دانلود انیمه Hunter x Hunter (کامل + زیرنویس فارسی)

دانلود انیمه Hunter x Hunter (کامل + زیرنویس فارسی)

اگر از علاقمندان به مانگاهای ژاپنی هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” دانلود انیمه Hunter x Hunter (کامل + زیرنویس فارسی) ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

دانلود انیمه Hunter x Hunter زیرنویس فارسی

انیمه هانتر هانتر یک انیمه و مانگا محبوب است که توسط یوشیهیرو توگاشی نوشته و توسط استودیو مادهاوس به انیمه تبدیل شده است. داستان اصلی دانلود انیمه Hunter x Hunter زیرنویس فارسی حول پسری به نام گون فریکس می‌چرخد که تصمیم می‌گیرد شرایط سختی را بپذیرد و برای شکار صیادان حرفه‌ای یا هانتر شدن تلاش کند. که داستان آن را در انیمه هانتر هانتر می بینیم.

هدف اصلی گون در این ماجراجویی دانلود انیمه Hunter x Hunter زیرنویس فارسی، پیدا کردن پدرش است که یکی از بهترین صیادان حرفه‌ای دنیاست. در طول داستان دانلود انیمه Hunter x Hunter زیرنویس فارسی ، گون با دوستان جدیدش آشنا می‌شود و برای رسیدن به اهدافش با خطرات و چالش‌های فراوانی در انیمه هانتر هانتر روبرو می‌شود.

دانلود انیمه Hunter x Hunter (کامل + زیرنویس فارسی)

برای دانلود انیمه Hunter x Hunter زیرنویس فارسی با بینکو همراه باشید.

دانلود هانتر x هانتر کامل

دانلود انیمه Hunter x Hunter زیرنویس فارسی به عنوان یکی از برترین و پرطرفدارترین انیمه‌های ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی شناخته می‌شود. داستان پرهیجان و پیچیده دانلود انیمه Hunter x Hunter زیرنویس فارسی ، شخصیت‌های عمیق و تنوع گونه‌ها در انیمه هانتر هانتر ، مبارزات هیجان‌انگیز و سبک نقاشی زیبا از ویژگی‌های برجسته این انیمه هانتر x هانتر کامل می‌باشد.

همچنین، انیمه هانتر x هانتر کامل Hunter x Hunter با ارائه پرسش‌های فلسفی و اخلاقی، به تأمل درباره مسائل اجتماعی و انسانی نیز تشویق می‌کند.

مشاهده  دانلود همه فیلم های مرد عنکبوتی (دوبله + زیرنویس فارسی)

اولین نسخه انیمه Hunter x Hunter در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و در سال‌های بعدی نیز انیمه با عنوان Hunter x Hunter (2011) ساخته و پخش شد که نسخهٔ جدیدتری از داستان را به تصویر می‌کشد. همچنین، مانگای Hunter x Hunter همچنان به صورت ماهنامه در ژاپن منتشر می‌شود و تا به امروز همچنان ادامه دارد.

ژانر انیمه Hunter x Hunter : اکشن، قدرتی، ماجراجویی

خلاصه داستان انیمه هانتر هانتر

خلاصه داستان هانتر ایکس هانتر را مشاهده می کنید:

در داستان این دانلود Hunter x Hunter زیرنویس فارسی، هانتر یعنی شکارچی، کسی است که برای انجام عملیات‌های خطرناک به سراسر جهان سفر می‌کند و به دنبال گنجینه‌های مخفی و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز است. شخصیت اصلی داستان به نام گون فریکس است که پس از ناپدید شدن پدرش، تصمیم می‌گیرد به عنوان هانتر شرکت کند و پدر خود را پیدا کرده و به خانه بازگرداند.

در این مسیر، گون سه دوست خوب به نام‌های کوروپیکا، لئوریو و کیلوا را می‌بیند و با هم همکاری می‌کنند تا در آزمون هانتر به موفقیت برسند. این انیمه بر اساس مانگایی به همین نام اثر توگاشی یوشیهیرو ساخته شده است.

دانلود انیمه Hunter x Hunter (کامل + زیرنویس فارسی)

دانلود Hunter x Hunter زیرنویس فارسی

دانلود Hunter x Hunter زیرنویس فارسی دارای دو نسخه تلویزیونی می‌باشد. نسخه اول انیمه هانتر هانتر از تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۱۹۹۹ تا ۳۱ مارس سال ۲۰۰۱ با ۶۲ قسمت توسط استودیو نیپون انیمیشن تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی شامل ۳ سری OVA نیز می‌باشد که در کل ۳۰ قسمت دارد و تا فصل “جزیره طمع” از مانگای اصلی انیمه هانتر هانتر را پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید برای دانلود Hunter x Hunter زیرنویس فارسی از بینکو استفاده کنید:

مشاهده  ویدئو تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ!

صفحه دانلود انیمه Hunter x Hunter (کامل + زیرنویس فارسی)

نسخه دوم دانلود Hunter x Hunter زیرنویس فارسی از تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۱۱ آغاز شده و با ۱۴۸ قسمت تا پایان سریال ادامه یافت. این نسخه جدید دانلود Hunter x Hunter زیرنویس فارسی توسط استودیو مدهاوس تولید شده و رابطه‌ای با نسخه تلویزیونی قبلی انیمه هانتر هانتر که در سال ۱۹۹۹ تولید شده بود ندارد. این نسخه انیمه هانتر ایکس هانتر در رتبه ششم از بالاترین انیمه‌های تمام دوران در سایت MyAnimeList قرار دارد.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در بینکو بخوانید.

ممنون که با مقاله ” دانلود انیمه Hunter x Hunter (کامل + زیرنویس فارسی) ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x