فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز “جنگ ستارگان Star Wars”

اگر از علاقمندان به دنیای استاروارز هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” فیلم ها و سریال های آینده دنیای جنگ ستارگان Star Wars ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

15 فیلم و سریالی که برای آینده سری استاروارز برنامه ریزی شده اند

همه می دانیم که شرکت «دیزنی» (Disney) قصد دارد محتوای بیشتری از گوشه و کنار استاروارز «جنگ ستارگان» (Star Wars) بسازد زیرا این مجموعه طرفداران زیادی دارد که حاضرند هر نوع محتوایی از آن را تهیه و تماشا کنند! بدین ترتیب، واضح است که این سری استاروارز مجموعه ای پولساز برای این شرکت بوده و می تواند به سرعت آنان را به سود برساند. به همین دلیل، شرکت دیزنی و «لوکاس فیلم» (Lucasfilm) برنامه منظمی از سریال ها و فیلم های استاروارز داشته و قصد ساخت و عرضه تعداد زیادی فیلم و سریال از استاروارز را در آینده دارند.

قطعاً تعدادی از آثاری که در این لیست به چشمتان می خورد قبلاً معرفی شده اند. بعضی دیگر از آنان نیز فصل های جدید سریال هایی هستند که در گذشته پخش شده اند. از طرف دیگر، برخی از آنان نیز از به صورت مختصر معرفی شده اند. در زیر لیستی از این فیلم ها و سریال های استاروارز در آینده تهیه کرده و به بررسی جزئیات پیرامونشان خواهیم پرداخت.

1- سریال آسوکا (Ahsoka)

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

سریال جدید دنیای جنگ ستارگان، آسوکا است که برای عرضه در سال 2023 برنامه ریزی و پخش شد. این سریال استاروارز داستان مستقل یک جدای به نام «آسوکا تانو» (Ahsoka Tano) و قدم های بعدی وی در ماجراجویی اش را دنبال خواهد کرد. این شخصیت استاروارز در ابتدا در انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars محصول سال 2008 به عنوان شخصیتی فرعی معرفی شد و کم کم به محبوبیت زیادی میان طرفداران رسید. حال این محبوبیت به قدری زیاد شده است که دیزنی تصمیم به ساخت سریالی مستقل از این شخصیت استاروارز گرفته است.

این سریال استاروارز به نظر می رسد ادامه بر سریال Star Wars: Rebels نیز باشد زیرا در آن شاهد دیدار دوباره «اسپکترها» (Spectres) هستیم که قبلاً در این سریال حضور داشتند. در کنار آن، «روزاریو داسون» (Rosario Dawson) نقش آسوکا را بازی می کند. این سریال استاروارز نیز توسط «دیو فیلونی» (Dave Filoni) ساخته شده و طرفداران امیدوار هستند که بتواند مانند دو ساخته قبلی وی، نظر همگان را به خود جلب کند.

2- سریال Star Wars: Skeleton Crew

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

تا به الان می دانیم که دیزنی قصد دارد چندین سریال استاروارز دیگر نیز بسازد که در همان خط زمانی سریال The Mandalorian جریان دارند و Skeleton Crew نیز قرار است چهارمین سریالی باشد که در این دوران را به تصویر می کشد. این سریال برای پخش در اواخر سال 2023 و اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده است.

کارگردانی سریال Skeleton Crew قرار است برعهده «جان واتس» (Jon Watts) بوده و نقش اصلی آن نیز برعهده «جود لا» (Jude Law) است و قرار است شخصیت هایی جوان از دنیای جنگ ستارگان را به تصویر بکشد. اطلاعات چندان زیادی از این سریال استاروارز و جزئیات داستانی آن در دست نیست اما تصور می شود که حس و حالی مانند فیلم محبوب The Goonies محصول دهه 80 میلادی خواهد داشت!

3- فصل دوم سریال اندور (Andor)

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

می دانیم که سریال اندور برای دو فصل برنامه ریزی شده بود زیرا قرار است جزئیات تبدیل شدن شخصیت «کسیان اندور» (Cassian Andor) به یک شورشی تمام عیار را به شکل کامل به تصویر بکشد. فصل اول این سریال استاروارز موفقیتی بزرگ برای این مجموعه بود و بسیاری از طرفداران باور دارند که این سریال، یکی از بهترین سریال های جنگ ستارگان در سال های اخیر است. بدین ترتیب، فصل دوم نیز قرار است مسیر فصل اول را ادامه داده و موفقیت آن را تکرار کند.

فصل دوم اندور نیز همان لحن جدی و دارک فصل اول را خواهد داشت. اگر فصل اول را دیده باشید، می دانید که این سریال استاروارز متفاوت از آثار مشابه جنگ ستارگان بوده و شخصیت هایی جدی تر داشت و ماجراها و وجوه تاریک تری از دنیای جنگ ستارگان را بررسی کرده و به تصویر کشید. همین لحن جدی و دارک باعث شد این سریال طرفداران زیادی کسب کرده و به آن لقب یکی از بهترین سریال های مجموعه جنگ ستارگان داده شود.

4- سریال Star Wars: The Acolyte

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

سریال Star Wars: The Acolyte قرار است به عقب بازگشته و به زمانی پیش از تمامی فیلم ها و سریال های مجموعه جنگ ستارگان بازگردد! این سریال استاروارز قرار است در اواخر دوران High Republic جریان داشته و به جای آن که مانند بقیه آثار این مجموعه اکشن و ماجراجویی باشد، بیشتر به سمت ژانر معمایی رفته و بر روی به تصویر کشیدن داستانی معمایی تمرکز کند.

مشاهده  دانلود کمیک فارسی بتمن علیه لاک پشت های نینجا "BatMan VS Teenage Mutant Ninja Turtles" (کامل)

صحنه هایی از این سریال استاروارز در جریان رویداد Star Wars Celebration که در سال 2023 برگزار شد به نمایش درآمد. بر اساس این صحنه ها، می توان گفت سریال درباره یک استاد جدای و شاگردش است که در تعقیب یک جنگجوی مرموز «سیث» (Sith) هستند تا اطلاعات بیشتری در مورد وی به دست آورند. از طرف دیگر، گفته شده است که این سریال استاروارز است قرار بیشتر از تمام آثار این سری از «لایت سیبر» (Light Saber) استفاده کند و مبارزه با آن را به تصویر بکشد. این اثر برای عرضه در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

5- فصل سوم انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch دو فصل موفق در کارنامه خود داشته و توانسته مخاطبین را راضی نگه دارد. حال این مجموعه با فصل سومش قرار است به پایان برسد که این فصل نیز به احتمال زیاد در سال 2024 عرضه خواهد شد. می دانیم که داستان این انیمیشن استاروارز در چند سال اول تاسیس «امپراتوری» جریان دارد که در طی آن، اعضای گروه Bad Batch به دنبال شروعی جدید پس از ترک گفتن امپراتوری هستند.

بعد از پایان تلخی که فصل دوم داشت، واضح است که فصل سوم قرار است سرنوشت نهایی اعضای این گروه را به نمایش بگذارد و بالاخره می بینیم چه بر سرشان خواهد آمد. در کنار این موضوع، فصل سوم قرار است نقشه های امپراتوری برای خلاص شدن از شر کلون های باقی مانده را به تصویر بکشد زیرا با سر کار آمدن برنامه «استورم تروپرها» (Stormtrooper) دیگر نیازی به وجود کلون ها نیست و قطعاً امپراتوری به طریقی از شر آنان خلاص خواهد شد!

6- فیلم بدون عنوان به کارگردانی شرمین عبید شینوی (Sharmeen Obaid-Chinoy)

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

در طی رویداد Star Wars Celebration در سال 2023 ما متوجه شدیم که لوکاس فیلم قصد دارد سه فیلم مستقل از دنیای جنگ ستارگان بسازد که عناوین شماره دار این سری را ادامه نداده و ماجرا و داستانی مستقل را به تصویر می کشند. یکی از این فیلم های برنامه ریزی شده استاروارز قرار است توسط شرمین عبید شینوی کارگردانی شود و «دیزی ریدلی» (Daisy Ridley) نیز قرار است برای هنرنمایی در نقش «ری» (Rey) دوباره به این سری بازگردد.

خط داستانی و جزئیات پلات این فیلم استاروارز هنوز مشخص نیست اما می دانیم که قرار است این فیلم چندین سال بعد از رویدادهای فیلم Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker جریان داشته باشد. بدین ترتیب، می توانیم ببینیم سرنوشت شخصیت ری، محفل جدای ها و به طور کلی خط داستانی آینده دنیای جنگ ستارگان به چه شکل خواهد بود. تاریخ انتشار این فیلم استاروارز نیز هنوز مشخص نشده است.

7- فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars: Tales of the Jedi

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

فصل اول انیمیشن Tales of the Jedi اثری شش قسمتی بود که داستان های متفاوتی درباره «کنت دوکو» (Count Dooku) و آسوکا تانو را به تصویر می کشید. این قسمت ها به این هدف ساخته شده بودند که حفره های داستانی در زمینه سرگذشت این دو شخصیت را پر کرده و اطلاعات بیشتری در مورد گذشته آنان با ما به اشتراک بگذارند. نتیجه نهایی به قدری خوب بود و مورد پسند طرفداران واقع شد که سازنده آن، دیو فیلونی تصمیم گرفت این مجموعه را برای فصل دوم نیز تمدید کند.

مشخص نیست که فصل دوم این انیمیشن استاروارز چه زمانی عرضه خواهد شد یا این که داستان آن در مورد چه شخصیت هایی خواهد بود. با این حال، با توجه به فصل اول و ماهیت کلی این مجموعه، انتظار داریم داستان برخی از جدای ها در طی رویداد «جنگ کلون ها» (The Clone Wars) و فیلم های قبل از آن را به تصویر کشیده و حفره های داستانی که در مورد آنان وجود دارد را پر کند.

8- فصل چهارم سریال The Mandalorian

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

بسیاری از طرفداران از پایان خوش فصل سوم این سریال رضایت داشته و موافق بودند که داستان و ماجراهای آن در همان جا به پایان برسد. با این حال، داستان و ماجراهای سریال The Mandalorian قرار است ادامه داشته باشد و فصل جدیدی نیز دریافت کند زیرا این سریال موفق ترین سریال لوکاس فیلم تا به این لحظه بوده است!

مشاهده  برنده مبارزه بلک آدام و سوپرمن کیست؟

می دانیم که «جان فاورو» (Jon Favreau) داستان فصل چهارم را به طور کامل می داند زیرا کار نگارش آن برعهده خودش است. از طرف دیگر، شایعاتی شنیده می شود که سریال The Mandalorian قرار است پنج فصل داشته باشد. از طرف دیگر، شایعاتی دیگر نیز می گویند فصل چهارم این سریال به دلیل اعتصابات نویسندگان ممکن است سریال نبوده و در قالب یک فیلم منتشر شوند. بدین ترتیب، نمی توان با اطمینان چیزی در مورد فصل چهارم این سریال گفت زیرا هنوز اطلاعات موثقی در مورد آن وجود ندارند و تمامی گفته ها شایعه ای بیش نیستند.

9- فیلم استاروارز بدون عنوان به کارگردانی دیو فیلونی

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

دیو فیلونی در جریان رویداد Star Wars Celebration در سال 2023 اشاره کرد که وی قرار است یکی از سه فیلم آینده جنگ ستارگان که برای سه سال آینده برنامه ریزی شده است را کارگردانی کند. این فیلم استاروارز قرار است در دوران «جمهوری نو» (New Republic) جریان داشته باشد و اختتامیه ای برای تمامی سریال هایی محسوب می شود که در این خط زمانی روایت می شوند.

سریال هایی که در این خط زمانی روایت می شوند شامل The Mandalorian، The Book of Boba Fett، Ahsoka و The Skeleton Crew هستند. این فیلم استاروارز به نوعی نقش فیلم The Avengers را برای دنیای جنگ ستارگان داشته و قرار است رویدادهایی را به تصویر بکشد که در نهایت منجر به جنگ های میان گروه مقاومت و «محفل اول» (First Order) شد. پس به احتمال زیاد در این فیلم شاهد چگونگی به وجود آمدن محفل اول و زنده شدن «پالپاتین» (Palpatine) خواهیم بود که با جزئیاتی کامل به تصویر کشیده شده و شرح داده خواهند شد.

10- فیلم جنگ ستارگان بدون عنوان به کارگردانی جیمز منگولد (James Mangold)

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

در طی رویداد Star Wars Celebration در سال 2023 مشخص شد یکی دیگر از سه فیلمی که برای آینده این مجموعه برنامه ریزی شده است، قرار است توسط جیمز منگولد کارگردانی شود. این فیلم های استاروارز هر کدام قرار است خط زمانی متفاوتی داشته باشند و فیلمی که آقای منگولد کارگردانی می کند قرار است هزاران سال قبل از حماسه «اسکای واکر» (Skywalker) جریان داشته باشد. این یعنی این فیلم استاروارز قرار است به قدیمی ترین تاریخ خط زمانی دنیای جنگ ستارگان بازگردد که تا به حال هیچ فیلمی این برهه از زمان را به نمایش نگذاشته است.

این فیلم استاروارز که توسط آقای منگولد ساخته می شود، قرار است بر روی اولین جدای تاریخ تمرکز کند و بدین منظور، لازم است که سال های سال به گذشته بازگردد. احتمال دارد فیلم حدوداً 25 هزار سال قبل از حماسه اسکای واکر جریان داشته باشد. در کنار بررسی تاریخچه پیدایش جدای ها، قرار است «فورس» (Force) و ماهیت آن نیز در این فیلم استاروارز بررسی شود و به بینندگان نشان داده شود که ماهیت این انرژی که سرنوشت کهکشان را کنترل می کند دقیقاً چیست. واضح است که تاریخ انتشار این فیلم استاروارز نیز مشخص نیست.

11- فیلم استاروارز بدون عنوان به کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi)

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

می دانیم که آقای تایکا وایتیتی، کارگردان قسمت های سوم و چهارم مجموعه فیلم های Thor از دنیای سینمایی مارول، کار کارگردانی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان را برعهده گرفته است. به غیر از این موضوع، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این فیلم، برهه زمانی و جزئیات داستانی آن در دست نیست. اگر با این کارگردان آشنا باشید، می دانید که وی بیشتر کمدی کار کرده و استایل خاصی از ژانر کمدی را به تصویر می کشد.

به همین دلیل، باید انتظار داشته باشیم این فیلم استاروارز نیز به نوعی کمدی بوده و مانند برخی پروژه های اخیر دنیای جنگ ستارگان لحنی جدی و تاریک نداشته باشد. اطلاعاتی از تاریخ انتشار احتمالی این فیلم استاروارز نیز در دست نیست.

12- سریال لاندو (Lando)

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

در سال 2020 شرکت دیزنی و لوکاس فیلم سریال اسپین آف لاندو را معرفی کردند. تنها اطلاعاتی که در مورد این سریال استاروارز در دسترس است این است که «دونالد گلاور» (Donald Glover) قرار است نقش خود به عنوان «لاندو کالریسیان» جوان را باری دیگر به تصویر بکشد. مشخص نیست که آیا هنوز هم بر روی این پروژه کار می شود یا شرکت دیزنی آن را لغو کرده است. شرکت دیزنی در این مدت پروژه هایی که لغو می کرد را به صورت واضح اعلام می نمود اما نامی از این اثر به گوش نرسید پس همین احتمالی بر ساخته شدن آن است.

مشاهده  10 بار که جوکر ، بتمن را نجات داد!

اگر این سریال استاروارز روزی ساخته شود، می دانیم که ماجراها و داستان آن قرار است قبل از سه گانه اصلی و در دوران جوانی شخصیت لاندو جریان داشته باشد. چون دونالد گلاور قرار است این نقش را بازی کند، واضح است که شاهد لاندویی جوان خواهیم بود و سریال دوران جوانی این شخصیت را به تصویر می کشد.

13- فیلم جنگ ستارگان بدون عنوان به کارگردانی شان لوی (Shawn Levy)

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان که اطلاعات خاصی در مورد آن در دست نیست، فیلمی به کارگردانی شان لوی است. به گفته کارگردان، این اثر قرار است فیلمی پر ماجرا باشد و این تنها اطلاعاتی است که از این اثر در دست داریم! واضح است که اطلاعات خاصی از این فیلم استاروارز در دست نداریم و چیزی در مورد تاریخ انتشارش نیز مشخص نیست. از طرف دیگر، حتی تاییدیه خاصی نیز برای این فیلم استاروارز صورت نگرفته و به طور کلی مطمئن نیستیم که این فیلم استاروارز ساخته خواهد شد یا خیر.

14- فصل دوم سریال The Book of Boba Fett

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

سریال The Book of Boba Fett در ابتدا قرار بود یک مینی سریال باشد. فصل اول سریال بر روی شخصیت «بوبا فت» (Boba Fett) و ماجراهای وی پس از نجات پیدا کردن از «گودال سارلاک» (Sarlacc Pit) و پس گرفتن زره اش از «جین جارین» (Din Djarin) را روایت می کند. در پایان فصل اول، شاهد بودیم شخصیت بوبا فت بالاخره تبدیل به رئیس جدید سندیکای مافیایی در سیاره «تاتویین» (Tatooine) شد.

با این حال، طرفداران دوست دارند ماجراجویی های بیشتری از شخصیت بوبا فت ببیند که البته دیزنی یا لوکاس فیلم هیچ چیزی در مورد وجود فصل دومی از این سریال را تایید یا رد نکرده اند. واضح است که فصل دوم این سریال شانسی برای ساخته شدن دارد اما چون هیچ کدام از شرکت ها چیزی تایید نکرده اند، با اطمینان نمی توان گفت که آیا فصل دومی درکار خواهد بود یا خیر.

15- فیلم استاروارز Star Wars: Rogue Squadron

فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز "جنگ ستارگان Star Wars"

فیلم Star Wars: Rogue Squadron در ابتدا قرار بود در سال 2023 عرضه شود اما واضح است که این فیلم به دلایلی تاخیر خورده و حال قرار است به صورت فیلمی کامل در تاریخی در آینده (احتمالا سال های 2024 یا 2025) منتشر شود. خبری از لغو شدن پروژه این فیلم استاروارز به گوش نرسیده است اما باز هم نمی توان با اطمینان گفت که آیا این فیلم استاروارز عرضه خواهد شد یا خیر. تنها چیزی که در مورد این اثر می دانیم این است که داستان آن قرار است در مورد جنگنده های شورشی باشد که در سه گانه اصلی شاهد حضور و نبردهای آنان بودیم.

.ممنون که با مقاله ” فیلم ها و سریال های آینده دنیای استاروارز “جنگ ستارگان” ” همراه بینکو بودید
.نظرات خود را راجع به این مطلب حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x