میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)

میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)

اگر از علاقمندان به میگل اوهارا، مرد عنکبوتی 2099 دنیای مارول هستید پس با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی “میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)” بپردازیم.

(البته که میگل اوهارا میان کمیک دوستان ایرانی به عنوان مرد عنکبوتی میگل ، میگل اسپایدر من ، میگل اهارا ، میگل مرد عنکبوتی ، میگل اوهارو ، مرد عنکبوتی میگل اهرا و میگل اهرا نیز شناخته می شود.)

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

همانطور که پیش تر در مقاله معرفی مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – میگل اهارا (میگل اوهارا) گفتیم، مرد عنکبوتی 2099 یک قهرمان تخیلی است که در کتاب‌های کمیک و انیمیشن‌های مختلفی حضور داشته است. این شخصیت توسط پیتر دیوید و ریک لئوناردی در سال 1992 برای مجموعه کتاب‌های مصور مارول 2099 خلق شد. او تصویری از همنام خود مرد عنکبوتی است که توسط استن لی و استیو دیتکو خلق شده و هویت واقعی او میگل اوهارا است. او در سال 2099 در تلاش است تا توانایی‌های مرد عنکبوتی را در مردم بازسازی کند اما حادثه‌ای باعث می‌شود نیمی از DNA او با مرد عنکبوتی ترکیب شود و جهش یابد و دوباره مرد عنکبوتی در ظاهری دیگر متولد می‌شود.

میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)

زندگینامه میگل اوهارا (میگل اهارا)

میگل اوهارا یا میگل اهارا دارای توانایی هایی مشابه با مرد عنکبوتی اصلی است. او از تکنولوژی پیشرفته استفاده می کند و به عنوان یک مرد عنکبوتی آینده، دارای قدرت های فرا انسانی است.

میگل اوهارا در داستان های مرد عنکبوتی 2099 با مواجهه با تهدیدات و خطرات مختلف، به عنوان یک قهرمان عدالتخواه در آینده مبارزه می کند. او یک شخصیت پرطرفدار در دنیای کتاب‌های کمیک مرد عنکبوتی است و توانسته است جایگاه خود را در داستان های مرد عنکبوتی برجسته کند.

20 نسخه شیطانی مرد عنکبوتی! / وحشت و ترس از جنس اسپایدرمن

میگل اوهارا در کمیک اسپایدرمن 2099 در حدود 19 ساله است. او در منطقه نیویورک آمریکا به دنیا آمده است. هدف او در نقش مرد عنکبوتی آینده، مبارزه با تهدیدات و خطراتی است که به شهر و جامعه وی آسیب می‌رساند. در واقع میگل اوهارا (میگل اهارا) یک شخصیت مثبت است و به عنوان یک قهرمان عدالتخواه در داستان‌های مرد عنکبوتی 2099 شناخته می‌شود.

مشاهده  دانلود کمیک ددپول دنیای مارول را می کشد! (فارسی و کامل)

نظرسنجی کمیک بازها: طرفدار مارول هستید یا دی سی؟
1197 votes · 1197 answers

میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)

حضور میگل اوهارا در کمیک های اسپایدرمن – مرد عنکبوتی میگل

میگل اوهارا تنها در سری کمیک‌های مرد عنکبوتی 2099 حضور دارد. همچنین در تیتراژ پایانی انیمیشن “مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی”، به مدت چند ثانیه شاهد حضور مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ هستیم که در حال جابجایی بین بعدهای زمانی مختلف است و در اولین سفر خود در زمان، به دیدار مرد عنکبوتی (پیتر پارکر) می‌رود. که البته این حضور کوتاه در نهایت منجر به حضور پررنگ میگل اوهارا و مرد عنکبوتی 2099 و تقابل او با مایلز مورالز در انیمیشن مرد عنکبوتی: آن سوی دنیای عنکبوتی 2023 Spider-Man: Across the Spider-Verse می شود.

🕸️🔥 دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی: آن سوی دنیای عنکبوتی 2023 دوبله فارسی + زیرنویس (Spider-Man: Across the Spider-Verse)

بخشی از داستان میگل اوهارا در کمیک اسپایدرمن 2099

پیش از تبدیل شدن به مرد عنکبوتی 2099، شخصیت اصلی این فیلم یک ژنتیک‌شناس به نام میگل اوهارا (میگل اهارا) بود. او یک ژنتیک‌شناس ایرلندی-مکزیکی بود که در شرکت آلکمس (Alchemax) به عنوان رهبر بخش ژنتیک فعالیت می‌کرد. آلکمس به دنبال ایجاد فراانسان‌هایی بود که تنها به این شرکت وفادار باشند.

میگل به عنوان بخشی از تحقیقات خود روی دی‌ان‌ای مرد عنکبوتی اصلی مارول کار می‌کرد و سعی می‌کرد توانایی‌های او را به دیگر افراد منتقل کند. اما در نهایت، رئیسش به نام تایلر استون (Tyler Stone) او را تحت فشار قرار داد و مجبورش کرد تا با بازنویسی دی‌ان‌ای خود، به موجودی نیمه انسان و نیمه عنکبوت تبدیل شود.

میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)

شخصیت شناسی میگل اوهارا – مرد عنکبوتی میگل اهارا

اوهارا با شخصیت مرد عنکبوتی و به خصوص پیتر پارکر تفاوت‌های زیادی دارد. او بیشتر وقت خود را در انزوا سپری می‌کند و گاهی نیز نقش ضد قهرمان را بازی می‌کند. تنها دوست نزدیک او یک هوش مصنوعی به نام لایلا است. با تمام این تقاسیر، میگل اوهارا درون خود یک قلب قهرمان را نهفته است.

او به آرامی متوجه می‌شود که شرکت‌های دنیایش به انسان‌های عادی نیویورک ستم می‌کنند و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تبدیل به مرد عنکبوتی 2099 شود و به عنوان قهرمانی برای مردم در مقابل شرارت آلکمس و شرکت‌های مشابه قرار بگیرد. این دقیقا کاریست که یک قهرمان قادر به انجام آن می‌باشد.

10 شخصیت خبیث برتر در دنیای سال 2099 مارول

توانایی های میگل اوهارا یا اسپایدرمن 2099

به عنوان یک شخصیت عنکبوتی، مرد عنکبوتی 2099 از بیشتر توانایی‌های معمول این دسته‌ی شخصیت‌ها همچون نیرو، پایداری، رفلکس و بهبود فرا انسانی بهره می‌برد. با این حال، او ناهمگونی‌هایی با دیگر شخصیت‌های عنکبوتی دارد. یکی از تفاوت‌های مهم آن این است که مرد عنکبوتی 2099 از اسپایدر-سنس استفاده نمی‌کند.

مشاهده  معرفی شخصیت سنتری Sentry / آشنایی با سوپرمن دنیای مارول!

با این حال، برخی حواس میگل اوهارا (میگل اهارا) مانند بینایی بهبود یافته‌اند تا بتواند حتی در تاریکی نیز ببیند. با این حال، او تحمل روشنایی روز را ندارد و در لباس ویژه‌ی خود نوعی محافظ نور قرار داده است. یکی از توانایی‌های ویژه این مرد عنکبوتی در دهانش پنهان شده است. او از این دندان‌ها برای نوشیدن خون استفاده نمی‌کند، بلکه این نیش‌ها توانایی تولید زهر دارند.

اضافات بدنی این مرد عنکبوتی محدود به دندان‌های نیشش نیستند. او در دست و پاهای خود چنگال‌های ریز و تیزی دارد که با کمک آن‌ها می‌تواند به سطوح بچسبد. همچنین با ترکیب این چنگال‌های تیز با نیرویش، این توانایی را به دست می‌آورد تا در صورت نیاز به رقبایش آسیب جدی وارد کند یا اشیای مزاحم را بِبُرد.

میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)

حضور میگل اوهارا در سریال ها و بازی ها – مرد عنکبوتی 2099

میگل اوهارا یا میگل اهارا معروف به مرد عنکبوتی 2099 با این که حضورهایی را در خارج از دنیای کمیک تجربه کرده است، تعداد محدودی نقش پررنگ دارد. در مورد سریال‌ها، می‌توان به اپیزود چهار بخشی The Spider-Verse و سریال Ultimate Spider-Man اشاره کرد که نسخه‌ای از این اسپایدرمن را با تفاوت‌هایی در خود جای داده است.

در دنیای بازی‌های ویدیویی، اسپایدرمن 2099 به شکل اشاره ‌ای و کوتاه و همچنین به عنوان یک شخصیت قابل بازی استفاده شده است. اما پررنگ‌ترین نقش‌های او مربوط به بازی Spider-Man: Shattered Dimensions است که این مرد عنکبوتی یکی از چند اسپایدرمن اصلی قابل بازی است. همچنین او نقش مهمی در دنباله‌ی این بازی یعنی Spider-Man: Edge of Time را نیز دارد.

مشاهده  بررسی موشکافانه تریلر دوم "مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست"

ممنون که با مقاله “میگل اوهارا کیست؟ معرفی شخصیت مرد عنکبوتی میگل اوهارا (میگل اهارا)” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این کمیک حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

(گفتنی است که میگل اوهارا میان کمیک دوستان ایرانی به عنوان مرد عنکبوتی میگل ، میگل اسپایدر من ، میگل اهارا ، میگل مرد عنکبوتی ، میگل اوهارو ، مرد عنکبوتی میگل اهرا و میگل اهرا نیز شناخته می شود.)

درباره کمیک مرد عنکبوتی فارسی بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

10 دفعه که مرد عنکبوتی با دشمنانش متحد شد!

از لوکی تا ونوم! 10 دفعه که مرد عنکبوتی با دشمنانش متحد شد!

اگر از علاقمندان به کمیک مارول هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x