کارنیج

رتبه بندی 10 خشن ترین دشمنان مرد عنکبوتی

همه شرورهای مارول تشنه خون نیستند. با این حال، به نظر می رسد مرد عنکبوتی در زمینه قاتلان شرور که از خشونت لذت می برند، تخصص دارد. با بینکو همراه باشید تا رتبه بندی 10 خشن ترین دشمنان مرد عنکبوتی با هم بررسی کنیم:

بنر تلگرام

معرفی خشن ترین دشمنان مرد عنکبوتی

زندگی مرد عنکبوتی هرگز آسان نبوده است، و شروران او فقط این را تشدید می کنند. دیوار خزنده با انواع شرور، از ابر دانشمند شیطانی گرفته تا گانگستر و قاتلان زنجیره ای مبارزه می کند. در حالی که همه آنها به استفاده از خشونت معروف هستند، برخی از دشمنان مرد عنکبوتی فراتر از حد میروند. این تبهکاران خطرناک ترین دشمنان وب اسلینگر هستند و نبردهای او علیه آنها همیشه برای قهرمان و غیرنظامیان شهر نیویورک بسیار خطرناک است. خشن ترین دشمنان مرد عنکبوتی در بین بدترین دشمنان موجود هستند. برخی باهوشند، برخی نه زیاد، اما همه آنها به زبان دوم خشونت مسلط هستند.

10- هامر هد (Hammerhead) با مشت آهنین بر بخش خود از دنیای تبهکاران حکومت می کند

هامرهد


مرد عنکبوتی در طول سال ها با انواع گانگسترها مبارزه کرده است. هامرهد یک مرد کتک کاری بود که پس از جراحت وحشتناکی که به سرش وارد شد، جمجمه‌اش تقویت شده بود. او با تثبیت فیلم‌های گانگستری دهه 1920، تصمیم گرفت تا مانند قهرمانان فیلم‌هایش، دنیای تبهکاران را فتح کند. برای هامر هد، این شامل ضربه زدن به چیزها با سر سخت سنگی و شلیک به هر چیز دیگری بود. هامرهد سال ها برای سهم خود از دنیای تبهکاری نیویورک مبارزه کرده است. مرد عنکبوتی بارها بر سر راه او ایستاده است و اوباش شرور هر بار که با هم می جنگند با ذوق به او حمله می کنند. هامر هد خطرناک ترین شرور مرد عنکبوتی نیست، اما مطمئناً خشن است.

9- تومستون (Tombstone) افراد زیادی را به قبر خود فرستاده است

تومستون


تومستون یکی دیگر از اوباش با قدرت های فوق العاده است. گانگستر تنومند آلبینو، قبل از به دست آوردن قدرت فوق العاده و پوست سخت به عنوان محافظ کینگ پین شروع به کار کرد و به همتایی برای مرد عنکبوتی تبدیل شد. وقتی این قاتل به دنبال دوست روزنامه اش رابی رابرتسون رفت، مرد عنکبوتی درگیر جنگ با شرور شد و از آن زمان تا کنون این دو رقیب یکدیگر بوده اند. تومستون راه خود را از نردبان دنیای تبهکاران نیویورک بالا می برد. او مردی خشن است و ترجیح می‌دهد کارهای کثیف خودش را انجام دهد حتی وقتی یک باند را اداره می‌کند. او بسیار خطرناک‌تر از آن چیزی است که معمولا تصور میشود و در طول سال‌ها بارها مرد عنکبوتی را به چالش کشیده است.

مشاهده  دانلود کمیک Avengers VS X-Men فارسی / کمیک اونجرز علیه مردان ایکس (کامل)

8- کینگ پین (Kingpin) تجارت خشونت می کند

کینگ پین


از نظر فنی، خود کینگ پین خیلی خشن نیست. هیچ کس با انجام کارهای کثیف خودش، سلطان جنایت نمی شود. با این حال، هر اقدام خشونت آمیزی که توسط کارمندانش انجام می شود به خاطر اوست. زندگی او در دنیای تبهکاران با خشونت تعریف شده است، با انجام اعمال وحشتناکی که باعث شد خودش را بالا بکشد و در نهایت تسلط خود را بر باندهای نیویورک و فراتر از آن تثبیت کرد. در حالی که کینگ پین مجبور نیست خیلی شخصاً درگیر شود، اما می‌تواند با بهترین‌های آن‌ها کنار بیاید. او کوهی از عضله است و حتی بدون داشتن قدرت های فوق العاده، مرد عنکبوتی را به چالش کشیده است. خشونت و کینگ پین دست به دست هم می دهند.

7- داپلگانگر (Doppelganger) یک هیولای وحشی بود

داپلگانگر


داپلگانگر (Doppelganger) در شماره 1 از کمیک Infinity War  که سال 1992 منتشر شد، خلق شد. او در واقع  نسخه کپی شده از اسپایدرمن بود که توسط شخصیت پلیدی به نام ماگوس خلق و به کره زمین فرستاده شد تا با اسپایدرمن بجنگد. نیروهای او مثل نیروهای اسپایدرمن بود (او از نظر قدرت و زور بازو حتی از اسپایدرمن هم قوی تر بود) ولی قدرت تفکر نداشت و مثل یک حیوان درنده عمل میکرد  (به همین دلیل  معمولاً  دستورات دیگر دشمنان اسپایدرمن مثل «کارنیج» و … را اجرا می نمود). داپل گانگر در رویداد معروف Maximum Carnage از یاران کارنیج و زن دیوانه ای به نام Shriek بود. او در پایان مورد خشم و غضب کارنیج قرار گرفت و توسط او کشته شد ولی بعدش دوباره برگشت.

6- شریک و کارنیج کاملا ساخته شدن برای هرج و مرج


شریک و کارنیج در ریونکرافت با هم آشنا شدند. عاشق او شد و آن دو فرار کردند و خانواده قاتلان خود را گرد هم آوردند تا در داستان “حداکثر کارنیج” به نیویورک حمله کنند. شریک برای برنامه های کارنیج بسیار مهم بود. او نه تنها می‌توانست انفجارهای صوتی قدرتمندی را شلیک کند، بلکه باعث ایجاد هیستری در اطرافیانش می‌شود و باعث می‌شود که آنها به همنوعان خود حمله کنند. شریک برای ایجاد خشونت و درد زندگی کرد. با پیشرفت رابطه او با کارنیج، اوضاع بدتر شد. شریک به تنهایی به اندازه کافی بد بود، اما بودن با کارنیج او را به اعمال خشونت آمیز بزرگ تر سوق داد. او در این سال‌ها مرگبارتر از همیشه شده است.

5- لیزارد یک هیولا است


مارمولک چندین دهه است که با مرد عنکبوتی مبارزه می کند. دکتر کرت کانرز سعی کرد با ایجاد فرمولی شامل دی ان ای مارمولک بازوی گمشده خود را دوباره رشد دهد. این به طرز وحشتناکی نتیجه معکوس داشت، زیرا باعث شد که او به مارمولک تبدیل شود و تمام مهارهای انسانی خود را از دست بدهد و تبدیل به یک هیولای حیوانی شود. هر بار که او و مرد عنکبوتی با هم می جنگند، این یک ماجرای وحشیانه است زیرا مارمولک همه چیز در مورد خشونت است. مارمولک گاهی عقل انسانی دارد، اما جنبه حیوانی او همیشه کنترل را به دست می گیرد. کانرز هر زمان که در معرض فرمول لیزارد قرار می گیرد به موجودی هیولا تبدیل می شود، کسی که فراموش می کند مردی است که می خواهد به مردم کمک کند. مرد عنکبوتی همیشه توانسته است جلوی او را بگیرد، اما اغلب این یک چیز نزدیک است.

مشاهده  ترتیب سریال های مارول نتفلیکس (کامل)

4- مورلان با کشتن دیگران زندگی می کند


مرد عنکبوتی با بسیاری از تبهکاران وحشتناک روبرو می شود، اما تعداد کمی از آنها آسیبی را که مورلان به او وارد کرده است، وارد کرده اند. این شرور چندین بار مرد عنکبوتی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد و حتی در برخی از تایم لاین ها او را کشت. مورلان یکی از وارثان (خون‌آشام‌های تغذیه کننده از انرژی درونی عنکبوتی ها) است که در چند جهانی سفر می‌کنند و مردان و زنان عنکبوتی را شکار میکنند. او یک خبیث خون آشام مانند است و با خشونت و دردی که ایجاد می کند، پیشرفت می کند. اگر تمایل او به خشونت نبود، مورلان زنده نبود. هر فردی که از توتم عنکبوتی برخوردار است به اندازه مرد عنکبوتی قدرتمند نیست، اما این واقعیت که مورلان بارها بر دیوار خزنده ضربه زده است، نشان می دهد که او چقدر در هنرهای خشونت آمیز مهارت دارد.

3- کریون شکارچی برای شکار زندگی می کند


کریون تعریف یک شرور باحال است. او یک سبیل تاب دار دارد، یک لباس شگفت انگیز، و او چیزی بیش از یک همتایی برای مرد عنکبوتی است. کل زندگی کریون بر پایه خشونت بوده است. او شروع به تعقیب مرد عنکبوتی کرد، زیرا همه حیوانات جهان را کشته بود و می خواست یک چالش جدید داشته باشد. او مردی است که با شهوتش برای درگیری، برای شکار تعریف شده است. کریون در اکثر سلاح ها استاد است، اما ترجیح می دهد از مشت یا چاقو استفاده کند. او به دنبال هر کسی خواهد رفت تا ثابت کند که بهترین است و با قهرمانانی مانند پلنگ سیاه مبارزه کرده است، همه در تلاش برای اثبات اینکه او بزرگترین شکارچی جهان است.

مشاهده  فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

2- گرین گابلین (Green Goblin) یک شرور بی رحم است


مرد عنکبوتی و گرین گابلین در طول سال ها نبردهای حماسی داشته اند. نورمن آزبورن از آن دسته شرورهایی است که دوست دارد از هر نظر تسلط داشته باشد. نقشه های او مرد عنکبوتی را از نظر روحی و جسمی به چالش می کشد. او مستعد طغیان‌های خشونت‌آمیز است که وقتی «چهره» دیگرش را می‌پوشد و تبدیل به گرین گابلین می‌شود تشدید می‌شود. مرد عنکبوتی بارها مورد حمله قرار گرفته است. بدترین حملات گرین گابلین برای مرد عنکبوتی گران تمام شده است و همیشه به نبردهای وحشیانه بین این دو ختم شده است. گرین گابلین اعتقادی به انجام هیچ کاری در حد نصف ندارد. این چیزی است که او را در نبرد بسیار خطرناک می کند. او هیچ اهمیتی به آسیب های جانبی نمی دهد و وحشتناک ترین کارهایی را که می توان تصور کرد برای پیروزی انجام خواهد داد.

1- کارنیج (Carnage) زندگی می کند برای کشتن

کارنیج


کلتوس کسدی یک قاتل زنجیره ای بود، اما تبدیل شدن به کارنیج او را بسیار بدتر کرد. به دست آوردن یک سیمبیوت او را از قاتل زنجیره ای به سطحی فراتر از خشن رفت. حتی مرگ نیز نتوانسته است او را متوقف کند، زیرا کارنیج همیشه برمی گردد تا دنیای اطرافش را خراب کند. قتل عام کرنیج هر بار که ظاهر می شود به قیمت جان های بی شماری تمام می شود. سیمبیوت او، او را چنان خطرناک می کند که تقریباً غیرممکن است که مرد عنکبوتی او را به تنهایی شکست دهد. تنها لذت کارنیج در زندگی ،ذبح دیگران است. برخی از شرورها برای دنبال کردن اهداف خود می کشند اما قتل تنها هدف کارنیج است.

ممنون که با بینکو تا پایان معرفی خشن ترین دشمنان مرد عنکبوتی همراه بودید… لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

منبع: اسپایدی – امیرحسین طاهری

بیش تر بخوانید

10 حقیقت جالب از مادام وب که نمی دانستید

10 حقیقت جالب از مادام وب که نمی دانستید

اگر از علاقمندان به دنیای کمیک مرد عنکبوتی هستید با بینکو همراه باشید تا با …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x