تای لانگ برگشت! ویدئو اولین تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 Kung Fu Panda

ویدئو تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ!

اگر از علاقمندان به تریلر پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ و پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ هستید پس با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی “ویدئو اولین تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 (Kung Fu Panda) منتشر شد / بازگشت تای لانگ!” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

🔥 ویدئو اولین تریلر انیمیشن جدید پاندای کونگ‌فوکار 4 سینمایی (Kung Fu Panda) در پایین همین صفحه به روز شد! و شما می توانید تریلر پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ را مشاهده کنید 🔥

تریلر 4 Kung Fu Panda منتشر شد

دقایقی پیش اولین تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 «Kung Fu Panda» منتشر شد تا طرفداران را به وجد بیاورد. از نکات قابل توجه تریلر پاندای کونگ فو کار 4 بازگشت تای لانگ افسانه ای پس از سال هاست تا شاهد مبارزه مجدد پو و تای لانگ باشیم!

صبح امروز پیش از انتشار تریلر 4 Kung Fu Panda ، چند تصویر رسمی از پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ منتشر شد تا اولین نگاه ها به تای لانگ در آن مشخص شود و هیجان طرفداران را در تریلر پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ به بالاترین سطح ممکن برساند.

داستان تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ Kung fu panda

در این تریلر پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ می بینیم: برای مقابله با اقدامات کامیلین، پو به دنبال کمک می‌گردد. او با یک روباه دزد به نام ژن آشنا می‌شود، که مهارت‌های زیادی دارد. این دو شخصیت با هم همکاری می‌کنند تا دره صلح را از چنگال کامیلین محافظت کنند و در این مسیر، ماجراجویی‌های عجیب و غریب و خنده‌داری را تجربه می‌کنند.

مشاهده  نخستین نگاه به فصل دوم اسکویید گیم Squid Game + ویدئو

پو در انیمیشن Kung Fu Panda 4 یک شاگرد دارد که دومین شخصیت مهم قصه به شمار می‌آید. این دختر می‌خواهد تبدیل به جنگجوی اژدها جدید شود.

پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ

در انیمیشن پاندای کونگ فو کار4 سینمایی شاهد ادامه داستان پو هستیم که باید یک جنگجوی اژدها جدید انتخاب کند. اما با ویلن جدید به نام Chameleon (آفتاب‌پرست) روبرو می‌شود که به دنبال احضار کردن تمام ویلن‌ها و شرورهای قبلی است.

در تریلر 4 Kung fu panda ، با شرور آفتاب‌پرستی به نام کامیلین روبرو می‌شویم که توانایی تغییر شکل به هر موجودی را دارد. او در جستجوی عصای دانش است تا با استفاده از آن، تمامی شخصیت‌های منفی که پو پیشتر شکست داده را احضار کند. در تریلر قسمت چهارم پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ شاهد احضار شدن تای لانگ نیز هستیم!

تای لانگ برگشت! ویدئو اولین تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 Kung Fu Panda

تاریخ اکران انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 سینمایی

تاریخ اکران انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ Kung fu panda از 18 اسفند 1402 در سینماها خواهد بود.

همچنین «وایولا دیویس» و «جاناتان کی کوان» (Everything Everywhere All at Once) به‌عنوان صداپیشگان جدید در تریلر پاندای کونگ فو کار 4 بازگشت تایلانگ معرفی شدند.

مایکل میچل، کارگردان آثاری چون انیمیشن Shrek Forever After، انیمیشن Trolls و انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن Kung Fu Panda پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ را بر عهده داشته است.

قسمت های قبلی انیمیشن جدید پاندا کونگ فو کار در سال های 2008، 2011 و 2016 منتشر شده بود.

– مایک میچل کارگردان ❞پاندای کونگ فو کار۴❞ اعلام کرد :

تمام اعضای گروه پنج آتشین و دیگر ویلن ها در انیمیشن پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ حضور دارند فقط در تریلر پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ نبودند.

همچنین موسیقی دان درجه 1، هانس زیمر افسانه ای موسیقی قسمت چهارم پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ را ساخته است.

مشاهده  دانلود کمیک واکینگ دد فارسی

دانلود تریلر پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ

تریلر انیمیشن پاندا کونگ فو کار 4 (Kung Fu Panda 4) و پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

ممنون که با مقاله “ویدئو تریلر انیمیشن جدید پاندا کونگ فو کار 4 Kung Fu Panda” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب تریلر پاندای کونگ فو کار ۴ بازگشت تایلانگ و پاندای کونگ فو کار بازگشت تایلانگ حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره کمیک فارسی بیش تر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x