دانلود کمیک فارسی بتمن علیه لاک پشت های نینجا "BatMan VS Teenage Mutant Ninja Turtles" (کامل)

دانلود کمیک فارسی بتمن علیه لاک پشت های نینجا “BatMan VS Teenage Mutant Ninja Turtles” (کامل)

اگر از علاقمندان به بتمن و لاک پشت های نینجا هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی “دانلود کمیک فارسی بتمن علیه لاک پشت های نینجا “BatMan VS Teenage Mutant Ninja Turtles” (کامل)” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

🔥 لینک های دانلود کمیک لاک پشت های نینجا و بتمن فارسی در پایین همین صفحه به روز شد! و می توانید کمیک بتمن علیه لاک پشت های نینجا فارسی را دانلود کنید. 🔥

کمیک لاک پشت های نینجا و بتمن فارسی

کمیک لاک پشت های نینجا علیه بتمن (Teenage Mutant Ninja Turtles vs Batman) یک تلاقی هیجان‌انگیز بین دو دنیای محبوب و مشهور است. در این داستان، دو تیم پرقدرت لاک پشت های نینجا و بتمن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

در این کمیک، لاک پشت های نینجا و بتمن با هم روبرو می‌شوند و به مبارزه می‌پردازند. هر یک از آنها دارای قدرت‌ها، مهارت‌ها و تکنیک‌های خاص خود هستند که در این نبرد تلاقی می‌کنند. این داستان کمیک لاک پشت های نینجا و بتمن هیجان‌انگیز با ترسیم‌های جذاب و صفحات پر رمز و راز، خواننده را به یک مبارزه سرنوشت‌ساز می‌برد.

لاک پشت های نینجا با تکنیک‌های نبردی خاص خود و استفاده از سلاح‌های شگفت‌انگیزشان، و بتمن با شجاعت، استراتژی و تجهیزات پیشرفته خود، در این کمیک به مبارزه می‌پردازند. داستان نشان می‌دهد که چگونه دو تیم قهرمانان، با همکاری یا به طور مستقل، در مقابل تهدیدات و دشمنان خطرناک قرار می‌گیرند.

کمیک لاک پشت های نینجا علیه بتمن به خواننده فرصت می‌دهد تا شاهد یک تلاقی بین دو دنیای محبوب و دو قهرمان پرطرفدار باشد. با ترکیب عناصر اکشن، ماجراجویی و مبارزه، این کمیک کمیک لاک پشت های نینجا و بتمن به خواننده‌ها تجربه‌ای پرهیجان و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد.

برای دسترسی به کمیک فارسی لاک پشت های نینجا علیه بتمن ، می‌توانید از بینکو استفاده کنید. در انتهای مطلب لینک های دانلود کمیک لاک پشت های نینجا علیه بتمن به صورت کامل و زبان فارسی در دسترس شما قرار گرفته و شما می‌توانید آن را به زبان فارسی بخوانید و لذت ببرید.

دانلود کمیک The Last Ronin فارسی / کمیک لاک پشت های نینجا آخرین رونین

دانلود کمیک بتمن علیه لاک پشت های نینجا فارسی

با دسترسی به کمیک فارسی لاک پشت های نینجا علیه بتمن ، شما می‌توانید به دنیای هیجان‌انگیز و پرماجراجویی این دو تیم قهرمان پرداخته و از تلاقی و مبارزات آنها لذت ببرید. این کمیک در سال 2016 و در 6 جلد منتشر شد.

کراس اور جذاب بین بتمن و لاک پشت های نینجا ، چه چیزی از این جذاب تر! شخصیت های محبوب دهه پایانی میلادی که قطعا همه ما ها با اون ها خاطره های زیادی داریم این بار با کلاسیک ترین شخصیت کمیک بوکی یعنی پادشاه سیاه شهر گاتهام ، بتمن ، همراه شدن تا درگیر نبرد ها و داستان های هیجان انگیزی با همدیگه بشن ، گاهی دوست گاهی دشمن! ولی همه شون یک هدف دارن … نابودی شرارت!

لینک های دانلود کمیک فارسی بتمن علیه لاک پشت های نینجا “BatMan VS Teenage Mutant Ninja Turtles” (کامل) :

 جلد 1 
 جلد 2 
 جلد 3 
 جلد 4 
 جلد 5 
 جلد 5 

همین حالا می تونید کمیک جذاب بتمن علیه لاک پشت های نینجا “BatMan VS Teenage Mutant Ninja Turtles” رو در 6 جلد (کامل) با ترجمه فارسی از طریق لینک های بالا دانلود کنید و لذت ببرید! نظراتتون رو هم راجع به این کمیک پایین همین صفحه بهمون بگید …!

برای مشاهده کمیک های ترجمه شده بیش تر به صفحه دانلود کمیک فارسی سایت مراجعه کنید

تصاویر کمیک بتمن با لاک پشت های نینجا

تصاویر کمیک لاک پشت های نینجا و بتمن “BatMan VS Teenage Mutant Ninja Turtles” :

نظرتون رو راجع به این کمیک لاک پشت های نینجا حتما در بخش نظرات باهامون در میون بذارید.

نمی دانید چطور کمیک بخوانید ؟ لینک های زیر مخصوص شماست:

دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در اندروید دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در کامپیوتر دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در IOS

ممنون که با مقاله “دانلود کمیک بتمن علیه لاک پشت های نینجا فارسی” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب کمیک لاک پشت های نینجا و بتمن فارسی حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره کمیک فارسی بیش تر بخوانید:

مشاهده  بررسی احتمال حضور جوکر در فیلم The BatMan

بیش تر بخوانید

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

اگر از علاقمندان به کمیک دی سی و رابین هستید با بینکو همراه باشید تا …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x