عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول + عکس

اگر از علاقمندان به کمیک های مارول و مرد عنکبوتی شیطانی هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی ” عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول ” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

در دنیای کمیک ها، قهرمانان دارک زیادی حضور دارند که با وجود نقش اصلی و حتی قهرمان بودن، سعی دارند با استفاده از ترس و استفاده از آن، جنایتکاران را به سزای اعمالشان برسانند. خوشبختانه «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) دوست داشتنی از دنیای مارول، جزو این قهرمانان نبوده و در طول سال های طولانی حضورش در کمیک ها، همیشه سعی کرده است از این نوع قهرمان بودن دوری کند. شاید عموم مردم کمی از مرد عنکبوتی و توانایی هایش بترسند اما او در این سال ها همیشه چهره ای مهربان و دوستانه به خود گرفته و سعی کرده حامی مردم باشد.

با این حال، مالتی ورس دنیای مارول بسیار بزرگتر از هر چیزی است که تصور می کنید. بدین ترتیب، در این مالتی ورس قطعاً مرد عنکبوتی هایی یافت می شوند که چندان دوستانه و مهربان نباشند و مرد عنکبوتی ترسناک یا مرد عنکبوتی شیطانی باشند. در این مالتی ورس، نسخه های مختلفی از قهرمانان وجود دارند که بعضی از آنان، مانند نسخه اصلی اما به شیوه ای متفاوت قهرمان هستند،

برخی دیگر تبدیل به شرورهایی بی رحم شده و برخی دیگر نیز، پا را از این نیز فراتر گذاشته و تبدیل به موجوداتی بسیار ترسناک و خونخوار شده اند! با توجه به محبوبیت مرد عنکبوتی میان طرفداران، مرد عنکبوتی ترسناک و مرد عنکبوتی شیطانی نیز نسخه های زیادی از خود در سراسر مالتی ورس دارد که از طیف های مختلفی، از قاتل سریالی گرفته تا زامبی آدم خوار میان آنان حضور دارد! در این مقاله می خواهیم به معرفی 10 نسخه از مرد عنکبوتی ترسناک و مرد عنکبوتی شیطانی بپردازیم که تا به این لحظه در کمیک های مارول حضور یافته اند.

10- پستیلنس پارکر (Pestilence Parker)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

  • اولین حضور مرد عنکبوتی ترسناک در کمیک: Cable & Deadpool #15 محصول سال 2004

یکی از چیزهایی که شرور بزرگ دنیای مارول، یعنی «آپوکالیپس» (Apocalypse) به آن علاقه دارد، انتخاب قهرمانان محبوب و توانا و تبدیل کردنشان به «سواران آخرالزمان» است! در این راستا، قهرمانانی چون «آرک انجل» (Archangel) و «ولورین» (Wolverine) تبدیل به شرور و نسخه هایی بسیار بی رحم تر از خودشان شده و تحت سلطه آپوکالیپس، به جنایت ها و بی رحمی های زیادی دست زده اند.

در کمیک Cable & Deadpool #15 وقتی «کیبل» (Cable) و «ددپول» (Deadpool) در حال جستجوی مالتی وارس بودند، در یکی از دنیاها پیتری را پیدا کردند که توسط آپوکالیپس تبدیل به یکی از سواران آخرالزمان شده بود! این موضوع نشان می دهد که آپوکالیپس در دنیاهای دیگر نیز این علاقه و توانایی عجیب و بی رحمانه را دارد. این نسخه از مرد عنکبوتی ترسناک پیتر پارکر بسیار ترسناک بوده و مانند یک عنکبوت، چهار دست داشت! از طرف دیگر، مرد عنکبوتی ترسناک قربانی هایش را زندانی گرده و اقدام به خوردن مغز استخوانشان می کرد.

9- گوست اسپایدر (Ghost-Spider)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

  • اولین حضور مرد عنکبوتی ترسناک در کمیک: Amazing Spider-Man Annual #38 محصول سال 2011

همه مرد عنکبوتی ها سرنوشتی مشابه با پیتر پارکر (Peter Parker) زمین 616 نداشته اند. در یکی از دنیاهای موازی، وقتی «عمو بن» (Uncle Ben) مورد حمله قرار گرفت، توانست جان سالم به در برده و زنده بماند اما متاسفانه بعد از آن به فردی بد اخلاق و گوشه گیر تبدیل شد. بدین ترتیب، وقتی متوجه قدرت های عنکبوتی پیتر شد، به وی در راه گسترش قدرت هایش کمک کرد اما کمک های وی، چیزی عادی و مفید برای مرد عنکبوتی شیطانی نبودند.

این دو به کمک یکدیگر، مرد عنکبوتی های مختلف از جهان های دیگر را ربوده و قدرت هایشان را به طرز بی رحمانه ای جذب این نسخه از مرد عنکبوتی می کردند! این نسخه «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» نام گرفت. با این حال این مرد عنکبوتی ترسناک عمر چندانی نداشت و وقتی سعی کرد قدرت های پیتر زمین 616 را جذب کند، کشته شد. پس از مرگ مرد عنکبوتی شیطانی ، روح وی در جهنم مانده اما در نهایت به عنوان گوست اسپایدر به زندگی برگشت! پس از بازگشت مرد عنکبوتی ترسناک ، وی توانایی استفاده از قدرت هایی مشابه «گوست رایدر» (Ghost Rider) را نیز داشت و سعی کرد از آنان در راه رستگاری و جبران اشتباهات گذشته اش استفاده کند.

8- من اسپایدر (Man-Spider)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

یکی از ویژگی های جالب مرد عنکبوتی ترسناک، این است که مرد عنکبوتی شیطانی بیشتر یک انسان بوده و با داشتن قدرت های عنکبوتی، تشابهات کمی با عنکبوت ها پیدا کرده است. با این حال، در طی سالیان کمیک های مارول، برخی نویسنده ها این ایده را دستکاری کرده و شخصیتی خلق کرده اند که بیشتر به سمت عنکبوت بودن رفته است!

در این خط داستانی مرد عنکبوتی شیطانی که در کمیک Savage Spider-Man #1 به تصویر کشیده شد، سرمی به مرد عنکبوتی تزریق می شود که توانایی هایش را افزایش داده اما هوش و ذکاوتش را سرکوب می کند. با این حال، این سرم عارضه ای جدی و ترسناک داشت؛ تزریق آن باعث شد که قدرت های عنکبوتی پیتر بیش از پیش پدیدار شوند و او تبدیل به عنکبوتی دیوانه و مرد عنکبوتی ترسناک شود که تنها فکر و ذکرش، خوردن و کشتن دیگران بود!

این شخصیت مرد عنکبوتی ترسناک تبدیل به یکی از ترسناک ترین و دیوانه وارترین نسخه های مرد عنکبوتی شد و به همین دلیل، به عنوان نسخه ای بسیار ترسناک در کمیک ها و انیمیشن های متعددی از مرد عنکبوتی حضور یافت.

مشاهده  از لوکی تا ونوم! 10 دفعه که مرد عنکبوتی با دشمنانش متحد شد!

7- مرد عنکبوتی وحشی : پیتر پارکر یا بیمار صفر (Patien Zero)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

  • حضور مرد عنکبوتی ترسناک در کمیک: Marvel Universe vs The Punisher #1 محصول سال 2010

متاسفانه برخی دنیاها در مالتی ورس مارول به دلیل رویدادهای خطرناک و آخرالزمانی که برایشان رخ می دهد، به طور کامل از بین می روند. در یکی از این دنیاها، «پانیشر» (The Punisher) به صورت اتفاقی ویروسی را در دنیا آزاد کرد که باعث می شد انسان تبدیل به آدم خوارانی بدون هوش و ذکاوت شوند! موجودات حاصل از این ویروس، زامبی نبودند اما هوش چندان زیادی نیز نداشته و فقط به فکر خوردن و از بین بردن دیگران بودند که یکی از آن ها مرد عنکبوتی شیطانی بود!

متاسفانه مرد عنکبوتی اولین انسانی بود که به این ویروس مرگبار آلوده شدو تبدیل به اسپایدرمن ترسناک شد. زمانی کل انسان ها در سراسر جهان از وجود این ویروس مرگبار اطلاع یافتند که اسپایدرمن ترسناک در تلویزیون زنده به «راینو» (Rhino) حمله کرده و زنده زنده او را خورد! این نسخه از اسپایدرمن ترسناک، پس از نابودی دنیا از بار مسئولیت هایی که به مردم داشت رها شده و در نهایت به عنوان پادشاه منهتن، اسپایدرمن ترسناک ، کنترل کل منطقه را به دست گرفت.

6- مرد عنکبوتی شیطانی : پارکر سمی (Poison Parker)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

  • حضور اسپایدرمن ترسناک در کمیک: What If? Spider-Man: The Other محصول سال 2006

پیتر پارکر تا به حال چندین بار در یک قدمی مرگ بوده اما برگشته و خوشبختانه به هر طریقی، نجات پیدا کرده است. با این حال، در طی یکی از بزرگترین و چالش برانگیزترین درگیری هایش با «مورلان» (Morlun)، وی آسیب زیادی دید و به نظر می رسید بیش از همیشه به مردن نزدیک شده است. با این حال، وقتی پیتر فاصله بسیار کمی با مرگ داشت، یک روح راهنما به سراغش آمده و پیتر از او خواست کاری کند به زندگی باز گردد. با این حال، در کمیک What If? Spider-Man: The Other نویسندگان شرایطی را بررسی می کنند که پیتر درخواستی برای دوباره متولد شدن و بازگشت به زندگی نمی داد و این موضوع را قبول نمی کرد.

20 نسخه شیطانی مرد عنکبوتی! / وحشت و ترس از جنس اسپایدرمن

بدین ترتیب، پیتر در پیله عنکبوتی خود مانده و به جای بیرون آمدن و تولد دوباره به عنوان یک انسان، در همان پیله باقی ماند. در این بین، یک «سیمبیوت» (Symbiote) نیز پیله وی را هدف قرار گرفته و به درون آن نفوذ نمود! حاصل این موضوع، تولد دوباره پیتر به عنوان پارکر سمی و اسپایدرمن ترسناک بود که با کسی که ما می شناسیم تفاوت فراوانی داشت و تبدیل به مرد عنکبوتی شیطانی شد.

5- پیتر دارک هولد (Peter Darkhold)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

  • حضور اسپایدرمن ترسناک در کمیک: The Darkhold: Spider-Man محصول سال 2021

برای کسی عجیب نیست که مرد عنکبوتی در زمینه مسئولیت هایی که قدرت هایش برایش می آورند دچار مشکلاتی شده باشد. با این حال، این چالش در کمیک The Darkhold: Spider-Man بسیار پر رنگ تر از قبل شده و وجه ترسناک و دارکی به خود گرفت! در این کمیک اسپایدرمن ترسناک، دنیا به دلیل رویدادی عجیب به نام Unraveling شروع به فروپاشی و از بین رفتن کرد. این رویداد عجیب اسپایدرمن ترسناک حتی بر روی انسان ها نیز تاثیر گذاشت و در کل دنیا، چه انسان ها و چه ساختمان ها، همه به طرز عجیب به صورت تدریجی در حال فروپاشی و از بین رفتن بودند!

اسپایدرمن ترسناک این دنیا مجبور شد برای جلوگیری از این موضوع، از تارهایش استفاده کند و تا جایی که می تواند، همه چیز را با تارهایش به هم بچسباند تا از نابودی و فروپاشی شان جلوگیری کند. با این حال، تارهای مرد عنکبوتی نیز هر 3 ساعت یک بار از بین می روند و وی مجبور بود بارها و بارها، از نو تار شلیک کند و با آن مردم و ساختمان ها را حفظ نماید. در نهایت، این موضوع باعث دیوانگی پیتر و اسپایدرمن ترسناک شد و وی به دنبال این دیوانگی، «رید ریچاردز» (Reed Richards) را ربوده و از او به عنوان تاری انسانی استفاده کرد که تا ابد همه چیز را به هم وصل کرده و از نابودی شان جلوگیری کند!

4- مرد عنکبوتی زامبی (Zombie Spider-Man)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

  • اولین حضور اسپایدرمن ترسناک در کمیک: Ultimate Fantastic Four #22 محصول سال 2003

در دنیای Marvel Zombies زمین توسط ویروسی مرگبار به نام Gospel of Hunger به طور کامل آلوده شد. این ویروس کسانی را که آلوده می شدند به زامبی تبدیل می کرد اما این زامبی ها تفاوتی اساسی با چیزی که می شناسیم داشتند؛ آنان توانایی حرف زدن و فکر کردن به صورت عادی داشته اما هدف و تمایلشان تغییر کرده بود و تنها چیزی که می خواستند، خوردن انسان ها و گوشت انسان بود!

گرسنگی و میل ناشی به خوردن در این ویروس به قدری زیاد بود که باعث شد اسپایدرمن ترسناک هم «عمه می» (Aunt May) و هم «مری جین» (Mary Jane) را مدت کوتاهی پس از آلوده شدن، کشته و بخورد. به دنبال این موضوع، اسپایدرمن ترسناک که حالا مرد عنکبوتی زامبی بود به سایر قهرمانان زامبی شده پیوست و در گوشه و کنار این دنیا، به خوردن هر موجودی پرداخت که به ویروس آلوده نشده بود.

در نهایت، اسپایدرمن ترسناک حتی از این دنیا نیز خارج شده و به سایر دنیاها حمله کرد و تبدیل به خطری بسیار بزرگ در مالتی ورس شد. با این حال، در نهایت حس مسئولیت پذیری اسپایدرمن ترسناک به سراغش آمده و او بر علیه سایر زامبی ها شد اما تا قبل از این تغییر، آسیب ها، خسارات و دردسرهای فراوانی به جای گذاشت.

مشاهده  معرفی شخصیت سوپرمن SuperMan / آشنایی با بزرگترین ابرقهرمان تاریخ

3- مرد عنکبوتی شیطانی : اسپایدرز من (Spiders-Man)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

همه داستان تبدیل شدن پیتر پارکر به مرد عنکبوتی، گاز گرفته شدنش توسط عنکبوتی جهش یافته و ظهور قدرت هایش را می دانند. با این حال، داستان اسپایدرز من کمی غم انگیزتر و تاریک تر از داستان پیتر عادی است. در این دنیای موازی، پیتر به جای یک عنکبوت جهش یافته، وارد تانکری پر از عنکبوت های مختلف شده و توسط آنان خورده شد! با این حال، داستان این پیتر اینجا به پایان نمی رسد.

عنکبوت ها همراه با ذهن پیتر تبدیل به موجودی هوشیار شده و تصمیم گرفتند ظاهرشان را نیز مانند وی در آورند. در نهایت، این عنکبوت ها لباس مرد عنکبوتی را نیز به تن کرده و به عنوان اسپایدرز من، در خیابان های شهر نیویورک به مبارزه با جرم و جنایت پرداختند! این نسخه از پیتر یک قهرمان بوده و کارهای قهرمانانه نیز انجام می داد اما ایده کلی و شکل و شمایل وی در نوبه خود بسیار ترسناک بود. البته نسخه دیگری از این شخصیت مرد عنکبوتی وحشی نیز خلق شد که این بار بسیار ترسناک تر بوده و به مسیر متفاوتی هدایت شد.

2- اسپایدرمن ترسناک : هزار (The Thousand)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

  • اولین حضور مرد عنکبوتی وحشی در کمیک: Tangled Web: The Thousand #1 محصول سال 2001

بدون شک، هزار یکی از خطرناک ترین و ترسناک ترین شرورهایی است که مرد عنکبوتی در زندگی خود با آنان جنگیده است. با این حال، هزار در گذشته انسانی به نام «کارل کینگ» (Carl King) بود. وی در مدرسه پیتر بوده و قلدری آزار دهنده بود که متاسفانه شاهد گاز گرفته شدن پیتر توسط عنکبوت جهش یافته شد. کارل به قدرت هایی که پیتر به دست آورده حسودی می کرد و این موضوع باعث شد به دنبال جسد عنکبوت جهش یافته بگردد و پس از پیدا کردن آن، اقدام به خوردن لاشه عنکبوت کرد!

به جای دست آوردن قدرت هایی مشابه مرد عنکبوتی، بدن کارل شروع به فروپاشی کرده و تبدیل به کندویی از عنکبوت ها و مرد عنکبوتی شیطانی شد! بدین ترتیب، کارل متوجه شد برای افزایش قدرتش می تواند انسان های دیگر را نیز بخورد و بعد از خورده شدن، ظاهر آنان را به همراه ارتش عنکبوتی که درون خود دارد، تصاحب نماید! در نهایت وی از این قابلیت و نیز ارتش عنکبوتی اش برای مبارزه با مرد عنکبوتی استفاده نمود و تبدیل به مرد عنکبوتی وحشی شد.

1- پتون پارنل (Patton Parnel)

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

  • اولین حضور مرد عنکبوتی وحشی در کمیک: Edge of Spider-Verse #4 محصول سال 2023

پتون پارنل، به طور قطع تاریک ترین و ترسناک ترین نسخه از مرد عنکبوتی وحشی است که تا به حال در کمیک های مارول ظاهر شده است. این شخصیت مرد عنکبوتی وحشی یک جامعه ستیز بوده و تقریباً هر انتخاب هولناکی که پیتر پارکر از آن صرف نظر کرده است را پتون در پیش گرفته و به سرانجام رسانیده! پتون به راحتی از قدرت هایش سو استفاده کرده و هر خواسته تاریک و دیوانه واری که داشت را با استفاده از آنان عملی نمود. در نهایت، این مسئله باعث شد که مرد عنکبوتی وحشی تبدیل به هیولایی عنکبوتی شود!

مرد عنکبوتی وحشی پدر خود را به راحتی خورد و در نهایت نزدیک بود دوست دخترش را نیز به شکل فجیع و ترسناکی به قتل برساند. اگر پتون یا همان مرد عنکبوتی شیطانی توسط مورلان متوقف نشده و کشته نمی شد، تبدیل به بدترین و ترسناک ترین قاتل سریالی دنیای خودش و مرد عنکبوتی وحشی می شد! بدین ترتیب، به راحتی می توان رتبه اول این مقاله مرد عنکبوتی وحشی را به پتون اهدا کرده و وی را ترسناک ترین و خطرناک ترین نسخه از مرد عنکبوتی در کل مالتی ورس کمیک های مارول به حساب آورد.

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول + عکس

فیلم مرد عنکبوتی ترسناک ساخته می شود!

به نظر می‌رسد که قرار است ورژن ترسناک فیلم مرد عنکبوتی وحشی در ژانر وحشت ساخته شود. داستان نوجوانی که توسط یک عنکبوت رادیواکتیو گزیده می‌شود، در حوزه ابرقهرمانان عالی به نظر می‌رسد؛ اما اینکه این موضوع در مورد فیلم مرد عنکبوتی وحشی صدق می‌کند یا نه هنوز مشخص نیست، ولیکن چندلر ریگز از The Walking Dead قرار است در نقش پیتر پارکر مرد عنکبوتی وحشی بازی کند.

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول + عکس

چندلر ریگز بازیگر مرد عنکبوتی ترسناک کیست؟

چندلر ریگز (Chandler Riggs) یک بازیگر آمریکایی است. او در تاریخ ۲۷ ژوئن ۱۹۹۹ در آتلانتا، جورجیا به دنیا آمد. شهرت او به‌خاطر نقش کارل گریمز در سریال تلویزیونی محبوب مردگان متحرک (The Walking Dead) است. او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ در این سریال حضور داشت و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی و مهم در طول فصل‌های اول تا هشتم ظاهر شد.

نقش کارل گریمز در “مردگان متحرک”، پسر ریک گریمز (نقش اصلی سریال) است و داستان فیلم در مورد زنده‌ماندن در یک‌دنیای پس از آخرالزمان و در مقابله با زامبی‌ها است. بازیگری ریگز در سریال برای وی به‌عنوان یک فرصت بزرگ شناخته شد و توانست با بازی مناسب خود تحسین و توجه بسیاری را به دست آورد و یکی از گزینه های بازی در نقش مرد عنکبوتی وحشی است.

بعد از ترک “مردگان متحرک”، چندلر ریگز بازیگر مرد عنکبوتی وحشی در فیلم‌ها و سریال‌های دیگر نیز حضور داشته است. بازیگر مرد عنکبوتی شیطانی در فیلم‌هایی مانند “Inherit the Viper” و “Only” و سریال‌هایی مانند “A Million Little Things” و “Robot Chicken” بازی کرده است.

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول + عکس

ایده فیلم اسپایدرمن ترسناک

قبل از اینکه بیشتر به موضوع مرد عنکبوتی ترسناک و مرد عنکبوتی شیطانی بپردازیم، باید اشاره کنیم که نسخه ترسناک فیلم مرد عنکبوتی وحشی، با بازی چندلر ریگز، نه بخشی رسمی از MCU و نه Spiderverse فعلی است؛ اما درکل به نظر می‌رسد که مرد عنکبوتی ترسناک فیلمی برای طرف‌داران ژانر ترسناک باشد، و احتمالاً مرد عنکبوتی وحشی را به‌عنوان ترکیبی از انسان و عنکبوت به تصویر می‌کشد تا شخصیت دوستانه مرد عنکبوتی که همه ما آن را می‌شناختیم و دوستش می‌داشتیم.

مشاهده  تریلر فیلم مادام وب "Madame Web" زیرنویس فارسی + ویدئو

کمبود واقعی جزئیات پیرامون پروژه وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که این ورژن وحشتناک مرد عنکبوتی وحشی بر اساس همان مرد عنکبوتی مارول باشد؛ یعنی به‌احتمال زیاد شامل شخصیت‌هایی مانند پیتر پارکر، عمه می و عمو بن، گوئن استیسی و مری جین خواهد بود.

بنابراین، درحالی‌که همه ما تام هالند را در نقش مرد عنکبوتی دوست داریم، استفاده از چندلر ریگز به‌عنوان نسخه ترسناک مرد عنکبوتی وحشی و این شخصیت نمادین یک ایده کاملاً معقول است بااین‌حال ما همچنان نمی‌دانیم که او ترکیبی از انسان و عنکبوت است، یا فیلم ترسناک مرد عنکبوتی وحشی در واقع اقتباسی از برخی از تاریک‌ترین خطوط داستانی کمیک‌ها، مانند Kraven’s Last Hunt، Back in Black، یا The Other: Evolve or Die است؟

ریگز قبلاً نیز علاقه‌ای به بازی در نقش مرد عنکبوتی نشان داده است و این اولین باری نیست که تلاش می‌کند در این نقش ظاهر شود. در سال ۲۰۱۸، در یک مصاحبه با رسانه Comic Book، اعلام کرده بود که تستی برای نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming داده است. بااین‌حال، در نهایت این نقش به تام هالند رسیده است.

ذکر این نکته ضروری است که اولین باری که ایده ساخت مرد عنکبوتی ترسناک را مطرح می‌کنند، مرد عنکبوتی ترسناک با بازی چندلر ریگز نمی‌باشد. در سال ۱۹۸۵، حقوق مرد عنکبوتی در اختیار Cannon Films بود و صاحبان آن نسخه ترسناکی از مرد عنکبوتی وحشی را در نظر گرفتند که با فیلم معمولی مرد عنکبوتی فاصله داشت. اما نسخه مرد عنکبوتی ترسناک آنها هرگز فیلم‌برداری نشد و کانن در نهایت حقوق این فیلم را از دست داد.

این قضیه باعث شد که بخش سینمایی مجموعه مرد عنکبوتی بیش از یک دهه در بلاتکلیفی تولید باقی بماند تا اینکه سم ریمی آن را انتخاب کرد و به چیزی شبیه یک تفسیر مدرن تبدیل کرد؛ بنابراین، درحالی‌که ما دوست داریم داستان The Other: Evolve or Die اقتباس شده توسط Marvel/Sony را ببینیم، همچنان یک اقتباس از فیلم مرد عنکبوتی ترسناک و مرد عنکبوتی شیطانی با بازی چندلر ریگز مطمئناً بسیار جالب به نظر می‌رسد.

عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول

خالقان فیلم مرد عنکبوتی ترسناک

نویسنده و کارگردان مرد عنکبوتی ترسناک، اندی چن، قرار است پروژهٔ فیلم مرد عنکبوتی وحشی جدید را در ژانر وحشت به اجرا درآورد. چن در زمینه ساخت فیلم‌های ژانر وحشت موفقیت‌های بسیاری داشته و با استفاده از تکنیک‌ها و عناصر متنوعی از جمله جن‌ها، هیولاها و چیزهای ترسناک دیگر، توانسته است تجربه‌ای منحصربه‌فرد و خلاقانه به تماشاگران خود ارائه دهد و حالا به دنیال پیاده کردن مرد عنکبوتی ترسناک است.

باتوجه‌به توانایی‌ها و سابقه کاری اندی چن، انتظار می‌رود که پروژه فیلم مرد عنکبوتی ترسناک جدیدی که در ژانر وحشت قرار است ساخته شود، نیز با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شود. هرچند هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای فیلم مرد عنکبوتی ترسناک معلوم نیست. علاوه بر این، نام و داستان فیلم مرد عنکبوتی ترسناک نیز هنوز مشخص نشده است.

نتیجه‌گیری مرد عنکبوتی شیطانی

یک ورژن ترسناک از فیلم مرد عنکبوتی در ژانر وحشت قرار است ساخته شود. به دلیل کمبود جزئیات درباره این پروژهاسپایدرمن ترسناک ، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما ممکن است فیلم اسپایدرمن ترسناک بر اساس داستان مرد عنکبوتی مارول و شامل شخصیت‌هایی مانند پیتر پارکر (مرد عنکبوتی اصلی)، عمه می (می‌یونگ پارکر)، عمو بن (بِن ریلی)، گوئن استیسی یا مری جین باشد.

بااین‌حال، بدون اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این پروژه اسپایدرمن ترسناک، نمی‌توان تضمین کرد که این تصور درباره فیلم اسپایدرمن ترسناک در آینده به‌درستی صدق خواهد کرد یا نه اما درهرصورت این رویداد اسپایدرمن ترسناک یک تجربه جدید و متفاوت از دنیای مرد عنکبوتی را به مخاطبان ارائه خواهد داد.

ممنون که با مقاله ” عنکبوت خونخوار! 10 مرد عنکبوتی ترسناک در دنیای مارول + عکس ” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب اسپایدرمن ترسناک و مرد عنکبوتی شیطانی حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

بیش تر بخوانید

10 دفعه که مرد عنکبوتی با دشمنانش متحد شد!

از لوکی تا ونوم! 10 دفعه که مرد عنکبوتی با دشمنانش متحد شد!

اگر از علاقمندان به کمیک مارول هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی …

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x