فیلم مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار + ویدئو

فیلم مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار + ویدئو

اگر از علاقمندان به کمیک های دی سی و کشته شدن لیگ عدالت هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” فیلم مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار + ویدئو ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

مرگ همه اعضای لیگ عدالت و کشته شدن لیگ عدالت (مرگ لیگ عدالت) در بازی جوخه خودکشی لو رفت!

مرگ لیگ عدالت در بازی جوخه انتحاری: لیگ عدالت را بکش

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی ابرقهرمانی است که توسط استودیوی بازی‌سازی راکستدی ساخته شده است. در این بازی، شخصیت‌های شرور دنیای DC را می‌توانید کنترل کنید. داستان بازی بعد از ۵ سال از اتفاقات بازی Batman: Arkham Knight رخ می‌دهد. در این داستان، شروری به نام برینیاک به شهر متروپلیس حمله کرده و کنترل شهر و اعضای جاستیس لیگ را در اختیار دارد و شاهد فیلم مرگ جاستیس لیگ و کشته شدن لیگ عدالت، مرگ بتمن در بازی جوخه انتحاری ، مرگ واندر وومن ، مرگ فانوس سبز ، مرگ سوپرمن هستیم.

شرورهای Suicide Squad مجبور می‌شوند تلاش کنند تا برینیاک را متوقف کنند و حتی کشته شدن لیگ عدالت که شامل بتمن، فلش، سوپرمن، واندروومن، گرین لنترن هستند را رقم بزنند. این بازی تمرکز خود را بر تفاوت‌های شخصیت‌های شرور با ابرقهرمان‌ها قرار داده است و آن‌ها باید برای شکست برینیاک فیلم مرگ جاستیس لیگ را به سرانجم برسانند.

فیلم مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار + ویدئو

فیلم مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار یکی از فیلم‌های پر سر و صدای اخیر است که از بازی ویدئویی Suicide Squad منتشر شده است. این فیلم مرگ جاستیس لیگ صدای بسیاری از طرفداران را درآورده و باعث هجمه بسیار زیاد هواداران علیه این اثر شده است.

مشاهده  رتبه بندی 8 شخصیت با بیش ترین سن در دنیای دی سی

ویدئوی فیلم مرگ جاستیس لیگ را در ادامه ببینید و شما هم نظر خود را برای ما درباره کشته شدن لیگ عدالت در پایین بنویسید.

1
نظر شما راجع کشته شدن لیگ عدالت به دست جوخه انتحار و مرگ بتمن در بازی جوخه انتحاری چیست؟x

مرگ جاستیس لیگ در بازی جوخه انتحار

طبق اطلاعات لو رفته از این بازی مرگ لیگ عدالت، هارلی کویین بتمن را که تحت کنترل برینیاک درآمده از فاصله ی نزدیک با تیر می زند و می کشد! و این بخشی از فیلم مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار است.

این‌مساله کشته شدن لیگ عدالت هواداران را بسیار خشمگین کرده است زیرا این آخرین باری بود که مرحوم کوین کانروی به جای بتمن حرف زد و از آنجاییکه بازی در دنیای بازی های آرکهام جریان دارد هواداران اصلا دوست نداشتند سرنوشت بتمن و کوین کانروی اینطور رقم بخورد و شاهد کشته شدن لیگ عدالت آن هم به این نحو باشیم.

در اینجا می‌توانید ویدئوی فیلم “مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار و مرگ بتمن در بازی جوخه انتحاری ” را ببینید:

مرگ بتمن در بازی جوخه انتحاری

داستان فیلم کشته شدن لیگ عدالت پس از وقوع اتفاقات بازی Batman: Arkham Knight رخ می‌دهد. شروری به نام برینیاک کنترل شهر متروپلیس و اعضای جاستیس لیگ را در اختیار دارد. به منظور متوقف کردن برینیاک و نجات جاستیس لیگ، دولت تصمیم می‌گیرد جوخه انتحار را برای ماموریتی خطرناک فرستاده و آن‌ها را به جنگ با جاستیس لیگ و در نهایت مرگ لیگ عدالت بکشاند.

فیلم مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار + ویدئو

کشته شدن لیگ عدالت به دست جوخه انتحار

در فیلم “مرگ جاستیس لیگ به دست جوخه انتحار”، شخصیت‌های شروری مانند هارلی کوین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و شخصیت‌های دیگر از جوخه انتحار بازگشته و برای نجات شهر و دنیا تلاش می‌کنند که در نهایت منجر به کشته شدن لیگ عدالت و مرگ لیگ عدالت می شود. این فیلم مرگ لیگ عدالت با تمرکز بر روی تفاوت‌های شخصیتی بین اعضای جوخه انتحار و جاستیس لیگ، بازی‌های روانی و نبردهای هیجان‌انگیزی را به تصویر می‌کشد؛ اما مرگ لیگ عدالت صدای بسیاری از طرفداران را در آورده است.

مشاهده  فوووری! تریلر دوم مرد عنکبوتی منتشر شد!!!

ممنون که با مقاله ” مرگ جاستیس لیگ در بازی جوخه انتحار ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب کشته شدن لیگ عدالت به دست جوخه انتحار حتما در پایین همین صفحه مرگ لیگ عدالت برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

فرزندان ناخلف بتمن! معرفی و بررسی سرنوشت همه رابین ‎های بتمن

اگر از علاقمندان به کمیک دی سی و رابین هستید با بینکو همراه باشید تا …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Batman
Batman
2 ماه قبل

اگه به دنیای ارکام مریوط نبود بازم یه کم قابل قبول بود مثلا تو السوردلد اتفاق افتاده ولی با این کارشون زدن سه گلنه بتمنم نابود کردن

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x