دانلود کمیک فارسی ثور : رگناروک "Thor: Ragnarok"

دانلود کمیک فارسی ثور : رگناروک “Thor: Ragnarok”

اگر از علاقمندان به کمیک های مارول هستید با بینکو همراه باشید تا با هم به بررسی “دانلود کمیک فارسی ثور : رگناروک “Thor: Ragnarok”” بپردازیم.

بنر تلگرام

خانه مقالات کمیکی دانلود کمیک کدوم فیلم کی میاد

کمیک ثور رگناروک فارسی

دانلود کمیک ثور: رگناروک یکی از مورد علاقه‌های طرفداران کمیک‌ها و دنیای ابرقهرمانان است. این کمیک ثور بر اساس داستانی هیجان انگیز و پرماجرا از شخصیت ثور، خدای رعد و برق در اساطیر نورس، ساخته شده است. اگر به دنبال داستانی پراکشن و هیجان‌انگیز هستید، دانلود کمیک ثور: رگناروک به شما پیشنهاد می‌شود.

این کمیک فارسی ثور نقشه‌ای تاریک و خطرناک را برای ثور پدیدار می‌کند، زیرا او باید با تهدیداتی مانند نبرد با دشمنان قدرتمند و مواجهه با شرایطی که می‌تواند به پایان آخرالزمان منجر شود، مقابله کند. در این ماجراجویی، ثور با تمام قدرت و توانایی‌های خود باید برای نجات جهان و مبارزه با خطرات بزرگی که به آن پا می‌گذارد، به مبارزه بپردازد.

با دانلود کمیک ثور: رگناروک، شما می‌توانید به طرفداران کمیک‌ها و دنیای ثور بپیوندید و از داستانی هیجان‌انگیز و هنری لذت ببرید. این کمیک ثور به شما فرصت می‌دهد تا به دنیای خیالی و الهام‌بخش این شخصیت محبوب نورسی پیوسته و به دنیایی از ماجراها، نبردها و انتخابات مهم ثور در مواجهه با نبردهای خدایان در رگناروک شاهد باشید.

همچنین، دانلود کمیک ثور: رگناروک به شما فرصت می‌دهد تا از هنر و طراحی‌های زیبا و جزئیات گرافیکی در این کمیک لذت ببرید. شخصیت‌های فراوان، صحنه‌های اکشن پرشور و داستانی پرجاذبه، همگی در این کمیک برای شما به تصویر کشیده شده‌اند.

دانلود کمیک ثور : رگناروک

بنابراین، اگر علاقه‌مند به دنیای کمیک‌ها و شخصیت ثور هستید، دانلود کمیک “ثور: رگناروک” می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده برای شما باشد.

رگناروک یا پایان جهان رویدادی در افسانه های خدایان شمال است که شامل نبردهایی سهمگین و بسیار بزرگ بین شخصیت های مهم و حیاتی این دنیا می باشد . اتفاقات این داستان در اسطوره شناسی خدایان شمال طوری رقم می خورد که مرگ اودین، ثور، لوکی، هایمدال و چند نفر دیگر از مهم ترین شخصیت ها را رقم می زند .

از طرفی شخصیت ثور و لوکی همیشه از شخصیت های محبوب و بسیار پر طرفدار در دنیای مارول به حساب می آیند و تقابل ها و چالش های این دو برای بسیاری از مخاطبان جذاب است!

نظرسنجی کمیک بازها: طرفدار مارول هستید یا دی سی؟
1215 votes · 1215 answers

علاقمندان به فیلم های مارول حتما خاطرشان هست که در فیلم ثور : رگناروک، این جنگ چطور بین یک سری از خدازادگان رقم خورد و در نهایت چه سر انجامی داشت، اما باید گفت که این فیلم که تایکا وایتیتی در سال 2017 آن را به تصویر کشید یک اقتباس از یک شاهکار بزرگ و با ارزش به همین نام در دنیای کمیک است.

این کمیک ثور به خوبی به معرفی شخصیت ها و روابط بین آن ها در افسانه های خدایان شمال و داستان های مارول می پردازد که می تواند به خوبی طرفداران چند آتیشه ی خدای آذرخش را بیش از پیش راضی نگه دارد.

همین حالا می تونید این کمیک جذاب رو با ترجمه ی فارسی از طریق لینک های زیر دانلود کنید …!

لینک های دانلود مستقیم : برای دانلود، راست کلیک کرده (یا روی دکمه های هر جلد نگه دارید) و در پنجره ای جدید فایل را باز کنید.

 جلد 1  جلد 2  جلد 3  جلد 4  جلد 5  جلد 6 

تصاویر جلد کمیک ثور مارول رگناروک

نمی دانید چطور کمیک بخوانید ؟ لینک های زیر مخصوص شماست:

دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در اندروید دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در کامپیوتر دانلود اپلیکیشن مخصوص خواندن کمیک در IOS

ممنون که با مقاله “دانلود کمیک فارسی ثور : رگناروک “Thor: Ragnarok”” همراه بینکو بودید.
نظرات خود را راجع به این مطلب حتما در پایین همین صفحه برای ما کامنت کنید.

درباره دانلود کمیک بیش تر بخوانید:

مشاهده  10 کاراکتری که مارول و دی سی از روی هم کپی کردند
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربر ناشناس
کاربر ناشناس
2 سال قبل

خیلی خوبه دمتون گرم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x