جوکر بری کیوگن

بررسی احتمال حضور جوکر در فیلم The BatMan

بنر تلگرام

چند وقت پیش شایعاتی مبنی بر حضور جوکر در فیلم The BatMan با بازی بری کیوگن (Barry Keoghan) ، بازیگر 29 ساله ایرلندی که اخیرا نقش درویگ را در فیلم اترنالز بازی کرده بود مطرح شد که در این مقاله به این موضوع می پردازیم … در ادامه با ما همراه باشید !

شایعات از جایی شکل گرفت که یکی از دوستان نزدیک بری کیوگن تایید کرد که ایشون شخصا سال گذشته به وی گفته که ایفاگر نقش جوکر در سه گانه The Batman مت ریوز خواهد بود ! اما این شایعه به قدری برای هواداران مهم بود که ماجرا به همین جا ختم نشد!

چند وقت بعد برادر بری کیوگن در جواب خبر هیروئیک هالیوود تایید کرد که برادرش نقش جوکر را در دنیای بتمن ریوز بازی خواهد کرد که بعد از آن دوستانش در توییتر نیز به او تبریک گفتند .

در همین حین فردی مدعی شده که از عوامل پشت صحنه فیلم The Batman بوده و بری کیوگن را با گریمی وحشتناک ، با زخم هایی که از دهان تا گوش هایش کشیده شده ، صورتی که آثار سوختگی (احتمالا به خاطر اسید) دارد و موهای کوتاه سبز تیره دیده است ؛ بعد از این اتفاق دنیل ریچمن اینسایدر معروف درباره ی فیلم بتمن نوشت که شرور اصلی این اثر جوکر خواهد بود و حضور ریدلر با بازی پاول دنو تنها یک بازیچه ای در یک بازی بزرگ تر است !

در مصاحبه ای بین وبسایت ComicBook و بری کیوگن از او درباره ی فیلم The BatMan سوال پرسیده شد که او با دستپاچگی خاصی اعلام کرد که نمی تواند در این باره صحبت کند که این حرکت او ، شایعات را بسیار قوی تر از قبل می کند چون اگر نقش ضعیفی را در روند فیلم ایفا می کرد خیلی راحت آن را اعلام می کرد . پس احتمالا شاهد این موضوع خواهیم بود .

همه ی این احتمالات تا قبل از اکران خصوص سوم فیلم The BatMan بود ، بعد از اکران خصوصی اطلاعات کامل تری از ماجرای جوکر به بیرون درز کرد که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد .

مشاهده  دانلود کمیک فارسی بتمن: جنگ جوکر "Batman: The Joker War" (کامل)

طبق گفته های افرادی که در اکران خصوص حضور داشته اند ، حضور جوکر در این فیلم در حد یک حضور افتخاری و پیش زمینه برای فیلم های بعدی بوده و ویلن اصلی فیلم همان ریدلر خواهد بود . همچنین دو نسخه از فیلم بتمن با دو پایان بندی متفاوت موجود است که یکی از آن ها منجر به معرفی جوکر و برخی دیگر از ابر شرور های دی سی خواهد شد . باید دید سران دی سی و وارنر کدام نسخه را تا زمان اکران رسمی فیلم (13 اسفند 1400) منتشر خواهند کرد .

دنیل ریچمن نیز در پی تایید این موضوع اعلام کرد “بر خلاف دو اکران خصوصی قبلی ، در اکران خصوصی سوم شاهد حضور جوکر با بازی بری کیوگن بودیم .” که این اتفاق می تواند نشان دهنده این باشد که سران وارنر مشغول تست و بررسی نسخه های مختلف در اکران های آزمایشی هستند تا بازخورد مخاطبان را ببینند .

به هر حال هر چه که هست باید حضور جوکر با بازی بری کیوگن را رسمی بدانیم و فقط باید منتظر اعلام و انتشار آن باشیم !

نظر شما چیه ؟ آیا به نظرتون این بازیگر می تونه موفقیت های جوکر های قبلی رو تکرار کنه ؟

بیش تر بخوانید

چه کسی پیروزی مبارزه بتمن و کاپیتان آمریکا خواهد بود؟

چه کسی پیروز مبارزه بتمن و کاپیتان آمریکا خواهد بود؟

اگر از علاقمندان به کمیک هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hesam
Hesam
2 سال قبل

به نظرم خیلی جوکر خوبی میشه کلا قیافه اش خیلی شبیه جوکر تو کمیکه

علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

به شدت واسه فیلم بتمن هایپم حتی بیشتر از نو وی هوم

Haadi
Haadi
2 سال قبل

مقاله عالی بود همه مطالب رو خیلی خوب جمع کردین و خیلی روان هم توضیح دادین دمتون گرم

امین
امین
2 سال قبل

به نظرم صورتش یکم کشیده تر بود بهتر بود

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x