۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

اگر از علاقمندان به گاد آف وار، خدای جنگ هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” ۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

کریتوس علیه مارول و دی سی

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

کریتوس قاتل خدایان است و طرفداران اغلب از خود می‌پرسند که او چگونه با خدایان دنیای دی سی و مارول روبرو خواهد شد. با بینکو همراه باشید تا به معرفی خدایانی که کریتوس می‌تواند از سد آن‌ها عبور کند بپردازیم.

در طول ۳۰ سال گذشته، صدها شخصیت بازی در بین عوام محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این نام‌های برتر عبارتند از سوپرماریو (Super Mario)، لینک (Link)، مگامن (Mega Man)، پک من (Pac-Man)، سونیک (Sonic)، پیکاچو (Pikachu)، مسترچیف (Master Chief)، دومگای (Doomguy)، کاپیتان پرایس (Captain Price)، سم فیشر (Sam Fisher) و غیره. با این حال، هیچ‌کدام به اندازه خدای یونانی جنگ، کریتوس، نمادین و مرگبار نبوده‌اند.

روح اسپارتا (The Ghost of Sparta) اولین بار در بازی انحصاری سونی، خدای جنگ (God of War)، در سال ۲۰۰۵ ظاهر شد. از آن زمان، او تبدیل به نمادهای اصلی پلی استیشن و دلیلی برای بحث در بین گیمرها شده است.

کریتوس قوی و واقعا غیرقابل کشتن است. او یک ماشین خدا کش بوده و هنوز هم کسی را در حد و اندازه خود حتی در بازی‌های جدیدتر، ملاقات نکرده است. از این رو، طرفداران همیشه تعجب می‌کنند که آیا او می‌تواند خدایان سرزمین‌های دیگر، مانند مارول و دی سی را شکست دهد یا خیر.

۹ – سان وکانگ (Sun Wukong)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

سان وکانگ که معمولاً به عنوان پادشاه میمون شناخته می‌شود، یک شخصیت مارول است که اولین بار در کمیک مرد آهنی ۲ (Iron Man 2.0) در سال ۲۰۱۱ ظاهر شد. این شخصیت محبوب وقتی با روح پادشاه میمون واقعی روبرو می شود این اجازه را پیدا می‌کند تا از عصای جادویی او Ruyi Jingu Bang و ارتشش استفاده کند.

اگر سان وکانگ و کریتوس با یکدیگر بجنگند، مطمئناً برای یک نبرد حماسی آماده هستند. از آن‌جایی که هر دو شخصیت دارای سلاح‌های بسیار مشهور و مهارت‌های مبارزه تن به تن عالی هستند، مبارزه آن‌ها بسیار شبیه به مبارزه با بالدور (Baldur) خواهد بود. با این حال، بسیار بعید است که پادشاه میمون بتواند خدای جنگ را شکست دهد.

مشاهده  دانلود فیلم مارول ها : The Marvels 2023 با زیرنویس فارسی (در کیفیت های مختلف)

۸ – کریتوس علیه دارکساید (Darkseid)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

در سمت دنیای دی‌سی، دارکساید وجود دارد که به عنوان خدای تاریکی یا خود تاریکی نیز شناخته می‌شود. او حاکم آپوکولیپس (Apokolips) است، شهری به وسعت یک سیاره که پر از چاله‌های آتش است. دارکساید به دلیل نقشش به عنوان یکی از شرورهای اصلی در برابر اعضای لیگ عدالت محبوبیت بیشتری دارد.

به طور کلی، این خدای بزرگ سبز-آبی ستم‌گر، شخصیتی شکست ناپذیر است که چندین بار ابرقهرمانان دی سی را نابود کرده؛ با این حال قدرت و نیروی بسیار زیاد او احتمالاً در برابر قاتل زئوس (Zeus)، یعنی کریتوس (Kratos)، کارساز نخواهد بود.

۷ – کریتوس علیه هل (Hel)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

هل که بیشتر با نام هلا شناخته می‌شود، دختر لوکی (Loki) است. با این حال، در دنیای سینمایی مارول، او اولین فرزند اودین (Odin) و خواهر ثور (Thor) و برادرانش است. ملکه مرگ برای اولین بار شش دهه پیش در دهه ۱۹۶۰ در کمیک The Mighty Thor Journey into Mystery ظاهر شد.

هل از هر نظر رقیب شایسته‌ای برای کریتوس است. او بی‌رحم و دارای قدرت مافوق بشری، سرعت غیرقابل لمس، بنیه‌ای سرسخت، و قدرت شفابخشی است. با این حال، او تجربه کشتن همه خدایان را ندارد. از این رو، روح اسپارتا قطعاً در برابر او پیروز خواهد شد.

۶ – های‌فادر (Highfather)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

ایزایا (Izaya)، که به عنوان های‌فادر نیز شناخته می‌شود، یک جنگجو است که به فرمانروایی نیو جنسیس (New Genesis)، خانه خدایان جدید (New Gods) تبدیل شده است. از این رو او از نظر فنی خدای خدایان در حماسه خدایان جدید کمیک‌های دی سی است. به طور توصیفی، های‌فادر یک مرد بزرگ، با قد ۶ فوت و ۴ اینچ و وزن بیش از ۱۰۰ کیلوگرم است.

با این حال، هایلندر (Highlander) با وجود جثه‌اش، فردی خیرخواه و مهربان است که نقطه ضعف او نیز هست. اگر کریتوس و ایزایا با هم به میدان بروند، برای پیرمرد عاقبت خوبی نخواهد داشت، حتی اگر در سیاره مادری او باشد.

۵ – آماتسو-میکابوشی (Amatsu-Mikaboshi)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

از طرف مارول، آماتسو-میکابوشی خدای واقعی شر و ارباب هرج و مرج است. این شخصیت برای اولین‌بار در کمیک Marvel’s Ares در سال ۲۰۰۶ ظاهر شد و از آن زمان به دلیل این‌که یک موجود بسیار کهن است بسیار محبوب شده است. مانند دیگر خدایان این لیست، آماتسو-میکابوشی دارای توانایی‌هایی مانند قدرت مافوق بشری، دوام، استقامت و غیره است.

مشاهده  دلخراش و شوکه کننده! 10 مرگ غیر قابل پیش بینی در دنیای کمیک

علاوه بر این، او از جادوی تاریک ژاپنی آگاهی دارد که برعلیه خدایان یونانی مؤثر است. با این حال، کریتوس دیگر یک خدای یونانی محسوب نمی‌شود و احتمالاً قدرت‌های آماتسو-میکابوشی را شکست خواهد داد. نبرد آن‌ها تماشایی خواهد بود.

۴ – مورفیوس (Morpheus)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

مورفیوس یکی از خدایان کمیک‌های دی سی است که بیشتر با نام دیگرش، رویا (Dream)، شناخته می‌شود. او اولین بار در سال ۱۹۸۹ در سندمن (Sandman) جلد ۲ ظاهر شد و به عنوان ارباب رویاها و واقعیت شناخته شد، با قدرت‌هایی مانند سفر ابعادی، احضار رویا، پیش‌بینی خیال و غیره.

نبرد مورفیوس علیه کریتوس احتمالاً یک نبرد قدرت نخواهد بود. در عوض، مانند سکانس رویایی پایانی خدای جنگ ۳ رخ می‌دهد، جایی که کریتوس بر همه شانس‌ها غلبه می‌کند و شیاطین درونی خود را شکست می‌دهد.

۳ – باست (Bast)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

باست یکی از خدایان مارول است که با نام‌های زیادی مانند خدای گربه (Cat God)، خدای پلنگ (Panther God)، بلعنده (Devouring One)، باستر (Baster) و … نیز شناخته می‌شود. باست یک شخصیت از کمیک‌های چهار شگفت‌انگیز است که اولین بار در سال ۱۹۹۶ به عنوان یک توتم یا روح محافظ ظاهر شد. با این حال از آن زمان در مکان‌های دیگری مانند عصر هیبوری (Hyborian)، واکاندا (Wakanda)، جنگ جهانی دوم و عصر مدرن ظاهر شده است.

باست یک خدای بسیار قدرتمند با فیزیولوژی ۹ نفری (گروهی نه نفره از خدایان باستان مصر که سازنده جهان‌اند)، جاودانگی، دورنوردی و غیره است. با این حال، کریتوس دشمنان قدرتمندتری را با قدرت‌ها و مجموعه مهارت‌های مشابه نیز شکست داده است. با این حال، جنگ باست در برابر روح اسپارتا یک مبارزه بی‌نظیر خواهد بود.

۲ – کریتوس علیه واندروومن (Wonder Woman)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

زن شگفت انگیز با نام مستعار دایانا پرینس (Diana Prince)، یک جنگجوی شایسته و یکی از قوی‌ترین خدایان قهرمان در دی سی است. او دختر زئوس و ملکه آمازون‌ها است و دارای قدرت‌هایی مانند قدرت مافوق بشری، استقامت، پرواز، سرعت، شفای سریع و بینایی پیشرفته است.

جنگ زن شگفت انگیز در مقابل کریتوس جنگ بزرگی خواهد بود، زیرا هر دو شخصیت فرزندان زئوس هستند. هر دوی آن‌ها خدایان را شکست داده‌اند و مطمئناً در بیشتر نبردها در زندگی خود پیروز شده‌اند. با این حال، کریتوس به دلیل سلاح‌های تهاجمی موجود در زرادخانه خود، احتمالاً در مبارزه با دایانا پیروز خواهد شد.

مشاهده  برترین شرورهای زن در کمیک های مارول

۱ – کریتوس والای همگان (One Above All)

۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد

والای همگان خدای نهایی دنیای چندگانه مارول است که او را به همان اندازه بی‌رقیب می‌کند. او اولین بار در سال ۲۰۰۴ در کمیک چهار شگفت‌انگیز ظاهر شد و از آن زمان به نماد نهایی قدرت مبهم تبدیل شده است. در طول سال‌ها، او به‌عنوان قادر مطلق دنیای مارول شناخته شده.

متأسفانه، والای همگان دارای نقاط ضعفی است که او را در برابر دشمنانش آسیب پذیر می‌کند. او حتی توسط ثانوس (Thanos) مورد ضرب و شتم قرار گرفته، زیرا وجود او به او اجازه نمی‌دهد چیزی را آزار دهد یا بکشد. از این رو، از بین بردن او برای کریتوس راحت است و نمی‌تواند با خشم و تخریب او برابری کند.

منبع: کافه کمیک

آخرین مقالات کمیک بوکی را در بینکو بخوانید.

ممنون که با مقاله ” ۹ خدای مارول و دی سی که کریتوس می‌تواند آن‌ها را شکست دهد ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

دلخراش و شوکه کننده! 10 مرگ غیر قابل پیش بینی در دنیای کمیک

دلخراش و شوکه کننده! 10 مرگ غیر قابل پیش بینی در دنیای کمیک

کسی که ماه ها کنار یکدیگر وقت گذرانده اید، سختی ها و خوشی ها… روزهای …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x