هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

اگر از علاقمندان به هالک، غول دیوانه دنیای کمیک های مارول هستید پس با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی “10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

شخصیت هالک (Hulk)، که بخشی از دکتر بروس بنر (Bruce Banner) است، از زمان اولین حضورش در دنیای کمیک های شرکت مارول در سال 1962، بارها و بارها ثابت کرد که یکی از قوی ترین قهرمانان در کل دنیای کمیک های مارول است. قدرت بدنی بی نقص هالک، باعث شده که وی تبدیل به یکی از قدرتمندترین شخصیت ها برای مبارزه با شرورها باشد اما با این حال، عدم توانایی بروس بنر در کنترل وی و عصبانیت های گاه و بی گاهش، باعث شده نیرویی خطرناک نیز باشد.

تقریباً هیچگاه دیده نشده که وی در مبارزه ای به شدت به چالش کشیده شده یا شکست بخورد. در اکثر مواقع، هالک فقط با استفاده از زور بازوهای فوق انسانی اش، مبارزه را به نفع خود خاتمه داده است. با این حال، در مبارزه با شخصیت هایی بسیار قدرتمندتر از خودش از قبیل زئوس (Zeus)، رهبر خدایان الیمپوس، شکست خورده است که این نیز خود قدرت زئوس را به اثبات می رساند.

نظرسنجی کمیک بازها: طرفدار مارول هستید یا دی سی؟
1208 votes · 1208 answers

همانطور که می دانید، هالک ذاتی سرکش دارد و گاهی اوقات، نمی تواند خود را کنترل کند. همین موضوع باعث شده ولی برخلاف بیشتر قهرمانان، به راحتی دست به کشتار بزند و تعدادی از دشمنانش، در اثر همین سرکشی های وی، کشته شوند. جالب است بدانید برخی از افرادی که هالک به قتل رسانده، خود قدرتی چشمگیر داشتند که این موضوع، باعث می شود مطمئن شویم که هالک، به طور قطع یکی از قدرتمندترین قهرمانان و حریفی سرسخت است.

در این مقاله، 10 نفر از قدرتمندترین شخصیت ها را انتخاب کرده ایم که توسط هالک کشته شده اند. این افراد، شامل قهرمانان و شرورهایی می شوند که بدترین خشم هالک را چشیده اند. قابل ذکر است که افراد این لیست هم از دنیای اصلی مارول و هم از مالتی ورس آن انتخاب شده اند.

10- هالک چندین گلادیاتور قدرتمند را در کمیک Planet Hulk کشت

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

با به اوج رسیدن آرک داستانی Planet Hulk، هیولای سبز و قدرتمند ما تقریباً به نوعی، به رهبر سیاره گلادیاتوری سکار (Sakaar) تبدیل شده بود. هالک اهدافی خیرخواهانه داشت اما مسیر رسیدنش به قدرت و برتری، مسیری آلوده به خون بود. البته این موضوع، برای سیاره سکار چیز عجیبی نبود. پادشاه این سیاره، افراد را مجبور به مبارزه با هم می کرد و فقط با کشتن طرف مقابل، می توانستید برنده شوید!

دانلود کمیک فارسی سیاره هالک “Planet Hulk” (کامل)

گروه ایلومیناتی (Illuminati) هالک را قانع کردند که وی تنها کسی است که می تواند ماهواره ای سرکش که در فضا ظاهر شده بود را از بین ببرد. بدین ترتیب، این گروه هالک را به نقطه ای دور دست از فضا فرستند. هالک که توسط این سفر و حرکت درون یک کرم چاله بسیار ضعیف شده بود، در سیاره سکار فرود آمد و درجا توسط رد کینگ (Red King)، پادشاه این سیاره، دستگیر شد.

این پادشاه شرور، بروس بنر را مجبور به مبارزه با موجوداتی بسیار قدرتمند و کشتن تک تکشان کرد و تمامی این کارها، فقط برای سرگرمی خودش بود! با این حال، هالک در تمامی این مبارزات پیروز میدان بوده و حتی نظر ساکنین این سیاره را نیز جلب کرد. شرکت کنندگان این مبارزات، افراد قدرتمندی بودند که متاسفانه هالک برای سرگرمی این پادشاه مجبور به کشتنشان شد. در نهایت، این سرگرمی مرگبار، به پایان رسید.

این مورد، تنها مورد در این مقاله است که هالک مجبور به کشتن دشمنانش شد. بنابراین، قتل هایی که در این کمیک انجام می دهد، به اندازه سایر موارد این مقاله، خونین و وحشیانه نیستند.

9- کشته شدن مرد آهنی توسط هالک در کمیک Marvel Zombies 2

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

سری کمیک های Marvel Zombies خط داستانی جالبی بودند که مسئله شیوع یک ویروس زامبی در دنیای مارول و تبدیل شدن قهرمانان آن به زامبی را به خوبی به تصویر کشید. با این حال، همه می دانند که این سری، به نوعی بهانه ای برای نویسندگان بود تا بتوانند داستانی پر از خشونت و خونریزی با حضور ابرقهرمان های محبوب و دوست داشتنی مارول خلق کنند!

دانلود کمیک فارسی زامبی های مارول “Marvel Zombies” (کامل)

در این سری، ما شاهد حضور هالک در وحشی ترین حالت خود هستیم؛ او دست به کشتن، قطع عضو و حتی خوردن شخصیت های متعددی می کند و صحنه ای دلخراش، ترسناک و پر از خشونت را به نمایش می گذارد! با توجه به ماهیت خشن و هیولایی هالک و این که بروس بنر به خوبی نمی تواند وی را کنترل کند، به وقوع پیوستن چنین اتفاقاتی بسیار دور از ذهن نبود.

یکی از شخصیت هایی که در این خط داستانی، توسط نسخه زامبی هالک به طرز وحشیانه و بی رحمانه ای کشته شد، کسی جز مرد آهنی محبوب و دوست داشتنی نبود! این نسخه از تونی استارک (Tony Stark) خود متاسفانه در طی مبارزه با یکی از اعضای گروه چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) آلوده و تبدیل به زامبی شد. پس از زامبی شدن، وی نیز به ارتش بزرگ زامبی ها پیوست و شروع به خوردن و از بین بردن قهرمانان مختلف کرد. این زامبی ها با کشتن گالاکتوس (Galactus)، توانستند قدرت فوق العاده وی را نیز به دست آورند!

پس از به دست آوردن قدرت گالاکتوس، این زامبی ها بسیار قدرتمندتر از پیش شدند. آنها حتی توانایی سفر در فضا را نیز به دست آوردند و این ویروس مرگبار را در سیاره های مختلف نیز پخش کردند! در این بین، مرد آهنی کم کم حالت انسانی خود را بازپس گرفته و به سمت بهتر شدن پیش می رفت. در طرف دیگر، هالک روز به روز وحشی تر و خطرناک تر شده و بیشتر تسلیم ویروس زامبی می شد. در نهایت، تونی استارک که تا حدودی عقل و انسانیت خود را به دست آورده بود، سعی در محافظت از تعدادی از بازماندگان در برابر هالک کرد که متاسفانه منجر به مرگش شد. هالک او را درون زره اش له کرده و مرد آهنی درجا کشته شد.

مشاهده  دانلود سریال What if فصل 1و2 (کامل + زیرنویس فارسی) چه می شود اگر...?!

8- واندرمن توسط هالک کشته شد! (کمیک The Last Avengers Story)

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

کمیک The Last Avengers Story نظرات ضد و نقیضی دریافت کرد. این اثر، روایت سریعی داشت و به خواننده اجازه خو گرفتن نمی داد. از طرف دیگر، عمق و تاثیر کافی نداشته و همین مسئله باعث شد که چندان برای خوانندگان تاثیرگذار و به یاد ماندنی نباشد. با این وجود، این کمیک نیز لحظاتی جالب دارد که یکی از آن ها، شامل هیولای سبز رنگ ما می شود!

وقتی کنگ فاتح (Kang The Conqueror) نقشه های اولتران (Ultron) در آینده را پیدا کرده و از آن برای کشتن تعداد زیادی از انتقام جویان (Avengers) استفاده می کند، این گروه ضربه سنگینی خورده و بسیار ضعیف تر از سابق می شود. در این بین، هنک پیم (Hank Pym) سعی می کند گروهی جدید تاسیس کند که آماده مبارزه با خطرات احتمالی باشند. اعضای این گروه جدید اکثرا شامل فرزندان قهرمانانی می شود که به دست کنگ کشته شده یا ناپدید شده اند.

در طول این رویداد، فلش بک هایی نیز به گذشته می بینیم که در طی یکی از آنان که قبل از نابودی انتقامجویان است، مشخص می شود پس از رویداد فاجعه بار Cataclysm در اولیمپوس، هالک تنها بازمانده است! این رویداد، به شدت بر روی هالک تاثیر گذاشت و باعث تغییراتی در رفتار او شد و وی را تبدیل به خطری برای متحدانش کرد. در نتیجه این تغییرات، هالک قهرمانی به نام تیگرا (Tigra) را به قتل رساند.

این کار باعث شد واندر من مجبور به حمله به هالک شود. واندر من و هالک، مبارزه سنگین و وحشیانه ای داشتند که در نهایت، هالک موفق شد پوسته واندر من را سوراخ کند. در اثر سوراخ شدن این پوسته، انرژی واندر من آزاد شده و باعث کشته شدن هردویشان شد. جالب است بدانید واندر من یکی از قوی ترین قهرمانان دنیای مارول است و قدرت او در حد افرادی چون ثور (Thor) و سنتری (Sentry) است؛ پس کشته شدن وی به دست هالک، نشان از قدرت فوق العاده این شخصیت و البته بی رحمی سیری ناپذیرش دارد.

7- هالک ابومینیشن را کشت! (در کمیک The Ultimates Vol. 2)

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

طرفداران مارول، نظرات مختلف و متضادی در مورد دنیای Ultimate که به نوعی ریبوتی در دنیای مارول بود دارند. در این دنیا، بسیاری از شخصیت ها بازطراحی شده و تغییراتی داشتند که آنان را متفاوت از دنیای اصلی می کرد. این ریبوت به طور قطع ایراداتی داشت و همه کمیک ها و داستان های آن نتوانستند نظر طرفداران را به خود جلب کنند. با این وجود، خشونت در لا به لای صفحات آن همیشه حضور زیاد داشته و گاهی اوقات نیز در سطحی بسیار بالا بود. برای مثال، هالک در دنیای Ultimate موجودی بی رحم و خشن بود که دائم، در مرز بین قهرمان و شرور حرکت می کرد و حتی دفعاتی، می توان گفت تبدیل به شروری ترسناک می شد!

هالک، کم کم علاقه به خوردن گوشت انسان (چه ابرقهرمان ها و چه حتی انسان های عادی) پیدا کرد و قدرتش نیز روز به روز بیشتر می شد. بدین ترتیب، دیگر یک قهرمان یا ضد قهرمان نبود، بلکه تبدیل به شروری تمام عیار و ترسناک و خطری بزرگ برای دنیای Ultimate شد. از شخصیت هایی که توسط هالک خورده و کشته شدند، می توان به هر کلایسر (Herr Kleiser)، همکاران خود هالک و ابومینیشن اشاره کرد.

اگر با ابومینیشن آشنا باشید، می دانید که در دنیای اصلی مارول، وی حریفی قدرتمند برای هالک است که قدرت و توانایی بدنی اش به نوعی نزدیک به هالک است. با این حال، ابامنیشن دنیای مارول Ultimate با دنیای اصلی از نظر قدرت متفاوت بود و حریفی بسیار ضعیف برای هالک محسوب می شد. ابومینیشن یا چنگ لم (Chang Lam)، دانشمندی چینی بود که سرم ابر سرباز را از بروس بنر دزدید و آن را به خود تزریق کرد تا قدرتی نزدیک و مشابه به هالک داشته باشد. با این حال، این سرم نیز نتوانست حریف قدرت بدنی خالص هالک شود و در نهایت، ابومینیشن توسط هالک کشته و خورده شد.

6- بای بیست (Bi-Beast)، آرماگدون (Armageddon) و فین فنگ فوم (Fin Fang Foom) در کمیک Incredible Hulks Vol. 1

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

در بسیاری از اقتباس های غیرکمیکی از شخصیت هالک، بتی راس (Betty Ross) به عنوان زنی عادی و بدون قدرت خاصی به تصویر کشیده می شود که عاشق بروس بنر بوده و به عنوان ارتباطی بین او و احساسات انسانی اش عمل کرده و نمی گذارد تبدیل به موجودی خونخوار و ترسناک شود. در ابتدا، در دنیای کمیک نیز بتی راس در همین حدود بود و چنین شخصیتی داشت اما در سال های اخیر، شخصیت وی دچار تغییراتی شده و شکل های قدرتمندتر و حتی هیولا مانندتری به خود گرفته است! یکی از شکل های ترسناک وی، شی هالک قرمز (Red She-Hulk) است که دفعاتی، با خود هالک نیز مبارزه کرده است.

یکی از مبارزات شی هالک قرمز با هالک، به حدی بزرگ و مخرب بود که باعث شد فقط با یک ضربه، سه نفر از قهرمانان قدرتمند مارول از بین رفته و کشته شوند! در طی رویدادهای کمیک Incredible Hulks Vol. 1، هالک و دکتر استرنج (Doctor Strange) و شی هالک قرمز در Dark Dimension با گروه بزرگی از Mindless Oneها مبارزه کردند.

دانلود انیمیشن سریالی Hulk and the agents of S.M.A.S.H زیرنویس فارسی

به دلیل وجود چنین قهرمان های ناپایداری، اوضاع و شرایط کم کم از کنترل خارج شد. در بین این مبارزه، هالک بتی را عصبانی کرده و این دو چنان به هم حمله ور می شوند که نیروی حاصل از ضربه شان، باعث نابودی کامل سیاره ای می شود که رویش در حال مبارزه هستند! این نابودی، باعث از بین رفتن افراد قدرتمندی چون بای بیست، آرماگدون و فین فنگ فوم شد که همگی افرادی بسیار ماهر بوده و حتی گفته می شد قدرت شان در سطح هالک است!

مشاهده  10 شخصیت که بعد از حضور در فیلم ها ، در کمیک ها هم تغییر کردند

در پایان این رویداد، مرگ این سه شخصیت اصلاح شده و با تغییراتی که داده شد، آنان زنده شدند. حتی با این وجود نیز، کمیک Incredible Hulks Vol. 1 مثالی کامل و وحشتناک از قدرت بی همتا و ترسناک هالک است.

5- سیلور سرفر (Silver Surfer) در کمیک Marvel Zombies

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

همانطور که طرفداران و علاقمندان کمیک های شرکت مارول می دانند، شخصیت سیلور سرفر یکی از قدرتمندترین شخصیت های این دنیا است که قدرتش فراتر از تصور بوده و در اکثر اوقات، حریف ها و حتی شرورهایی بسیار توانمند را به سادگی شکست داده است. پس کشته شدن و از بین رفتن وی در اوج بی رحمی و خشونت، ثابت می کند که دیگر هیچ رگه ای از امید باقی نمانده است. متاسفانه این اتفاق، در زمین 2149 که همان زمین زامبی های ابر قدرت مارول است، این اتفاق رخ می دهد.

سیلور سرفر پس از این که متوجه می شود گالاکتوس قصد حمله به زمین را دارد، وارد زمین می شود تا به قهرمانان معروف و دوست داشتنی ما، در مورد این شرور بسیار قدرتمند هشدار دهد. با این حال، زمینی که سیلور سرفر کشف می کند، آن چیزی نیست که انتظارش را داشت. ابر قهرمان های زامبی به سیلور سرفر حمله می کنند و او با توجه به قدرت بسیار زیادش، به راحتی از پس آنان بر می آید. با این وجود، وی توانایی های این زامبی ها را دست کم می گیرد و همین باعث می شود که اشتباهاتی کند.

هالک زامبی، به سمت سیلور سرفر رفته و به طرز دیوانه واری به وی حمله می کند. سیلور سرفر نیز با تیرهای Power Cosmic به وی حمله می کند. این حمله اثر زیادی بر روی هالک ندارد و باعث می شود هالک به وی نزدیک شده و در نهایت، سرش را از جا بکند و باعث کشته شدن سیلور سرفر شود! این مبارزه، به یکی از ترسناک ترین و شوکه کننده ترین لحظات کمیک های مارول شد زیرا همانطور که گفتیم، سیلور سرفر یکی از قوی ترین موجودات در دنیای مارول است که به راحتی از پس بسیاری از قهرمان ها و شرورها برآمده و حتی در چندین رویداد که باعث از بین رفتن جهان های مختلف شده است نیز جان سالم به در برده است!

4- کشته شدن تانوس توسط هالک – در کمیک Marvel Zombies 2

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

نسخه ای از تانوس که در دنیای سینمایی مارول به نمایش در آمد، حریفی قدرتمند و ترسناک بود اما با این حال، نسخه کمیکی آن در سطح دیگری بوده و بسیار قدرتمندتر است! تانوس در کمیک ها، قدرت بدنی بسیار زیادی دارد که تقریباً هیچ موجودی در دنیای مارول در سطح او نیست و علاوه بر آن، توانایی استفاده و دستکاری در انرژی های مختلف، توانایی تله پاتی و توانایی حرکت اجسام از راه دور را نیز دارد! این تانوس، می تواند پا به پای شخصیت های قدرتمندی چون اودین (Odin) و گالاکتوس ایستاده و حتی با شلیک های انرژی اش، این افراد را نیز از پای در آورد.

در نسخه دوم کمیک Marvel Zombies، این تانوس قدرتمند، به راحتی توسط هالک کشته و از پای در می آید و صحنه ای بسیار شوکه کننده و تاثیرگذار را پدید می آورد! هالک، همراه با مرد عنکبوتی (Spider-Man)، لوک کیج (Luke Cage) و مرد آهنی، گالاکتوس را از پای در آورده و قدرتش را تصاحب می کنند. پس از آن، با استفاده از قدرت گالاکتوس، به فضا می روند تا موجودات بیشتری را پیدا کرده و به عنوان غذا استفاده کنند! در طول حمله زامبی ها به سیاره های مختلف، آنان موفق می شوند شخصیت هایی چون تانوس، فایرلورد (Firelord) و گلادیاتور (Gladiator) را نیز به زامبی تبدیل کنند و وحشتی از جنس زامبی در کل کهکشان دنیای مارول برقرار سازند!

تانوس زامبی شده، با رفتار دیوانه وار و پرخوری هالک مشکل پیدا کرده و این دو، سر این موضوع، وارد بحث و جدل می شوند. هالک که از این اتهام راضی نیست، عصبانی می شود و علی رغم تلاش مرد آهنی برای آرام کردنش، هالک کنترلش را از دست داده و با دست هایش، سر تانوس را له می کند! این صحنه، رویدادی غیر منتظره و ترسناک است که کمتر کسی انتظارش را داشت و در کنار آن، همگام با خشونت فوق العاده ای است که در این سری کمیک یافت می شود.

3- آنسلات (Onslaught) در کمیک Onslaught: Marvel Universe

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

به طور قطع، شخصیت آنسلات یکی از عجیب ترین افراد در این لیست است. این شخصیت، از ترکیب دو جهش یافته بسیار قدرتمند دنیای مارول، یعنی پروفسور چارلز اگزیویر (Professor Charles Xavier) و مگنیتو (Magneto) به وجود آمده است. با توجه به منشا وی، قطعاً می توانید حدس بزنید که قدرتش در حدی فراتر از تصور بوده و چندین بار در دنیای کمیک، ثابت شده که توانایی از بین بردن انتقامجویان و ایکس من (X-Men) را به طور همزمان دارد!

یکی از حملات بی رحمانه روانی از طرف پروفسور اگزیویر به مگنیتو، دلیل به وجود آمدن آنسلات بود. این شخصیت، بدترین ویژگی های این دو جهش یافته قدرتمند را به ارث برده و تبدیل به موجودی مستقل با قدرت های روانی شد. پس از به وجود آمدنش، آنسلات کنترل بدن پروفسور اگزیویر را در دست گرفت و آشوبی بزرگ در دنیای جهش یافته ها برپا کرد. وی به افرادی چون جاگرنات (Juggernaut) و نیت گری (Nate Grey) حمله کرده و در نهایت کنترل ارتشی از سنتینل ها (Sentinels) را در دست گرفت و به آنان دستور نابودی کل انسانیت را داد!

این تهدید بزرگ، باعث شد گروه ایکس من با انتقامجویان و چهار شگفت انگیز متحد شوند تا آنسلات و سنتینل هایش را متوقف کرده و پروفسور اگزیویر را نجات دهند. با تلاش های این سه تیم قدرتمند، آنسلات از اگزیویر جدا شد و این کار، نه تنها باعث تضعیف آنسلات نشد بلکه تسلط کمی که اگزیویر بر روی ذهنش داشت را نیز از بین برده و او را قویتر از پیش نمود.

مشاهده  ترتیب دیدن سریال The Walking Dead / مردگان متحرک را با چه ترتیبی ببینیم؟

در نهایت، هالک وارد میدان شد. جین گری (Jean Grey) با استفاده از توانایی اش، قدرت های هالک را بهبود داده و افزایش داد. سپس هالک، در طی مبارزه ای مستقیم با آنسلات، توانست زره او را شکافته و به تور و چندین قهرمان دیگر اجازه داد تا بدن وی را از بین ببرند.

2- هالک گالاکتوس را کشت (کمیک Marvel Zombies Dead Days)

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

همانطور که در موارد قبلی نیز اشاره شد، هالک با کشتن و خوردن سیلور سرفر، قدرت های عظیم فضایی به دست آورد که برتری زیادی هم به خودش و هم به دیگر زامبی ها داد. علاوه بر وی، زامبی ها حریفی دیگر نیز داشتند که اگر در مقابل وی نیز پیروز می شدند، قدرتی عظیم و متوقف نشدنی به دست می آوردند. این حریف، کسی جز گالاکتوس نبود. با رسیدن گالاکتوس به زمین، مشخص می شود که هشدار سیلور سرفر واقعی بوده و گالاکتوس قصد از بین بردن زمین را دارد! متاسفانه، گالاکتوس هم مانند سیلور سرفر با دیدن دشمنانی که در زمین انتظارش را می کشیدند، بسیار غافلگیر شد.

در ابتدا، قهرمانان زامبی شده نتوانستند به خوبی در مقابل حملات گالاکتوس دوام بیاورند و چندین بار شکست خوردند. با این حال، در نهایت به هم پیوسته و سلاحی ساختند که توانایی ضعیف ساختن دفاع گالاکتوس را داشت. پس از حمله به گالاکتوس با سلاح مذکور، این موجود ابر قدرت دنیای مارول، بسیار ضعیف شد و تبدیل به هدفی برای زامبی های گرسنه گشت! قهرمانان زامبی شده دنیای مارول به گالاکتوس حمله کرده و شروع به خوردنش کردند.

هر کدام از آنان، با خوردن گالاکتوس، قدرتی دیوانه وار به دست آوردند. این لحظه، به خوبی نشان داد که زامبی ها سیری ناپذیر بوده و توانایی تسلط بر هر خطری را دارند. علاوه بر آن، متوجه شدیم که علی رغم شرایطشان، همچنان از هوش خوبی برخوردار بوده و توانایی چیره شدن بر حریف های مختلف را دارند. علاوه بر این، شاهد صحنه خورده شدن گالاکتوس توسط هالک نیز بودیم که به طور قطع، چنین اتفاقی هرگز در خط داستانی اصلی مارول رخ نمی دهد.

1- هالک کل دنیا را نابود کرد! در کمیک Immortal Hulk No. 25

هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند

اگر شما جای هالک بودید و نوابغ زره پوش، ابر انسان ها و حتی موجودات فضایی قدرتمند را از بین می بردید، پس از این پیروزی ها، چکار می کردید؟ قطعا عده زیادی می گویند استراحت کرده و دست از این همه خشونت می کشند. با این حال، این مسیری نیست که هالک قصد طی کردنش را دارد. در شماره 25 از کمیک Immortal Hulk به خوبی می توانیم این موضوع را مشاهده کنیم. این کمیک، به نحوی وسیله ای برای هالک بود که قدرت بی کرانش را به نمایش گذاشته و کل دنیا را از بین ببرد!

شخصیت هالک نامیرا (Immortal Hulk) یکی از نسخه های هالک است که در ماه ژوئن سال 2018 شاهد اولین حضورش در دنیای کمیک بودیم. این شخصیت، همان بروس بنر یا هالک عادی بوده که بارهای بار کشته شده و از مرگ بازگشته است. این نسخه از هالک، به نوعی نقش One Below All (همان شیطان در دنیای کمیک های مارول) را دارد و به عنوان ابزاری برای از بین بردن مالتی ورس از او استفاده می شود.

این نسخه شیطانی و بسیار شرور از هالک، توانست بروس بنر را به طور کامل تصاحب کرده و سپس شخصیت هایی چون فرانکلین ریچادرز (Franklin Richards) و گالاکتوس را به قتل برساند و در طی 10 میلیارد سال، دست به تخریب هر آنچه در دنیا وجود داشت، کرد. این موجود، حتی ایترنیتی (Eternity) که به نوعی تجسم کل دنیای مارول در کمیک ها است را نیز کشته و از بین برد!

طراحی این سری کمیک توسط ژرمن گارسیا (German Garcia) و کریس او هالوران (Chris O’Halloran) صورت گرفته و به لطف مهارت مثال زدنی شان، می توانیم شاهد تصاویر فوق العاده ای باشیم که با ماهیت پوچ گرایی و سورئالیستی این کمیک خوانایی داشته و لحظاتی ناب از وحشت را پدید آورده است.

ممنون که با مقاله “هالک دیوانه! 10 نفر از قوی ترین شخصیت هایی که توسط هالک کشته شده اند” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره کمیک مارول فارسی بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

داغ 🔥 ویدئو تریلر فیلم مادام وب Madame Web منتشر شد! (زیرنویس فارسی) / مهمانی عنکبوتی ها

تریلر فیلم مادام وب “Madame Web” زیرنویس فارسی + ویدئو

اگر از علاقمندان به دنیای کمیک های مارول هستید پس با بینکو همراه باشید تا با هم به …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x