دانلود کمیک واکینگ دد فارسی

دانلود کمیک واکینگ دد فارسی

اگر از علاقمندان به مقالات ایمیج کامیکس هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” دانلود کمیک واکینگ دد فارسی ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

دانلود کمیک واکینگ دد فارسی

دانلود کمیک فارسی واکینگ دد

کمیک واکینگ دد فارسی، یکی از کمیک‌هایی است که توسط استودیو ایمیج کامیکس به انتشار رسیده است. این کمیک بر اساس داستان سریال معروف The Walking Dead جلو می رود و به زبان فارسی ترجمه شده است. داستان کمیک Walking Dead فارسی همانند سریال، در مورد مردگان متحرک است که جهان را تسخیر کرده‌اند و گروهی از بازماندگان سعی در بقا و مبارزه با این موجودات دارند.

داستان اصلی دانلود کمیک واکینگ دد فارسی بر روی شخصیت ریک گرایمز، کلانتر شهر کوچکی که در این جهان پس از آپوکالیپسیس زندگی می‌کند، تمرکز دارد.

ترتیب دیدن سریال The Walking Dead / مردگان متحرک را با چه ترتیبی ببینیم؟

نسخه اولیه این دانلود کمیک واکینگ دد فارسی در سال 2019 منتشر شد و به صورت سیاه و سفید بود. اما حالا نسخه deluxe کمیک Walking Dead فارسی با طرح‌ها و صفحات اضافی کاملاً رنگی منتشر شده است. این نسخه دانلود کمیک واکینگ دد فارسی با اضافه شدن جزئیات رنگارنگ تر و طراحی‌های جدید، جذابیت دانلود کمیک واکینگ دد فارسی را بیشتر کرده است.

حتی اگر قبلاً نسخه قبلی کمیک Walking Dead فارسی را خوانده باشید، باز هم ارزش دارد که این نسخه کمیک Walking Dead فارسی را مطالعه کنید و از داستان جذاب آن لذت ببرید. دانلود کمیک واکینگ دد فارسی

دانلود کمیک واکینگ دد فارسی / کمیک Walking Dead

کمیک Walking Dead یکی از بهترین کمیک‌های ژانر ترسناک به قلم رابرت کرکمن است. این کمیک واکینگ دد فارسی به عنوان یکی از ده کمیک برتر ترسناک در تاریخ شناخته می‌شود. پس از استقبال شدید طرفداران از دانلود کمیک واکینگ دد ، سریالی با همین نام بر اساس کمیک “Walking Dead” ساخته شد که در آن دنیایی که ما می‌شناختیم نابود شده است.

مشاهده  دانلود کمیک فارسی بتمن علیه لاک پشت های نینجا "BatMan VS Teenage Mutant Ninja Turtles" (کامل)

این دنیا قبلاً پر از تجارت و نیازهای روزمره بود، اما حالا به دنیایی تبدیل شده است که در آن زنده ماندن، بقا و مسئولیت پذیری برای هر انسانی از اهمیت بالاتری برخوردار است. یک وبا به صورت جهانی گسترش یافته است و باعث شده مردگان از گور برخیزند و از جانداران تغذیه کنند.

تصاویر کمیک Walking Dead  :

ریک گرایمز، که یک کلانتر محلی است، پس از تیرخوردن در یک مأموریت تعقیب و گریز به کما می‌رود. پس از بیدار شدن، خود را در یک بیمارستان خالی می‌بیند که هیچ انسان زنده‌ای در آن وجود ندارد، اما پر از مردگانی است که زنده شده‌اند. اگر به دنیای ترسناک و داستان‌های زامبی علاقه‌مند هستید، می‌توانید دانلود کمیک واکینگ دد فارسی کمیک “Walking Dead” را به زبان فارسی دانلود کنید و از این داستان هیجان‌انگیز و پرماجرا لذت ببرید. این کمیک با روایتی جذاب و گرافیکی تیره و تار، شما را به دنیایی خطرناک و پر از تحولات پرتاب می‌کند.

لینک های دانلود کمیک Walking Dead فارسی :

 جلد 1  جلد 2  جلد 3  جلد 4  جلد 5  جلد 6  جلد 7  جلد 8

نمی دانید چطور کمیک بخوانید ؟ لینک های زیر مخصوص شماست:

دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در اندروید دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در کامپیوتر دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در IOS

آخرین مقالات کمیک بوکی را در بینکو بخوانید.

ممنون که با مقاله ” دانلود کمیک واکینگ دد فارسی ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

مشاهده  معرفی اسپاون (Spawn) ؛ ضد قهرمانی از جهنم

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x