نخستین نگاه به فصل دوم Squid Game + ویدئو

نخستین نگاه به فصل دوم اسکویید گیم Squid Game + ویدئو

اگر از علاقمندان به فصل دوم سریال اسکویید گیم هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” نخستین نگاه به فصل دوم Squid Game + ویدئو ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

آشنایی با فصل دوم سریال Squid Game

با توجه به ویدیوی تبلیغاتی تازه منتشر شده توسط شرکت نتفلیکس از فصل دوم سریال Squid Game ، طرفداران اسکویید گیم فصل 2 و سریال محبوب “Squid Game” (بازی مرکب) می‌توانند یک نگاهی به تیزر کوتاهی از فصل دوم سریال اسکویید گیم بیندازند.

“Squid Game” یکی از محصولات برجسته تاریخ شرکت نتفلیکس است و به کارگردانی هوانگ دونگ هیوک در سال ۲۰۲۱ به روی آنتن رفت. این سریال در دوران بحران کووید-۱۹ توانست با استفاده از شرایط فعلی، رکوردهای قابل توجهی را به دست آورده و توجه عمومی بسیاری را به خود جلب کند. طرفداران این سریال بیش از دو سال منتظر ادامه داستان و فصل دوم سریال Squid Game بوده‌اند. حال اما نتفلیکس خبری خوش برای طرفداران سریال بازی مرکب فصل دوم منتشر کرده است.

نخستین نگاه به فصل دوم اسکویید گیم Squid Game + ویدئو

هر سال، شرکت استریمینگ نتفلیکس ویدیوهایی از فیلم‌ها و سریال‌های آینده خود را منتشر می‌کند. در این روال، ویدیویی برای پروژه‌هایی که در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد، منتشر کرده است. در این ویدیو، تیزری کوتاه از فصل دوم سریال Squid Game که با بازی لی جونگ جه ارائه شده است، نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید فصل دوم سریال Squid Game را در ادامه مشاهده کنید.

تصاویر اسکویید گیم فصل 2

علاوه بر این تیزر اسکویید گیم فصل 2، چند تصویر از فصل دوم سریال Squid Game نیز منتشر شده است. یکی از تصاویر حاضر سریال بازی مرکب فصل دوم به نمایش شخصیت جدیدی می‌پردازد که توسط پارک گیو-یونگ ایفای نقش می‌شود، و در تصویر دیگر اسکویید گیم فصل 2 ، ما شاهد روبرو شدن دوباره شخصیت‌های سونگ گی-هون و بازاریاب مرموز هستیم.

مشاهده  دانلود ویدئو پایان جدید اتک آن تایتان ساخته طرفداران + مانگا فارسی

هوانگ دونگ هیوک، خالق این سریال مهیج و فصل دوم سریال Squid Game ، پیش از این اعلام کرده بود که اسکویید گیم فصل 2 را به منظور روایت یک داستان منحصربه‌فرد و غیرقابل پیش‌بینی، نه برای پاسخ به واکنش‌های مردم، تولید خواهد کرد. او قصد دارد تا در سریال بازی مرکب فصل دوم ماجراجویی جدیدی از قهرمان داستان، سونگ گی-هون، را به تصویر کشیده و اسکویید گیم فصل 2 را به تماشاگران ارائه دهد.

اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال اسکویید گیم Squid Game :

تریلر سریال بازی مرکب فصل دوم

شرکت نتفلیکس هر ساله ویدیوهایی از آثار سینمایی و تلویزیونی آینده خود را منتشر می‌کند و در سال ۲۰۲۴ میلادی نیز این روال ادامه دارد. اخیراً ویدیویی از اسکویید گیم فصل 2 منتشر شده است که در آن تیزری کوتاه از فصل دوم سریال “Squid Game” به نمایش گذاشته شده است. این تیزر اسکویید گیم فصل 2 شامل برخی از صحنه‌های فصل دوم است و بازیگر اصلی سریال، لی جونگ جه، نیز در آن حضور دارد. می‌توانید این تیزر سریال بازی مرکب فصل دوم را در ادامه مشاهده کنید.

تیزر سریال بازی مرکب فصل دوم را مشاهده می کنید.

تاریخ انتشار فصل دوم اسکویید گیم

تاکنون، هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار اسکویید گیم فصل 2 اعلام نشده است. اما مشخص است که سریال بازی مرکب فصل دوم در سال 2024 منتشر خواهد شد.

ممنون که با مقاله ” نخستین نگاه به فصل دوم اسکویید گیم Squid Game + ویدئو ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب اسکویید گیم فصل 2 و سریال بازی مرکب فصل دوم حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

مشاهده  فوری: تریلر ددپول 3 با حضور ولورین منتشر شد! + ویدئو

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x