کمیکا چیست؟ آشنایی با خانه ابرقهرمانان ایرانی

کمیکا چیست؟ آشنایی با خانه ابرقهرمانان ایرانی

اگر از علاقمندان به مقالات کمیکی و کمیکا هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” کمیکا چیست؟ آشنایی با خانه ابرقهرمانان ایرانی ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

کمیکا چیست؟ آشنایی با خانه ابرقهرمانان ایرانی

کمیکا : استودیوی کمیک ایرانی

استودیو کمیکا، به عنوان یک مجموعه از هنرمندان، نویسندگان و متخصصان نشر کودک و نوجوان، هدف اصلی خود را در خلق دنیای شگفت انگیز ابرقهرمانان برای کودکان و نوجوانان قرار داده است. استودیو کمیکا از سال ۱۳۹۵ با خلق دنیای ابرقهرمانی ایلیا فعالیت خود را آغاز کرده است.

یکی از داستان های کمیکا ایلیاست؛ ایلیا، تولد یک قهرمان، داستانی است که با ورود امیرعلی و دوستانش به آزمایشگاهی مخفی و ملاقات با آدم‌های جهش‌یافتۀ ژنتیکی، ماجراجویی بزرگی را برای آن‌ها رقم می‌زند. در این داستان کمیکا دنباله‌دار، ابرقهرمانان ایرانی در مواجهه با تهدیدات و تاریکی‌ها قدرت‌های خارق العاده‌ای را کشف می‌کنند و با آن‌ها مبارزه می‌کنند.

کمیکا چیست؟ آشنایی با خانه ابرقهرمانان ایرانی

خرید کمیک ایلیا

ایلیا، یک داستان دنباله دار کمیکا است که هرماه یک شماره از اون منتشر می شود و خرداد 1398 از اولین جلد آن رونمایی شد و شما می توانید نسخه خرید کمیک ایلیا را از فروشگاه کمیکا انجام دهید.

کمیک ایلیا از کمیکا، روایتگر داستان گروهی از نوجوانان در دل کوچه پس کوچه شهرهای ایران است که در کشاکش داستان کمیکا به قدرت های خارق العاده ای دست پیدا می کنند و با آن ها در برابر تاریکی ها می ایستند .

فروشگاه کمیکا

کمیکا ، استودیو تخصصی کمیک در ایران، به کمک حرفه ای ترین هنرمندان کشور، در حال خلق داستان ابرقهرمان های ایرانی است و کمیک ” ایلیا، تولد یک قهرمان ” اولین جلد از این سری کمیکا می باشد.

مشاهده  رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

کتاب های کمیکا با قیمت های بسیار مناسب برای شما علاقمندان به کمیکا مهیا شده است.

صفحه فروشگاه کمیکا

فروشگاه کمیکا نیز محصولات مختلفی نظیر کتاب‌های کمیک ایلیا، لوازم التحریر، اکسسوری، لباس و غیره را عرضه می‌کند که شما می‌توانید از فروشگاه کمیکا خریداری کنید.

کمیکا چیست؟ آشنایی با خانه ابرقهرمانان ایرانی

همچنین، اپلیکیشن کمیکا به شما امکان می‌دهد تا جلد‌های کمیک ایلیا و کمیکا را اسکن کنید و وارد دنیای فانتزی ابرقهرمانان کمیکا شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه کمیکا ، کمیک ایلیا را با صدا و افکت تجربه کنید و با شخصیت‌های داستان کمیکا بیشتر آشنا شوید. از طریق اپلیکیشن کمیکا همچنین می‌توانید در جریان اخبار کمیکا و مراحل کار آن قرار بگیرید و نظرات خود را در مورد داستان با تیم استودیو کمیکا به اشتراک بگذارید.

استودیو کمیکا با حضور در نمایشگاه های معتبر توانسته اسمی برای خود دست و پا کند. در حال حاضر کتاب های کمیکا علاقمندان زیادی در سرتاسر ایران دارد.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در بینکو بخوانید.

ممنون که با مقاله ” کمیکا چیست؟ آشنایی با خانه ابرقهرمانان ایرانی ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب کمیکا حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک و کمیکا بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 (دوبله + زیرنویس فارسی) Kung Fu Panda 4 2024

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 (دوبله + زیرنویس فارسی) Kung Fu Panda 4 2024

اگر از علاقمندان به Kung Fu Panda هستید با بینکو همراه باشید تا با هم …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x