فوری: تریلر ددپول 3 با حضور ولورین منتشر شد! + ویدئو

فوری: تریلر ددپول 3 با حضور ولورین منتشر شد! + ویدئو

اگر از علاقمندان به کمیک های مارول و تریلر فیلم ددپول 3 هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” فوری: تریلر ددپول 3 با حضور ولورین منتشر شد! + ویدئو ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

تریلر ددپول 3 منتشر شد!

داغ: دقایقی پیش در مراسم سوپربول، تریلر ددپول 3 منتشر شد تا همه طرفداران را به شوق و اشتیاق وادار کند. نخستین تریلر فیلم ددپول 3 ، نشان می دهد که باید شاهد یک درگیری مولتی ورسی در دنیای مارول باشیم. با مشاهده تریلر ددپول و ولورین مشخص شد که نام رسمی این فیلم (فعلا) Deadpool & Wolverine خواهد بود.

ددپول 3 کی میاد ؟ / تاریخ دقیق نبرد ددپول و ولورین!

بررسی تریلر فیلم ددپول 3 با جزئیات

تریلر فیلم ددپول 3 در مراسم سوپربول منتشر شد تا طرفداران را به شوق و اشتیاق فرو ببرد. در این تریلر ددپول 3 ، ما شاهد یک درگیری مولتی ورسی در دنیای مارول خواهیم بود.

تاریخ اکران فیلم ددپول 3 قطعی شده است. فیلم در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۲۴، معادل ۵ مرداد ۱۴۰۳، به روی پرده سینماها خواهد رفت. با توجه به موفقیت دو فیلم قبلی در باکس آفیس، احتمالاً “ددپول 3” هم در سینماها اکران خواهد شد و تقریباً یک ماه و نیم بعد از آن در سرویس‌های استریم موجود خواهد شد. چیزی که تریلر ددپول 3 هم نوید آن را می دهد.

در تریلر فیلم ددپول 3، حضور ولورین (با بازی هیو جکمن) قابل مشاهده است و او با ددپول همراهی و مجادله خواهد کرد. این امر می‌تواند به فیلم اول X-Men اشاره کند که در آن ددپول و ولورین با هم روبرو شدند. تریلر ددپول 3 اولین فیلمی است که به عنوان بخشی از دنیای سینمایی مارول ساخته شده است و ارتباطی با سایر شخصیت‌های محبوب این دنیا خواهد داشت. این تریلر فیلم ددپول 3 از جمله مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ است. پس با تریلر ددپول و ولورین Deadpool & Wolverine همراه بینکو باشید.

مشاهده  ویدئو تریلر GTA VI ایرانی / چه می شد اگر جی تی ای 6 در ایران ساخته می شد؟

فوری: تریلر ددپول 3 با حضور ولورین منتشر شد! + ویدئو

خلاصه تریلر فیلم ددپول 3

خلاصه تریلر فیلم ددپول 3 یا همان شرح کوتاهی از تریلر ددپول 3 که در مراسم سوپربول به نمایش درآمد، منتشر شد :

وید ویلسون در تریلر ددپول 3 که اینک در بحران میانسالی است خود را بازنشسته می‌کند و لباس و شمشیر ددپول را کنار می‌گذارد تا به یک فروشنده ماشین‌های دست دوم تبدیل شود
اما وقتی که وید ویلسون خود ، دوستان و تمام دنیایش را در خطر می‌بیند کاتانای خود را دوباره برمی‌دارد و در این مسیر با یک ولورین بی‌میل ، محتاط و عصبانی همراه می‌شود تا برای بقا و حفظ میراثشان مبارزه کنند

خلاصه داستانی رسمی و جدید منتشر شده از تریلر ددپول 3 :

ددپول ، این قهرمان لعنتی و بی‌مسئولیت آیا واقعا به‌همراه ولورین تاریخ MCU را برای همیشه تغییر خواهند داد ؟!

هر آنچه درباره‌ی فیلم ددپول ۳ مارول می دانیم + ویدئو

ویدئو تریلر ددپول و ولورین

در تریلر ددپول و ولورین که در زیر برای شما قرار داده ایم، می توانید تریلر فیلم ددپول 3 را تماشا کنید. در این تریلر ددپول 3 ، شاهد اولین نگاه رسمی به ولورین هستیم که قرار است با داستان های مولتی ورسی وارد MCU شود.

منبع خبری Marvel Updates در توئیتی راجع به تریلر ددپول 3 ادعا کرده که تیلور سوئیفت آهنگ اختصاصی جدیدی برای فیلم Deadpool 3 تولید کرده است.

در تریلر فیلم ددپول 3 می توانی شاهد بازگشت شخصیت Pyro باشیم. همچنین با توجه به تریلر ددپول و ولورین ، می توان گفت که Cassandra Nova ویلن فیلم و تریلر فیلم ددپول 3 است. این خانم در کامیک ها خواهر چارلز اگزویر/پروفسور ایکس می‌باشد. تریلر فیلم ددپول 3 یا همان تریلر ددپول و ولورین Deadpool & Wolverine ، در کمتر از 1 ساعت یه یک میلیون بازدید و 152 هزار لایک رسید.

مشاهده  ددپول 3 کی میاد ؟ / تاریخ دقیق نبرد ددپول و ولورین!

با انتشار تریلر فیلم ددپول 3 ، از عنوان رسمی تریلر ددپول 3 با پوستری جدید رونمایی شد: (این عنوان ممکن است در ماه های آتی تغییر کند)

تریلر ددپول و ولورین

فوری: تریلر ددپول 3 با حضور ولورین منتشر شد! + ویدئو

داستان تریلر ددپول 3

منبع خبری MTTSH آپدیت های جدیدی از داستان تریلر فیلم ددپول 3 منتشر کرد :

این فیلم تریلر ددپول 3 پس از وقایع فصل دوم سریال Loki اتفاق میفتد و نظام جدید TVA سعی در جمع آوری ارتشی از قهرمانان دارد که دربرابر شورای کنگ‌ها قرار بگیرد
پارادوکس کسی است که این مسئولیت را برعهده دارد
در ابتدا قرار بود موبیوس این وظیفه را داشته باشد اما درنهایت پارادوکس جانشین وی در این فیلم شد البته که موبیوس هنوز می‌تواند کامئویی در این فیلم داشته باشد و بدون شک در دو فیلم آتی انتقام جویان بازخواهد گشت
این سازمان سعی می‌کند قهرمانان منتخب خود را از جهان‌های در حال مرگ انتخاب کند
ولورین هیو جکمن یکی از قهرمانان مدنظر TVA است زیرا او هم بعنوان یکی از بهترین قهرمانان جهان خود شناخته می‌شود هم اینکه دنیای مردان ایکس استودیوی فاکس بدلیل دستکاری های زمانی زیاد در حال فروپاشی است
اما ددپول از مسیر دیگری وارد داستان فیلم می‌شود او بدلیل سفر های زمانی بسیار زیاد با استفاده از ماشین زمان توسط TVA بازداشت شده و این نقطه آغاز داستان او می باشد

تریلر فیلم ددپول 3 با هیجان، اکشن، طنز و داستان های مولتی ورسی، سعی می کند تا طرفداران را مجددا با آثار مارول آشتی دهد، نظر شما چیست؟ آیا با توجه به تریلر فیلم ددپول 3 ، این اتفاق خواهد افتاد؟ تریلر ددپول 3 را چگونه ارزیابی کردید؟ آیا با توجه به تریلر ددپول و ولورین ، این فیلم گیشه را منفجر خواهد کرد با در حد یک فیلم معمولی خواهد بود؟

دانلود کمیک ددپول دنیای مارول را می کشد! (فارسی و کامل)

ممنون که با مقاله ” فوری: تریلر ددپول 3 با حضور ولورین منتشر شد! + ویدئو ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب تریلر فیلم ددپول 3 و تریلر ددپول 3 حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

مشاهده  مرد شیک پوش دنیای مارول! نگاهی به تمامی لباس ها و کاستوم های ولورین

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

چگونه می توان ددپول را کشت؟ / 7 راه برای کشتن ددپول

چگونه می توان ددپول را کشت؟ / 7 راه برای کشتن ددپول + عکس

اینکه چگونه ددپول می میرد یکی از سوال‌های بزرگی است که در دنیای مارول، هنوز …

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x