رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

اگر از علاقمندان به مانهوای کره ای هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

هیولاهای ترسناک مانهوای Sweet Home

مانهوای کره ای Sweet Home که در قالب یک وبتون توسط «یانگچان هوانگ» (Youngchan Hwang) و «کارنبی کیم» (Carnby Kim) خلق شده بود، بالاخره به پایان رسید. به لطف لایو اکشنی که اخیراً با اقتباس از این مانهوا ساخته شده، محبوبیت آن دو چندان گشته و میان کاربران جهانی نیز شناخته شد.

مانهوای Sweet Home ماجرای گروهی از انسان ها را روایت می کند که باید به هر قیمتی شده از آپارتمان خود بگریزند و در این بین، با هیولاهایی ترسناک و وحشت آور نیز مقابله نمایند! نقطه قوت اصلی این مجموعه درام قدرتمند آن، شخصیت پردازی و روایت بین شخصیت هاست اما در کنار این ها، طراحی هیولاهای آن نیز بسیار منحصر به فرد و ترسناک بوده و وحشت به دل تماشاچیان می اندازد.

کارنبی کیم قصد داشت هیولاهایی که در این مانهوا خلق می کند، از دستاوردهای «جونجی ایتو» (Junji Ito) افسانه‎ای و حتی «تایتان» (Titan) های غول آسای انیمه Attack On Titan نیز ترسناک تر باشند و به همین دلیل، تا جای ممکن بر روی این موضوع کار کرد و نتیجه نیز فوق العاده از آب درآمد. در این مقاله، قصد داریم 10 هیولای ترسناک این مجموعه را به خوانندگان گرامی معرفی کنیم. هیولاهای ذکر شده هر کدام به روش خاصی شخصیت های اصلی را ترسانده و خطری بزرگ برای آنان به حساب می آمدند.

10- هیولای گرسنه!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

  • اولین حضور در: قسمت 2 و قسمت 3
  • آخرین حضور در: قسمت 30

«هیولای گرسنه» (Starving Monster) اولین هیولایی است که شخصیت اصلی این مجموعه، یعنی «هیون چا» (Hyun Cha) و ظاهر آن به قدری ترسناک است که به راحتی چندین سر و گردن از زامبی هایی که در بهترین انیمه های این ژانر خلق شده اند، بالاتر است. این هیولا، در ابتدا زنی بود که در همان آپارتمان هیون چا زندگی می کرد و شغلی سخت و پر استرس داشت.

این زن به دلیل شرایطش، گرسنگی شدیدی تحمل کرد و همین موضوع، در زمان تبدیل شدنش به هیولا مد نظر قرار گرفت. وی تبدیل به موجودی شد که همیشه گرسنه بوده و عاشق خوردن گوشت انسان است!

مانهوای Sweet Home فرآیند تبدیل شدن این زن به هیولای زامبی وار را به طرز شجاعانه ای به نمایش می گذارد. وی قبل از تبدیل شدن، برای کمی غذا به هیون چا التماس می کند! این موضوع، باعث خلق صحنه ای به یاد ماندنی و بسیار غم انگیز شد. میل وی به غذا و تغذیه، با تبدیل شدنش به هیولا از کنترل خارج و شکلی غیر انسانی به خود گرفت اما هنوز می توانستیم انسانی که زیر این ظاهر کریه و ترسناک پنهان شده است را حس کنیم.

بخش انسانی وی، از دلایل نابودی اش بود و باعث شد وقتی هنوز تبدیل شدنش به هیولا کامل نشده، سقوط کرده و درجا بمیرد! مرگ ناگهانی و عجیب وی، ظاهر انسان مانندی که توانسته بود حفظ کند و میل سیر نشدنی اش به غذا، باعث شد این هیولا در عین ترسناک و به یاد ماندنی بودن، به خوانندگان نشان دهد که با چه چیزی روبرو شده اند!

9- هیولای استروئیدی!

  • اولین حضور در: قسمت 19
  • آخرین حضور در قسمت: 85

«هیولای استروئیدی» (Steroid Monster) شباهت غیرقابل انکاری با «هالک» (Hulk)، از شخصیت های مجموعه کمیک های غربی مارول داشت و موجودی عظیم الجثه و خطرناک بود. این هیولا از نظر بدنی قدرتی فوق العاده داشته و استقامت آن نیز بسیار بالا بود. تنها صدای قدم های وی، رعشه به جان شخصیت های اصلی داستان می انداخت! این هیولا نیز مانند تایتان هایی که در انیمه Attack On Titan به نمایش گذاشته شدند، اگر تحریک می شد به راحتی به طرف مقابل حمله کرده و واضح است که چه عاقبتی انتظارش را می کشد!

هیون و دوستانش نبرد سختی با این هیولا داشته و چندین و چند مبارزه طاقت فرسا و پر خطر طول کشید تا بتوانند بالاخره پایانی تهدید این هیولا بدهند. جالب است بدانید که در یکی از قسمت ها، وی با خوردن سایر هیولاها قدرت خود را ارتقاء بخشید و تبدیل به خطری بزرگتر از پیش نیز شد! حتی با این وجود، نمی توان آن را قوی ترین هیولای این مجموعه به حساب آورد!

مشاهده  10 کاراکتری که مارول و دی سی از روی هم کپی کردند

8- هیولای زبان!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

  • اولین حضور در: قسمت 7
  • آخرین حضور در: قسمت 69

«هیولای زبان» (Tongue Monster) که ترکیبی از زامبی «اسموکر» در بازی ویدئویی Left 4 Dead و شخصیت افسانه ای و ترسناک «اسلندر من» (Slender Man) است، جزو اولین هیولاهای غیر انسان در این مجموعه به شمار می رود. وی مانند پشه ها، از زبان بسیار دراز خود استفاده می کند تا جان را از بدن قربانیانش بیرون بکشد و زندگی شان را خاتمه دهد! زبان وی بسیار دراز بوده و به همین دلیل، برد زیادی نیز دارد و می تواند قربانیان را از فاصله دور نیز به کام مرگ بکشاند. این باعث می شود که جزو هیولاهای خطرناک و کشنده این مجموعه طبقه بندی گردد.

جالب است بدانید که حتی اگر قربانی سعی کند خود را پشت دیواری سیمانی نیز پنهان کند، باز هم از حمله این هیولا در امان نخواهد بود زیرا زبان وی به راحتی توانایی شکستن سیمان را دارد! با وجود این که این هیولا خطری بزرگ برای هیونگ و سایر دوستانش بود، اما او به طرزی خلاقانه از توانایی آن استفاده کرده و این موجود را در مقابل هیولایی دیگر قرار دارد. مبارزه میان این دو، به مرگ هیولای زبان انجامید.

7- هیولای سرعت!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

  • اولین حضور در: قسمت 52
  • آخرین حضور در: قسمت 57

به راحتی می توان «هیولای سرعت» (Speed Monster) را در میان سریع ترین ها در مانهوای Sweet Home قرار داد. وی با ظاهر «سایکلاپس» (Cyclops) مانند خود، ذات سادیسمی که دارد و سرعت بالایش، لرزه به اندام شخصیت ها انداخته و تبدیل به خطری بسیار جدی شده است. این هیولا در زندگی انسانی خود، عضو تیم دو میدانی بوده و سرعت زیاد و سرسختی اش، ناشی از تمرینات و مهارت بالایش هستند.

از طرف دیگر، بی رحمی و ذات فاسدی که دارد را نیز از دوران انسان بودنش به دست آورده زیرا زمانی که انسان بود نیز دست از شرارت بر نمی داشت. در جایی به طرز واضحی نمایش داده می شود که وی فقط و فقط به خاطر حسادتی پوچ، هم اتاقی خود را در نهایت خونسردی به قتل می رساند!

درست است که این هیولا مانند برخی شخصیت های انیمه ای سرعتی بیش از سرعت نور ندارد اما با حضور وحشت آلود خود و فضای سنگینی که برای انسان های بازمانده ایجاد می کند، تبدیل به هیولایی به یاد ماندنی شده است. به نظر می رسد بعد از تبدیل شدن به هیولا، هوش انسانی وی کامل از بین نرفته و همین موضوع تبدیل به بهانه ای شد تا مبارزه‎اش با هیون، تبدیل به چالشی بزرگ گردد. با این حال، اعتماد به نفس کور کورانه اش، تبدیل به نقطه ضعفش شد و هیون موفق گشت از قدرت هیولا بر ضد خودش استفاده کرده و آن را با موفقیت از پای در آورد.

6- هیولای اسلایمی!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

  • اولین حضور در: قسمت 19
  • آخرین حضور در: قسمت 96

«هیولای اسلایمی» (Slime Monster) که با نام «مین» (Min) نیز شناخته می شود، ظاهر و ویژگی هایی کاملاً متفاوت از سایر هیولاهایی که در مانهوای Sweet Home با آنان مواجه می شوید دارد. وی ظاهری لزج و ژلاتینی دارد و دو چشمش نیز در مایع لزجی که به نظر می رسد بدنش باشد، شناور هستند. این هیولا با استفاده از بدن عجیبش، قربانیان را درون خود کشیده و در نهایت باعث خفگی و مرگشان می شود!

واضح است که وی توانایی مناسبی برای آسیب رساندن به دیگران و حتی کشتنشان دارد اما جالب است بدانید که وی جزو یکی از ترسوترین ها در این مانهوا به حساب می آید!

متاسفانه ظاهر عجیب هیولای مذکور، ترسو بودنش و حتی از بین رفتن وی، لایه عمیقی به شخصیت پردازی اش افزوده و آشنایی با سرگذشت غمگین و تراژدیکی که دارد، قلب خوانندگان را به لرزه در می آورد. این هیولا، در واقع پسر کوچکی بود که شاهد به قتل رسیدن مادرش به دستان هیولایی دیگر بود! هیون از کشتن این هیولا سر باز می زند و وی را قانع می کند که به هیچ انسانی آسیب نرساند. با این حال، با آمدن گروهی دیگر، آنان بی درنگ اقدام به کشتن این هیولا کرده و تلاش هیون برای نجات وی، پوچ و بی ثمر از آب در می آید.

5- هیولای کور!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

  • اولین حضور در: قسمت 10
  • آخرین حضور در: قسمت 98

یکی از دوستان هیون، در طی نبردی با «هیولای کور» (Blind Monster)، موفق شد قسمتی از سر وی را جدا کند و بدین ترتیب، بینایی این هیولا نیز با این کار از بین رفت. این هیولا ظاهری شبیه به «دموگورگن» (Demogorgon) از سریال Stranger Things داشته و با نام «Lotus Root Monster» نیز شناخته می شود. وی شخصیتی بسیار بی رحم بوده و با داشتن قابلیت هایی چون شنوایی ارتقا یافته، توانایی شلیک سنگ به سمت قربانیانش و… کور بودن خود را به بهترین نحو جبران کرده و تبدیل به خطری شده است که دست کم گرفتن آن، نتایجی مرگبار در پی خواهد داشت.

مشاهده  20 نسخه شیطانی مرد عنکبوتی! / وحشت و ترس از جنس اسپایدرمن

در کنار ظاهر ترسناک و دلهره آورش، این هیولا ذاتی فاسد و شرور نیز داشته و با اعمالی که انجام داد، منجر به خلق هیولایی دیگر نیز شد! هیولای کور، همان موجود بی رحمی بود که مادر پسرکی کوچک را مقابل چشمانش به قتل رسانید و منجر به تولد هیولای اسلایمی گشت!

خوشبختانه، این هیولا در تقابل با یکی از همراهان هیون از بین رفت و در نهایت، عدالت برای آن پسرک کوچک برقرار شد. ظاهر عجیب و ترسناکش و نیز شخصیت فاسد و روان‎پریشی که دارد، باعث می شود رتبه ای خاص میان هیولاهای ترسناک مجموعه Sweet Home به خود اختصاص دهد.

4- هیولای خفاشی!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

  • اولین حضور در قسمت: 105
  • آخرین حضور: نامشخص

«هیولای خفاشی» (Bat Monster) ظاهری مشابه با بدترین و کریه‎ترین دشمنانی دارد که «گاتس» (Guts) در انیمه و مانگای محبوب و برجسته Berserk با آن روبرو شده است. در کنار ظاهر، بی رحمی این هیولا نیز به طرز واضحی به چشم آمده و رعب و وحشت بیشتری می آفریند. ظاهر عضلانی و تنومندش، در کنار دندان های تیز و چشمانی پر از تهدید با توانایی پرواز کردنش ترکیب شده و وی را تبدیل به خطری بزرگتر از تمامی هیولاهای موجود در مجموعه Sweet Home کرده است.

یاران هیون بارها با این هیولا مواجه شده و آسیب هایی جدی به وی رساندند اما در نهایت، این موجود سلامتی خود را باز یافته و دوباره مشغول خلق رعب و وحشت برای بازماندگان شد! جالب است بدانید که این هیولا، مشکل پسند نیز بوده و از خوردن قربانیانی که خود در حال تبدیل شدن به هیولا هستند، سر باز می زند! آخرین نبرد این هیولا با «ایهیون جو» (Ihyun Jo)، دو گانه ای از انسان و هیولا بود که عاقبت این مبارزه نیز به طور قطع مشخص نیست و نمی دانیم که آیا هیولای خفاشی توانسته باری دیگر جان سالم به در ببرد یا خیر.

3- هیولای آیبال!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

  • اولین حضور در: قسمت 11 و قسمت 122
  • آخرین حضور: نامشخص

«هیولای آیبال» (Eyeball Monster) به نظر می رسد موجودی کنجکاو باشد زیرا اولین باری که در مانهوای Sweet Home حضور یافت، مشغول جاسوسی کردن از هیون بود! کله این هیولا اندازه بسیار بزرگی داشته و دو چشم عظیم و نافذ نیز در این صورت بزرگ، به طرز واضحی دیده می شود. در کنار این، وی از گردن درازی برخودار است که برد زیادی نیز دارد!

جالب است بدانید که وی تفاوتی بزرگ نیز با سایر هیولاهای این مجموعه داشته و چندان اهل کشتن و به قتل رساندن و خوردن آدم ها نیست! با این حال، اگر به وی آزار برسانید، با پنجه های مخفی که دارد، قطعاً به شما حمله خواهد کرد.

در یکی از لحظات مجموعه Sweet Home، یکی از شخصیت ها موفق شد که سر این هیولا را از تنش جدا کند اما در کمال تعجب، وی خود را ترمیم کرد! با این حال به دنبال این ترمیم کردن، وی دیگر سر بزرگی نداشته و به جای آن، فقط گردنی پر از چشم های کوچک داشت. بعدها وی تبدیل به نسخه ای ترسناک و دلهره آور از شکل انسانی اش شد که باز هم شباهت هایش به هیولاها بیشتر بود تا انسان.

2- هیولای نوزاد!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

 

  • اولین حضور در: قسمت های 6، 26 و 44
  • آخرین حضور در: قسمت 104

«هیولای نوزاد» (Infant Monster) را شاید بتوان بی آزارترین هیولا در کل مجموعه Sweet Home دانست اما سرگذشت دردناک و غم انگیزی که دارد، المان های ترس و وحشت را وجودیت آن می افزاید. این موجود، قبل از تبدیل شدن به هیولایی به شکل نوزاد، زنی به نام «میونگ جا لیم» (Myeong-Ja Lim) نام داشت که فرزندش را در تصادفی ناراحت کننده از دست داده بود. وی تلاش زیادی برای متوقف کردن روند تبدیل شدنش به هیولا انجام داده و در این راستا نیز درد شدیدی متحمل شد که تماشای این شرایط برای هیون و دوستانش، بسیار تکان دهنده و غم انگیز بود.

مشاهده  ۱۰ شخصیت مارول که به انتقام جویان خیانت کردند

وی خوشبختانه موفق شد تبدیل شدنش به هیولایی خونخوار را کنترل کند و اجازه تبدیل شدن به جانوری بی مغز اما درنده را ندهد. با این حال، بسیار پشیمان بود که نتوانسته فرصتی برای فرار هیون و دوستانش فراهم نماید. در نهایت، وی تسلیم هیولای درونش شد و تبدیل به موجودی عظیم و خطرناک گشت! وی در نهایت با نیروهای نظامی درگیر شده و پس از این درگیری، تبدیل به نوعی پیله شد و بی دفاع، رها گشت. در نهایت، این فرم پیله مانند وی نیز سوزانده شد تا پایانی دردناک بر زندگی اسفناک وی باشد.

1- هیولای صورت!

رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home

  • اولین حضور در: قسمت 7 و 91
  • آخرین حضور در: قسمت 97

«هیولای صورت» (Face Monster) در مقایسه با ترسناک ترین موجوداتی که در مانگاهای وحشت نیز خلق شده اند، سر و گردنی بالاتر بوده و در مقایسه با سایر موجودات مجموعه Sweet Home، هیولایی از جنس ترس و وحشت خالص است. این هیولا، موجودی قد بلند و وحشت آور است که صورتی انسان مانند و عظیم بر روی بدنش دارد!

این ظاهر عجیب و ترسناک وی، حتی بیشتر از هیولای کور یا هیولای نوزاد می تواند در خواننده رعب و وحشت ایجاد کرده و تصویر کریه وی، در ذهنتان نقش ببندد. جالب است بدانید که وی رفتار و اخلاقی بسیار عجیب دارد؛ تنها در صورتی به افراد حمله می کند که نادیده گرفته شود و مدام از بقیه در مورد ظاهرش سوال کرده و نیاز دارد که ظاهرش را تحسین کنید! این رفتار و شکل ظاهری هیولا، نشان از شخصیت انسانی وی دارد. وی فردی به نام «جی ریو» (Jay Ryu) بود که در همان آپارتمان هیون زندگی کرده و انسانی بسیار خودشیفته بود که عاشق نگاه کردن به تصویر خودش و تحسین کردن ظاهرش بود.

این موجود تنها هیولایی خودشیفته بوده و توانایی خاصی از لحاظ قدرت و مبارزه نداشت. در یک کلام می توان گفت وی فقط ظاهری رعب آور داشته و چندان خطر بزرگی به حساب نمی آید. در میان موجوداتی که در مجموعه Sweet Home به نمایش در آمده اند، این هیولا قطعاً بدترین است زیرا بخش زیادی از هویت انسانی خود را حفظ کرده و آن نیز فقط جلوه های منفی شخصیتش است که حال با تبدیل شدن به هیولا، بدتر از قبل شده است.

غرور وی نیز چیزی بود که باعث می شد اگر نادیده گرفته شود، بقیه را سرزنش کرده، عصبی شده و به آنان حمله کند. این ویژگی ها و ظاهر کریه و عجیب وی، باعث می شود این هیولا رتبه اول را در میان ترسناک ترین موجودات این مجموعه به دست آورد.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در بینکو بخوانید.

ممنون که با مقاله ” رتبه بندی 10 هیولای ترسناک در مانهوای کره ای Sweet Home ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x