج‌وتخت و مردم واکاندا مبارزه کند.
  21. Avengers: Infinity War (2018): برویم سراغ بیست و یکمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، فیلم “جنگ ابدیت: انتقام‌جویان” در سال 2018 منتشر شد و داستان آن درباره مبارزه انتقام‌جویان با تانوس، یکی از قدرتمندترین شروران جهان، است. در این فیلم، انتقام‌جویان و شخصیت‌های دیگری از دنیای مارول به هم می‌پیوندند تا با تانوس و ارتشش مبارزه کنند و جهان را نجات دهند.
  22. Ant-Man And The Wasp (2018): بیست و دومین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، فیلم “مرد مورچه‌ای و زنبورعسل” در سال 2018 منتشر شد و ادامه‌ای بر داستان فیلم اول “مرد مورچه‌ای” است. در این فیلم، اسکات لنگ، با کمک هانک پیم، به ماجراهای جدیدی در مقابل تهدیدهای جدیدی می‌پردازد.
  23. Avengers: EndGame (2019): بیست و سومین اثر از ترتیب فیلم های مارول ، فیلم “انتقام‌جویان: پایان بازی” در سال 2019 منتشر شد و داستان آن درباره مبارزه انتقام‌جویان با تانوس پس از رویدادهای فیلم “جنگ ابدیت: انتقام‌جویان” است. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه انتقام‌جویان با کمک شخصیت‌های دیگری از دنیای مارول، برای بازگرداندن جهان به حالت عادی و نجات‌ کسانی که در نتیجه رویدادهای قبلی ناپدید شده‌اند، تلاش می‌کنند.
  24. Spider-Man: Far From Home (2019): به سراغ بیست و چهارمین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. فیلم “اسپایدرمن: دور از خانه” در سال 2019 منتشر شد و داستان آن درباره پیتر پارکریست که در تعطیلات تابستانی خود به اروپا سفر می‌کند، است. اما وقتی که شهرهای اروپایی توسط تهدیدهای جدیدی مورد حمله قرار می‌گیرند، پیتر باید به‌عنوان اسپایدرمن به مبارزه بپردازد و شهر را نجات دهد.
  25. Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings (2021): بیست و پنجمین اثر از ترتیب فیلم های مارول ، فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که در سال 2021 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی دستگاه لو و با بازی سیمو لیو در نقش اصلی ساخته شده است. داستان فیلم درباره شانگ چی است. یک جوان چینی آمریکایی که برای مبارزه با تهدیداتی از جانب خانواده‌اش وارد ماجراجویی می‌شود.
  26. Eternals (2021): برویم سراغ بیست و ششمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، اترنالز یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط مارول استودیوز تولید شده است. فیلم درباره یک گروه از ابرقهرمانان از نژاد اترنالز است که از طرف ایترس، یک نژاد خدایان سلستیال، به زمین فرستاده شده اند. آنها برای محافظت از زمین و مردمانش در مقابل تهدیدهایی مانند دیوانه‌ها و دیگر ابرقهرمانان مبارزه می‌کنند.
  27. Spider-Man: No Way Home (2021): بیست و هفتمین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، فیلم “Spider-Man: No Way Home” یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط سونی پیکچرز و مارول استودیوز تولید شده است. در این فیلم، پیتر پارکر (با بازی تام هالند) با استفاده از قدرت‌های عنکبوتی خود در مقابل تهدیدهای جدیدی مانند ویلین و دیگر ابرقهرمانان مبارزه می‌کند.
  28. Loki (2021): دانلود سریال های مارول به ترتیب از این سریال شروع می شود. سریال “Loki” یک سریال ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت محبوب کمیک‌های مارول ساخته شده است. داستان این سریال پس از رویدادهای فیلم “Avengers: Endgame” اتفاق می‌افتد و ما شاهد ماجراهای شخصیت لوکی، خدای شرارت و برادر تور، هستیم.
  29. WandaVision (2021): این اثر دومین اثر از “دانلود سریال های مارول به ترتیب” می باشد. سریال “WandaVision” اثری منحصربه‌فرد و غیر قابل پیش‌بینی است که در دنیای سینمایی مارول قرار دارد. این سریال دربارهٔ واندا مکسیموف و ویژن است که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنند و تلاش می‌کنند تا هویت و قدرت‌های خود را درک کنند. با پیشرفت داستان، معماها و رازهای شهر برملا می‌شوند و اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد.
  30. The Falcon and The Winter Soldier (2021): این اثر سومین اثر از “دانلود سریال های مارول به ترتیب” می باشد. به سراغ سی‌امین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. سریال “The Falcon and The Winter Soldier” داستانی اکشن و ماجراجویی است و بر روی شخصیت‌های سم ویلسون (فالکون) و بوکی بارنز (زمستان سرد) تمرکز دارد. این سریال به بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی پرداخته و در آن، سم به‌عنوان جانشین کاپیتان آمریکا مواجه با تحولات و چالش‌هایی قرار می‌گیرد.
  31. Doctor Strange in The Multiverse Of Madness (2022): برویم سراغ سی و یکمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، این فیلم ادامه‌ای برای فیلم اول “Doctor Strange” است و دکتر استرنج را درگیر یک ماجراجویی در دنیا‌های موازی می‌کند. این فیلم توسط کوین فایگی تهیه شده است.
  32. Thor: Love And Thunder (2022): سی و دومین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، فیلم “Thor: Love and Thunder” یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت تور در دنیای مارول ساخته شده است. در این فیلم، تور به همراه جین فاستر که قدرت خارق‌العاده‌ای به دست آورده است و به مایتی تور تبدیل شده، با تهدیدات جدیدی روبرو می‌شود. کمدی، اکشن و عناصر فانتزی در این فیلم حاکم است.
  33. Black Panther: Wakanda Forever (2022): برویم سراغ سی و سومین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، فیلم سینمایی “Black Panther: Wakanda Forever” ادامه‌ای بر داستان شخصیت پلنگ سیاه 1 است. داستان این فیلم درباره پادشاه جدید و پیروزمند واکاندا، تشالا است که با چالش‌ها و تهدیدات جدید روبرو می‌شود.
  34. Hawkeye (2021): این اثر چهارمین اثر از “دانلود سریال های مارول به ترتیب” می باشد. هاکای یک سریال تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت هاک آی در دنیای مارول ساخته شده است. این سریال داستانی از زندگی کلینت بارتون که با نام هاک آی شناخته می‌شود و یکی از اعضای تیم انتقام‌جویان است، را روایت می‌کند. هاک آی پس از رویدادهای فیلم Avengers: Endgame تصمیم می‌گیرد تا به خانواده‌اش برگردد و از زندگی طبیعی خود لذت ببرد، اما با مشکلات و ماجراهای جدیدی روبرو می‌شود.
  35. Moon Knight (2022): این اثر پنجمین اثر از “دانلود سریال های مارول به ترتیب” می باشد. مون نایت یک سریال تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت مون نایت در دنیای مارول ساخته شده است. داستان سریال درباره مارک اسپکتر است. مارک مبارزی نیرومند است که در شب با قدرت‌های ماورایی با عنوان مون‌نایت فعال می‌شود.
  36. She-Hulk (2022): این اثر ششمین اثر از “دانلود سریال های مارول به ترتیب” می باشد. سریال “شی-هالک وکیل دادگستری” در دنیای سینمایی مارول قرار دارد و داستان آن درباره جنیفر والترز است که پس از یک تصادف، قدرت‌های شی-هالک را به دست می‌آورد و به‌عنوان وکیل دادگستری فعالیت می‌کند.
  37. Ms.Marvel (2022): این اثر هفتمین اثر از “دانلود سریال های مارول به ترتیب” می باشد. سریال “میس مارول” (Ms. Marvel) در دنیای سینمایی مارول قرار دارد و داستان آن درباره کاملا خان، یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی است که قدرت‌های خارق‌العاده‌ای را به دست می‌آورد و در مبارزه با شروران و مواجهه با چالش‌های زندگی روزمره خود قرار می‌گیرد.
  38. Werewolf By Night (2022): سی و هشتمین فیلم از مقاله “دانلود فیلم های مارول به ترتیب”، فیلم “Werewolf by Night” یک فیلم ترسناک ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت گرگ‌نما در دنیای مارول ساخته شده است. داستان این فیلم درباره جک راسل است که به شکل گرگ‌نما تبدیل می‌شود و با تهدیدات ماورایی و چالش‌های جدید روبرو می‌شود.
  39. Ant-Man and The Wasp: Quantumania (2023): به سراغ سی و نهمین فیلم از “ترتیب دیدن فیلم های مارول” می رویم. فیلم سینمایی “Ant-Man and the Wasp: Quantumania” ادامه‌ای بر داستان شخصیت انت-من است و در دنیای مارول ساخته شده است. در این فیلم، انت-من و واسپ به ماجراجویی جدیدی در دنیای کوانتومی وارد می‌شوند و با تهدیدات و چالش‌های جدید روبرو می‌شوند.
  40. Secret Invasion (2023): این اثر هشتمین اثر از “دانلود سریال های مارول به ترتیب” می باشد. در این سریال، تهدیدی مخفی و نفوذی در بین ابرقهرمان‌ها وجود دارد و شخصیت‌های مهم دنیای مارول از جمله نیک فیوری، سام ویلسون و تالوس درگیر این تهدید می‌شوند. بازی اکشن، هیجان و رازآلود در این سریال حاکم است.
  41. Guardians Of Galaxy Vol.3 (2023): برویم سراغ چهل و یکمین اثر از “فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت”، در این فیلم، محافظان کهکشان با تهدیدات و چالش‌های جدید مواجه می‌شوند.
مشاهده  دانلود کمیک فارسی ددپول علیه لوگان پیر "Deadpool VS Old Man Logan" (کامل)

بررسی دانلود فیلم های مارول به ترتیب

این ترتیب دیدن فیلم های مارول و مارول استودیوز فیلم تولیدشده ، فیلم‌های اصلی مارول را شامل می‌شود که شما با دیدن این ترتیب می‌توانید درک بهتری از فیلم‌های این کمپانی داشته باشید. البته فیلم‌های دیگری نیز در آینده اضافه خواهند شد پس از به‌روزرسانی این مقاله غافل نمانید.

دانلود سریال های مارول به ترتیب

به دلیل اینکه اکثر سریال های مارول به فیلم ها مرتبط بوده و در دنیای اصلی MCU جریان دارند، نمی توان دانلود سریال های مارول به ترتیب را بدون حضور فیلم ها طبقه بندی کرد و برای دیدن ترتیب سریال های مارول، باید از فیلم ها هم استفاده کرد تا متوجه داستان اصلی شد. برخی از ماجراهای فیلم های مارول در سریال های مارول پاسخ داده می شوند و بلعکس؛ بنابراین نمی توان ترتیب سریال های مارول را به تنهایی ارائه کرد.

پس به دنبال دانلود سریال های مارول به ترتیب نباشید و از همان لیست بالا که شامل فیلم ها و سریال های مارول است استفاده کنید.

ترتیب فیلم های مارول

فیلم های مارول به ترتیب توانسته‌اند با فرمول‌های خاص خود، صنعت سینما را تحت تاثیر قرار دهند. با استفاده از تکنیک‌های بصری پیشرفته، اکشن هیجان‌انگیز و داستان‌های جذاب، این فیلم های مارول توانسته‌اند تجربه‌ی جدیدی را برای تماشاگران ایجاد کنند و به توسعه صنعت سینما کمک کنند.

در این مقاله فیلم های مارول به ترتیب سال ساخت ، ما به بررسی ترتیب فیلم های مارول بر اساس نظر تماشاگران و جامعه عمومی پرداختیم. فیلم های مارول به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای سینمایی در دهه گذشته شناخته می‌شوند و توانسته‌اند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. پس مهم است که همیشه لیست صحیحی از ترتیب فیلم های مارول را در اختیار داشته باشید.

مشاهده  مرد شیک پوش دنیای مارول! نگاهی به تمامی لباس ها و کاستوم های ولورین

ممنون که با مقاله “بررسی دانلود فیلم های مارول به ترتیب” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب فیلم های مارول و مارول استودیوز فیلم تولیدشده به ترتیب سال ساخت حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 (دوبله + زیرنویس فارسی) Kung Fu Panda 4 2024

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 (دوبله + زیرنویس فارسی) Kung Fu Panda 4 2024

اگر از علاقمندان به Kung Fu Panda هستید با بینکو همراه باشید تا با هم …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x