غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

اگر از علاقمندان به کمیک های مرد عنکبوتی هستید پس با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی “10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

برای طرفداران مرد عنکبوتی (Spider-Man) تماشای فیلم هایش در حالی که مشغول تاب خوردن بر روی ساختمان های بزرگ و عظیم نیویورک است، سرگرمی جذاب و لذت بخشی است. با این حال، داستان هیچ قهرمانی بدون داشتن شرورهای تاثیرگذار و به یاد ماندنی کامل نمی شود. در فیلم هایی که تا به حال از مرد عنکبوتی ساخته شده، شرورهای ماندگار و فراموش نشدنی حضور یافته اند اما با این وجود، تعداد زیادی از شرورهای مهم و خطرناک اسپایدرمن نیز بوده اند که هرگز بر روی پرده سینما حضور نداشته و در هیچ فیلمی هنرنمایی نکرده اند.

دانلود کمیک مرد عنکبوتی و بتمن (فارسی)

10 شرور برتر مرد عنکبوتی که باید به سینما بیایند

در فیلم های شرکت مارول، شرورهایی چون گرین گابلین (Green Goblin)، دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)، ونوم (Venom) و کینگ پین (Kingpin) حضور یافته و لحظاتی ماندگار و فراموش نشدنی برای بینندگان به وجود آورده اند. با این حال، شرورهای دیگری نیز هستند که منتظر فرصتی برای حضور در فیلم ها و درخشیدن به عنوان شروری به یاد ماندنی هستند.

در این لیست، به 10 شرور برتر مرد عنکبوتی اشاره می کنیم که بارها در دنیای کمیک با او درگیر شده و به نوعی شروری ثابت و دائمی برایش محسوب می شوند. بیشتر این شرورها در دنیای کمیک مبارزات بزرگ و به یاد ماندنی با مرد عنکبوتی داشته و برایش چالشی بزرگ بوده اند.

10- جک او لنترن (Jack O’Lantern)

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

بعضی از شرورهای مرد عنکبوتی به دلیل قدیمی بودن، عجیب غریب و حتی کمی احمقانه نیز هستند. جک او لنترن جزو این دسته این است. این شرور مردی است که به جای سر، یک کدو تنبل دارد! اولین حضور این شخصیت در کمیک Machine Man محصول سال 1981 بود. نام واقعی او جیسون مسندیل (Jason Macendale) بوده و مزدوری قدرتمند برای سازمان سیا بود که در نهایت تبدیل به هاب گابلین (Hobgoblin) شد.

دومین فردی که لقب جک او لنترن را نیز برای خود انتخاب کرد، استیون مارک لوینز (Steven Mark Levins) بود که علاوه بر اسپایدر من، برخوردهایی با کاپیتان آمریکا (Captain America) نیز داشت و به نوعی شروری برای او نیز محسوب می شد. در طول سال های مختلف، افراد دیگری نیز این لقب را برای خود انتخاب کرده اند اما معروف ترینشان این دو نفر بودند.

دانلود کمیک فارسی مرد عنکبوتی جنگ خبیثان (Sinister War)

شخصیت جک شباهت هایی به گرین گابلین نیز دارد. او مانند گرین گابلین بر روی یک گلایدر سوار بوده و سلاح هایی خاص دارد که خودش طراحی کرده و با استفاده از آنان به دشمنانش آسیب می رساند و آنان را به چالش می کشد. با توجه به این که هم نورمن (Norman) و هم هری آزبورن (Harry Osborn) به عنوان شرور در فیلم های اسپایدر من حضور یافته اند، حال وقت شخصیتی جدید و مشابه است که در دنیای فیلم ها ظاهر شود.

جالب است بدانید شخصیت جک او لنترن در برخی سریال های تلویزیونی و بازی های ویدئویی اقتباس شده از مرد عنکبوتی حضور داشته اما هیچوقت وارد فیلم ها نشده و جایی بر روی پرده سینما نداشته است. درست است که این شخصیت چندان معروف و قدرتمند نیست اما شرکت مارول در گذشته شخصیت های کمتر شناخته شده را نیز وارد فیلم هایش کرده و با تغییراتی، باعث محبوبیت آنان شده است.

نظرسنجی کمیک بازها: طرفدار مارول هستید یا دی سی؟
1198 votes · 1198 answers

9- مسکر (Massacre)

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

شروری دومی که قصد معرفی اش را در 10 شرور برتر مرد عنکبوتی داریم، کمی جدی تر از جک او لنترن است. اولین حضور مسکر در کمیک ها در سال 2011 بود. او مارکوس لیمن (Marcus Lyman) نام داشت که یک کارگذار بورس بود. در طی اتفاقی ناگوار، یکی از مشتری‎های مالباخته شرکتش به مارکوس و همسرش جودی (Judy) حمله کرد. متاسفانه در طی این حمله، جودی کشته شد و مارکوس نیز به شدت آسیب دید که در نتیجه این آسیب ها ترکشی وارد مغزش شد. این ترکش باعث شد مارکوس دیگر نتواند احساسی داشته باشد و کم کم دیوانه شد. در نهایت، وی با دست یافتن به اسلحه های قدرتمند شروع به قتل عام عده بسیاری کرد و حتی یکی از دوستان مرد عنکبوتی به نام اشلی کافکا (Ashley Kafka) را نیز به قتل رساند!

اسپایدر من برای متوقف کردن مسکر مجبور به تصمیمی سخت می شود. برای جلوگیری از قتل عام افراد بیشتر به دست وی، اسپایدر من مجبور می شود با گلوله به سر وی شلیک کند! این ماجرا یک تراژدی و جزو داستان های دارک مرد عنکبوتی است.

رتبه بندی 10 خشن ترین دشمنان مرد عنکبوتی

به دلیل ماهیت دارک این داستان، انتخاب اسپایدر من مبنی بر کشتن مارکوس و همچنین تاثیری که غم و ترومای روحی بر روی مارکوس و سلامت روانی اش گذاشته، موضوعات جذابی برای یک فیلم هستند که ارزش تماشا را نیز دارند. چنین فیلمی قطعاً همه پسند و دوستانه نخواهد بود ولی باز هم طرفداران خودش را داشته و می تواند تبدیل به فیلمی خوب و به یاد ماندنی شود.

8- الیستر اسمیت (Alistair Smythe)

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

این شخصیت حضوری گذرا و کوتاه در یکی از فیلم های اسپایدر من داشته است اما تنها شاهد شکل انسانی وی بودیم و هنوز تبدیل به یک شرور نشده بود. الیستر اسمیت به عنوان دانشمندی در شرکت آزکورپ (Oscorp) در فیلم The Amazing Spider-Man 2 حضور یافت و نقش او را نیز بی جی نواک (B. J. Novak) بازی کرد تا در لیست 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند قرار بگیرد.

مشاهده  مرد عنکبوتی و بتمن در ایران هخامنشی! + عکس

در دنیای کمیک ها، الیستر فرزند اسپنسر اسمیت (Spencer Smythe) که محققی دانا بوده اما کل زندگی اش را وقف پیدا کردن راهی برای کشتن مرد عنکبوتی با استفاده از ماشین های ماشین های کشتار کرد! بعد از کشته شدن پدرش، الیستر راه او را ادامه می دهد و کنترل ربات های پدرش که اسپایدر اسلیر (Spider-Slayers) نام دارند را در دست می گیرد. این ربات ها از دهه 60 در کمیک های مرد عنکبوتی حضور داشتند و حتی چند دفعه توانسته اند آسیب هایی جدی به او وارد ساخته و به نوعی وی را شکست دهند.

10 لباس (کاستوم) عجیب مرد عنکبوتی

به طور قطع، داستان مبارزه مرد عنکبوتی با ارتش بزرگی از ربات هایی که تنها برای کشتنش طراحی شده اند، داستانی جالب و سرگرم کننده برای یک فیلم خواهد بود. از طرف دیگر، اگر فیلم با بودجه ای مناسب و جلوه های ویژه زیبا ساخته شود، می تواند تبدیل به فیلمی به یاد ماندنی و موفق شود. برای یک فیلم، بهتر است الیستر به جای پدرش حضور یابد و شاهد ادامه دادن میراث پدر توسط پسر باشیم. با داشتن این انگیزه، الیستر می تواند شخصیت پردازی خوب و عمیقی نیز داشته باشد و صرفاً شروری فراموش شدنی که ربات های قاتل را کنترل می کند نخواهد بود.

7- مورلان (Morlun)

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

همانطور که می دانید و در فیلم ها و انیمیشن های اخیر اسپایدر من نیز به تصویر کشیده شد، نسخه های مختلفی از این شخصیت در ابعاد و دنیاهای دیگر وجود دارد که برخی از آن ها بسیار مشابه و برخی دیگر نیز بسیار متفاوت تر از مرد عنکبوتی هستند که می شناسیم.

مورلان خون آشامی با قدرت های ذهنی است که برای اولین بار در سال 2001 در دنیای کمیک ها حضور یافت. یکی از بزرگترین ادعاهای این شخصیت برای ثابت کردن قدرتش، این است که موفق شده مرد عنکبوتی زمین 616 را به قتل برساند! اگر نمی دانستید، باید بگویم زمین 616 دنیای اصلی کمیک های شرکت مارول است!

میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)

با این حال، این مرگ قطعاً ابدی نبوده و فقط موقت بود که در نهایت پیتر پارکر (Peter Parker) قدرتمندتر و تواناتر از قبل به میدان بازگشت. با این وجود، باز هم نمی توان قدرت مورلان را دست کم گرفت زیرا وی تقریباً توانست مرد عنکبوتی قدرتمند و باهوش داستان ما را به قتل برساند!

مورلان شخصیتی مرموز و بسیار قدرتمند است که از بعدی دیگر وارد دنیای اصلی مارول شده و حال که دنیای سینمایی مارول در حال رونمایی از مالتی ورس و حتی اسپایدر ورس است، معرفی خون آشامی قدرتمند و خطرناک از جهانی دیگر حریفی قدرتمند برای اسپایدر من ها به نظر می رسد که مبارزه ای بزرگ و دیدنی با او داشته باشند.

8- کمیلین (Chameleon) – آفتاب پرست

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

کمیلین یا آفتاب پرست نیز یکی دیگر از شرورهای قدیمی مرد عنکبوتی بوده که برای مدت طولانی در کمیک های او حضور داشته است. او نیز عملا حضوری کوتاه در یکی از فیلم های اسپایدر من داشته است. در فیلم Spider-Man: Far From Home، راننده اتوبوس مردی به نام دیمیتری (Dimitri) است. این موضوع، اشاره ای به دیمیتری اسمردیاکوف (Dimitri Smerdyakov) یا همان کمیلین است! با این حال، مثل الیستر اسمیت، این نیز تنها شخصیت انسانی این شرور بوده و هنوز تبدیل به شرور نشده است.

کمیلین یا آفتاب پرست متخصص تغییر چهره است و در طول های سال های حضورش در دنیای کمیک، بارها با استفاده از گریم چهره اش را تغییر داده است. توانایی های او برای تغییر چهره محدود به گریم نمی شود و از مواد شیمیایی و حتی هولوگرام ها نیز برای تغییر ویژگی ها و قیافه اش استفاده نموده.

دلخراش و شوکه کننده! 10 مرگ غیر قابل پیش بینی در دنیای کمیک

کمیلین (آفتاب پرست) در کمیک The Amazing Spider-Man #1 محصول سال 1963 معرفی شد و تقریباً جزو اولین شرورهای مرد عنکبوتی محسوب می شود که از زمان قهرمان شدن پیتر پارکر، برای او دردسر و مشکل به وجود آورده است. این مسئله خودش نکته عجیبی است که چرا شخصیتی به این قدمت که تقریباً برای همیشه دشمن مرد عنکبوتی بوده، هنوز در فیلم ها حضوری درست و حسابی نداشته است. نمی توان گفت کمیلین شروری خطرناک و تهدیدی بزرگ برای اسپایدر من است ما می توانست به عنوان آنتاگونیستی فرعی یا دستیار شروری دیگر حضور یابد و به نوعی ادای احترامی به حضور بیش از 60 سالش در دنیای کمیک ها باشد!

5- شغال (The Jackal)

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

شغال نیز یکی دیگر از شرورهای قدیمی مرد عنکبوتی است که از دهه 60 برای این قهرمان دوست داشتنی دردسر و مشکل می تراشد. لقب شغال برای اولین بار توسط متخصص ژنتیکی به نام مایلز وارن (Miles Warren) استفاده شد. وی به طرز دیوانه واری عاشق گوئن استیسی (Gwen Stacy) بود و بعد از مرگش، اسپایدر من را مقصر این اتفاق می دانست. به همین دلیل، از تمام هوش و ذکاوت و تخصصش استفاده کرد تا راهی برای کشتن اسپایدر من پیدا کند. راه حلی که به ذهنش رسید، این بود که لباس سبز بزرگی به تن کرده و خود را شبیه شغالی بزرگ در آورد!

معماهای لاینحل! 8 معمایی که حتی مرد عنکبوتی نیز نمی ‎تواند حل کند

به کمک این لباس، وارن دست به کارهای شیطانی و شرورانه می زد ولی به نوعی خودش را مقصر نمی دانست و همه تقصیرها را بر دوش لباس و لقب شغال می گذاشت. در اولین حضورهایش، این شخصیت قدرت های ابر انسانی نداشته و تنها لباسی معمولی به تن می کرد اما در سال های اخیر، وی قدرت هایی چون زور و سرعت فرا انسانی نیز به دست آورده است تا بتواند رقیبی بهتر و قدرتمندتر برای اسپایدر من باشد.

مشاهده  دانلود کمیک مرد عنکبوتی و بتمن (فارسی)

در حال حاضر، تنها فیلمی که گوئن استیسی در آن حضور داشت، سری فیلم های The Amazing Spider-Man بودند که ادامه نیافته و دنباله ای برایشان ساخته نشد. به همین دلیل، نشانه ای از حضور شغال در فیلم های مرد عنکبوتی نیز وجود ندارد. اگر دنیای فیلم های اسپایدر من در آینده ای دور دوباره بخواهد نگاهی متفاوت به داستان پیتر و گوئن داشته باشد، بتوانیم شخصیت وارن و حسادت های وی به پیتر را نیز شاهد باشیم که در نهایت منجر به شکل گیری شغال شود. با توجه به قدیمی بودن این شخصیت، منابع داستانی زیادی برای به تصویر کشیدن اقتباسی از وی وجود دارد و قطعاً داستانی سرگرم کننده خواهیم داشت.

4- رتیل سیاه (Black Tarantula)

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

در طبیعت، رتیل ها به نوعی رئیس عنکبوت ها و نسخه قدرتمندتر و بزرگتری از آنان هستند. با توجه به این موضوع، بعید نیست که مرد عنکبوتی نیز دشمنی به نام رتیل دارد! اولین حضور این شخصیت در سال 1997 بود و در واقع رتیل سیاه، لقبی است که از پدر به فرزند رسیده است. توضیح خاصی در مورد ماهیت رتیل سیاه و این رسم که از پدر به فرزند برسد وجود ندارد. با این حال، گفته شده اولین رتیل سیاه کاوشگری اروپایی بوده که به ژاپن رفته و با نینجاها تمرین کرده است.

نام واقعی این شخصیت کارلوس لاموئرتو (Carlos LaMuerto) بوده و فردی قدرتمند است که نباید دست کم گرفت. از قدرت‎های او می‎توان به توانایی بدنی فرا انسانی، سرعت ابر انسانی و تحمل ابر انسانی اشاره کرد. علاوه بر این ها، رتیل سیاه توانایی دیگری دارد که باعث قدرتمندتر شدن او از مرد عنکبوتی شده است. این شرور توانایی التیام را داشته و بدنش تقریباً در برابر هر زخمی طاقت میاورد و سریع التیام پیدا می کند. علاوه بر این ها، استادی در زمینه هنرهای رزمی بوده و چشمانش نیز دارای لیزر هستند! به نظر می رسد که اسپایدر من با حریفی قدر قدرت روبرو است که شکس دادنش کاری ساده نخواهد بود.

20 نسخه شیطانی مرد عنکبوتی! / وحشت و ترس از جنس اسپایدرمن

رتیل سیاه در طی دفعاتی که با اسپایدر من مبارزه داشته، به شدت وی را به چالش کشیده و مرد عنکبوتی برای پیروز شدن در مقابل او، زحمت زیادی کشیده و آسیب زیادی نیز دیده است. البته لاموئرتو نقطه ضعف هایی نیز دارد. او مرد خانواده بوده و یک همسر و فرزند نیز دارد که نقطه ضعفش هستند. داشتن یک خانواده، به نظر تنها چیزی است که به این قاتل قدرتمند و بی رحم جلوه ای انسانی بخشیده اند.

اگر روزی فیلمی از او ساخته شود، شاهد مبارزه ای نفس گیر میان مرد عنکبوتی و نسخه ای برتر و تواناتر از خودش هستیم که بسیار بی رحم است. حتما لازم نیست که او شرور اصلی فیلم باشد اما می توان فیلمی ساخت که این نبرد نفس گیر و خطرناک بخشی از آن باشند و طرفداران را با نمایش قدرت های رتیل سیاه در برابر مرد عنکبوتی به وجد آورد.

3- بلک کت (Black Cat)

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

فیلیشیا هاردی (Felicia Hardy) دختر دزدی با سابقه و ماهر است که اولین بار برای نجات و فراری دادن پدرش از زندان لقب بلک کت را برای خود برگزید. او در این ماموریت به طور کامل موفق نشد. با وجود مهارت خوب و سعی و تلاش هایش، بلک کت توانست پدرش را از زندان نجات دهد اما در طی این کار، پدرش نتوانست تحمل کند و جان خودش را از دست داد.

از روزی که بلک کت برای اولین بار با مرد عنکبوتی ملاقات کرد، هم دردسر و مشکلاتی برای او بوده و هم نهایتا تبدیل به متحدی ضروری و توانا برای مرد عنکبوتی خوش قلب داستان ما شد. به نظر می رسد او علاقه ای مخفی نیز به اسپایدر من دارد زیرا در چندین کمیک او عاشق اسپایدر من شد و شاهد چنین خط داستانی نیز بودیم.

10 شخصیت خبیث برتر در دنیای سال 2099 مارول

بلک کت به لطف رابطه دوستانه و گاه دردسر سازش با مرد عنکبوتی، شخصیتی دوست داشتنی و بسیار محبوب در بین طرفداران اسپایدر من است. چند بار نیز نزدیک بوده بر روی پرده سینما حضور یابد که متاسفانه با شکست مواجه شده است. کارگردان فیلم‎های اسپایدر من توبی مگوایر (Tobey Maguire) یعنی آقای سم ریمی (Sam Raimi) در مصاحبه ای اشاره کرد که قصد داشته شخصیت بلک کت را بازی آن هاتاوی (Anne Hathaway) در فیلم Spider-Man 4 معرفی کند که متاسفانه این فیلم کنسل شد. از طرف دیگر، قرار بود در سری فیلم های The Amazing Spider-Man نیز نسخه از بلک کت با بازی فلیسیتی جونز (Felicity Jones) به تصویر کشیده شود که متاسفانه این سری نیز کنسل شد و نسخه سومی از آن هرگز ساخته نشد.

2- مستر نگاتیو (Mister Negative)

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

مستر نگاتیو معامله گری بود که به طور ناخواسته تحت آزمایشاتی قرار گرفت. به لطف این آزمایشات، وی هم قدرت تاریکی و هم قدرت روشنایی را به دست آورد! این موضوع باعث به وجود آمدن دو شخصیت مجزا در درون وی شد. یکی از آنان مستر پازیتیو (Mister Positive) و دیگری مستر نگاتیو نام داشت! داستان زندگی این شرور قدرتمند، ظاهرا کمی عجیب و متفاوت است.

مستر پازیتیو در بدن او، شخصیتی مثبت بوده و بخشنده و حتی مهربان است. از طرف دیگر، نسخه شرور وی مستر نگاتیو است که تفاوت های زیادی با مستر پازیتیو داشته و شروری قدرتمند است که نباید دست کم گرفت. می توان گفت این شرور، به نوعی نمادی از شرارت کامل است و برای رسیدن به اهداف وحشتناک و ناشناخته اش، دست به هر کاری می زند. قدرت انرژی تاریک درون او نیز به وی توانایی های عجیب و غیر قابل باوری داده که باعث شده اند تبدیل به شروری قدرتمند شود که متوقف کردنش کار هر کسی نیست. به همین دلیل، در طی برخوردهایی که با مرد عنکبوتی نیز داشته است، دردسرهای بزرگی برای او به وجود آورده است.

رتبه بندی ۱۵ لباس برتر مرد عنکبوتی / 15 کاستوم برتر اسپایدرمن

اگر روزی فیلمی با حضور مستر نگاتیو ساخته شود، او می تواند به نوعی پشت پرده نقشه ای مرموز و بزرگ باشد و در نهایت از وجود خود در پشت پرده رونمایی کند. با وجود پیشرفت جلوه های ویژه در سال های اخیر، قطعاً به تصویر کشیدن این شخصیت بسیار زیبا و چشم نواز از آب در خواهد آمد و صحنه های مبارزه او نیز بسیار سرگرم کننده و دیدنی خواهند بود. از طرف دیگر، وی تهدیدی جدی برای مرد عنکبوتی نیز محسوب می شود که می تواند وی را به چالش بکشد و همین موضوع، مبارزه ای دیدنی را بر روی پرده سینما رقم خواهد زد.

مشاهده  کپی ‎های بی ‎نقص! 10 نفر از جالب ترین کلون‎ ها در دنیای کمیک ‎های مارول

1- هاب گابلین

غایب از پرده سینما / 10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!

همانطور که می‎دانید، شروری که در اولین اقتباس سینمایی از مرد عنکبوتی یعنی فیلم Spider-Man ظاهر شد، گرین گابلین نورمن آزبورن بود. به این ترتیب، در دنیای سینما نیز گرین گابلین تبدیل به یکی از بزرگترین و معروف ترین شرورهای اسپایدر من شد و توجه زیادی برای خود کسب کرد. با این حال، بسیاری از طرفداران نمی دانند که در دنیای کمیک های مرد عنکبوتی، شخصیت دیگری نیز بر اساس گابلین وجود دارد که حتی می توان گفت به مراتب مرموزتر و ترسناک تر از گرین گابلین است.

در سال 1983 و تقریباً سه دهه بعد از حضور پر رنگ گرین گابلین در کمیک های اسپایدر من به عنوان شروری بزرگ و دشمنی خطرناک، هاب گابلین معرفی شده و حضوری طوفانی در کمیک های مرد عنکبوتی را برای خودش ثبت کرد. یکی از دلایل خلق این شخصیت این بود که نویسندگان و سران شرکت مارول نمی خواستند همیشه از نورمن آزبورن استفاده کنند تا شخصیت وی به نوعی خسته کننده نشود. پس به همین دلیل، تصمیم به خلق گابلینی جدید به نام هاب گابلین گرفتند. این شخصیت شباهت های زیادی به گرین گابلین داشت و حتی سلاح ها و قدرت هایی کاملاً مشابه با او نیز داشت. با این حال، هاب گابلین از گرین گابلین ترسناک تر و مرموزتر و حتی در مواردی قدرتمندتر نیز بود و چالشی جدی برای مرد عنکبوتی به حساب می آمد.

دانلود انیمیشن سریالی “مرد عنکبوتی خارق‌العاده” Spectacular Spider Man زیرنویس + دوبله فارسی

این شخصیت در انیمیشن سریالی Spider-Man: The Animated Series حضور یافته و کار صداگذاری وی را آقای مارک همیل (Mark Hamill) انجام داد که باعث هرچه به یاد ماندنی تر و برجسته تر شدن این شخصیت شد. با این حال، تنها حضور هاب گابلین در دنیای انیمیشن بوده و این شخصیت هرگز نتوانسته است وارد یکی از فیلم های مرد عنکبوتی شود. می شود گفت شخصیت شروری که هری آزبورن در فیلم Spider-Man 3 پیدا می کند، به نوعی هاب گابلین است اما با این حال، این آن چیزی نیست که طرفداران خواسته و انتظارش را دارند و چندان هم شباهتی به نسخه کمیکی هاب گابلین نداشت.

به طور قطع، فیلمی که تمرکز کاملی بر هاب گابلین به عنوان یک شرور قدرتمند داشته باشد و او را در مقابل مرد عنکبوتی قرار دهد، اثری بسیار دوست داشتنی خواهد بود که آرزوی بسیاری از طرفداران مرد عنکبوتی است. برای کسانی که از حضور گابلین ها در فیلم های اسپایدر من خسته شده اند نیز این می تواند حضوری جذاب باشد زیرا هاب گابلین با گرین گابلین متفاوت بوده و به طور کلی، تفاوت های او باعث خلق شخصیتی ترسناک تر و فیلمی متفاوت تر خواهد شد.

ممنون که با مقاله “10 شرور برتر مرد عنکبوتی که هنوز در فیلم ها ظاهر نشده اند!” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره کمیک مارول فارسی بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

10 حقیقت جالب از مادام وب که نمی دانستید

10 حقیقت جالب از مادام وب که نمی دانستید

اگر از علاقمندان به دنیای کمیک مرد عنکبوتی هستید با بینکو همراه باشید تا با …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x